
Mazda6 GG L3 '02 Top Sport 2.3 166KM
Dobrze się chowają w nadkola. Kupuj gwint albo montuj air ride będzie idealny spasik i nikt nie będzie mendził, że się chowa. 

-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Dominator napisał(a):Diego, opony masz po mikolaju, czy zakladales inne? Tam siedzi 215/45 czy 50?
Całe koła po mnie dostał – ja jestem raczej zwolennikiem trzymania auta w oryginale, także rozmiar 100% zgodny z fabryką
Dawno nic nie pisałem – brak czasu... Ostatnio Mazda przeszła przegląd i wymianę hamulców na tyle. Przegląd przeszła perfekcyjnie wręcz z jednym ale... dziura przy łączeniu kołyski z podwoziem do natychmiastowego zrobienia...
- Od: 27 wrz 2013, 16:26
- Posty: 130 (2/3)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6, 2.3l. benz., 166KM/122KW, 2002r.
Diego91 napisał(a):przeszła perfekcyjnie wręcz z jednym ale...
Zobacz jak twój post bez tego "ale" ładnie by wyglądał.

Ale i tak jest super
Szerokości
No tylko ruda do ogarnięcia... ech te japońce...
Edit.
Po wycenie u blacharza czekam na telefon kiedy mogę zostawić u niego samochód. Trzeba wspawać kawałek mniej więcej z rozmiarze 20x20 cm, po wcześniejszym wycięciu zgniłej blachy. Do jesieni powinienem ogarnąć już resztę rudej łącznie z konserwacją całego podwozia.
Edit.
Po wycenie u blacharza czekam na telefon kiedy mogę zostawić u niego samochód. Trzeba wspawać kawałek mniej więcej z rozmiarze 20x20 cm, po wcześniejszym wycięciu zgniłej blachy. Do jesieni powinienem ogarnąć już resztę rudej łącznie z konserwacją całego podwozia.
- Od: 27 wrz 2013, 16:26
- Posty: 130 (2/3)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6, 2.3l. benz., 166KM/122KW, 2002r.
Diego91 napisał(a):No tylko ruda do ogarnięcia... ech te japońce...
Edit.
Po wycenie u blacharza czekam na telefon kiedy mogę zostawić u niego samochód. Trzeba wspawać kawałek mniej więcej z rozmiarze 20x20 cm, po wcześniejszym wycięciu zgniłej blachy. Do jesieni powinienem ogarnąć już resztę rudej łącznie z konserwacją całego podwozia.
Daj znać jakie koszty bo ciekawy jestem
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Dzisiaj wyskoczył mi niespodziewany błąd... kontrolka poduszki powietrznej, po odczytaniu błędu w Forscanie wypluło takie coś:
Kod: B1934 – Niska rezystancja obwodu generatora gazu poduszki powietrznej – obwód nr 1, przód, strona kierowcy
Nie rozumiem co to jest... Czyżby to był jakiś błąd poduszki powietrznej?
Kod: B1934 – Niska rezystancja obwodu generatora gazu poduszki powietrznej – obwód nr 1, przód, strona kierowcy
Nie rozumiem co to jest... Czyżby to był jakiś błąd poduszki powietrznej?
- Od: 27 wrz 2013, 16:26
- Posty: 130 (2/3)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6, 2.3l. benz., 166KM/122KW, 2002r.
Sprawdź kostki pod fotelem kierowcy.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Ale to by się pojawiło tak nagle? Żadnych podobnych objawów nie było wcześniej. Może się coś odlutowało albo przegrzało jak samochód stoi większość czasu w słońcu?
Wysłane z mojego HTC Desire 610 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC Desire 610 przy użyciu Tapatalka
- Od: 27 wrz 2013, 16:26
- Posty: 130 (2/3)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6, 2.3l. benz., 166KM/122KW, 2002r.
Ja co tydzień jak czyszczę auto w środku ruszam fotel pasażera i zawsze muszę (już weszło w nawyk) majstrować przy kostkach. Po ruszeniu fotela przód/tył, a kolejno odpaleniu pojawia się (stawiam około 70% – ponieważ nie zawsze się tak dzieje) migająca kontrolka od poduszek.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
Nie ruszałem fotela w ogóle. Dzisiaj rano odpalam i nie świeci... Zobaczymy popołudniu jak będzie w słońcu stał.
Edit.
Po staniu w słońcu ponownie się zapaliła kontrolka poduszki. Upały chyba coś robią, że się włącza...
Wysłane z mojego HTC Desire 610 przy użyciu Tapatalka
Edit.
Po staniu w słońcu ponownie się zapaliła kontrolka poduszki. Upały chyba coś robią, że się włącza...
Wysłane z mojego HTC Desire 610 przy użyciu Tapatalka
- Od: 27 wrz 2013, 16:26
- Posty: 130 (2/3)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6, 2.3l. benz., 166KM/122KW, 2002r.
Jaszczomp1313 napisał(a):Daj znać jakie koszty bo ciekawy jestem
Konserwacja podwozia łącznie z profilami – 500zł a ta dziura przy kołysce – 200zł. Dziura się już zaspawuje, konserwacja i pewnie jakieś poprawki lakiernicze w przyszłym miesiącu.
- Od: 27 wrz 2013, 16:26
- Posty: 130 (2/3)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6, 2.3l. benz., 166KM/122KW, 2002r.
Byłem ostatnio u blacharza i się załamałem... chciałem Mazdę zakonserwować przed zimą a wychodzi na to, że roboty jest dużo dużo więcej, progi i nadkola z tyłu na dzień dobry do wymiany, spody drzwi to poprawek, przednie nadkola też do roboty. Wstępna wycena jeśli bym robił wszystko to jakieś 3 tys. A i zaczął dodatkowo przegub mieć delikatny wyciek. Cóż, trzeba będzie zrobić, wpakować kolejne tysiące i cieszyć z jazdy 
- Od: 27 wrz 2013, 16:26
- Posty: 130 (2/3)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6, 2.3l. benz., 166KM/122KW, 2002r.
Nie wiem, czy Cię to pocieszy, ale mnie również czeka coś podobnego... Doły wszystkich drzwi, progi, tylne nadkola. Do tego na odpryski na masce od kamieni nie mogę już patrzeć, a przedni zderzak też przydałoby się pomalować... 



Smutne jest to, że każda Mazda gnije... Był ostatnio gościu z roczną 6stka i już ją rdza brała... Ten blacharz ma 6 z USA 2 lata młodszą od mojej i rdzy praktycznie nie uświadczy...
Wysłane z mojego HTC Desire 610 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC Desire 610 przy użyciu Tapatalka
- Od: 27 wrz 2013, 16:26
- Posty: 130 (2/3)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6, 2.3l. benz., 166KM/122KW, 2002r.
Jak na razie GH też cała zdrowa. Zobaczymy za kilka lat 




Przy 152 564 km wymienony olej na Eneos Premium Hyper Multi 5w30 i filtry oleju i powietrza firmy Mann. Chciałem kupić Liqui Moly ale cena dość wysoka.
Wysłane z mojego HTC Desire 610 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC Desire 610 przy użyciu Tapatalka
- Od: 27 wrz 2013, 16:26
- Posty: 130 (2/3)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6, 2.3l. benz., 166KM/122KW, 2002r.
Mam i ja z USA 2007 rocznik i zero rdzy a to dlatego że Mazda na usa po 2005 roku poprawiła blachy.
-
WisniaUs
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości