Zakup używanego auta – Mazda6 GH (2007 – 2012)

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Marianek » 9 kwi 2016, 14:48

jpski napisał(a):Nie miałem 1,8 ale słyszałem, że lubią wziąć olej ale ta informacja nie jest potwierdzona użytkowaniem przeze mnie tylko z opinii innych użytkowników

2.0 też potrafi łyknąć olej ;) Oba jak będą zadbane nie będą łykać oleju, zapuścisz i się zacznie ;)
Ruda w GH? nie pojawia się ani w przed lifcie ani polifcie jeśli auto ma oryginalny lakier, co innego jak była robiona. Spód jak w każdym aucie obecnie może mieć naloty rudej.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 14:31
Posty: 7010 (210/247)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez ZdzichuZ » 9 kwi 2016, 15:41

Co do rdzy, to na konkurencyjnym forum właściciele GH mają na ten temat inne zdanie. Znane są przypadki rdzewienia dachu i tylnych nadkoli pod wygłuszeniem. I mówimy tu o autach bezwypadkowych.
ZdzichuZ
 

Postprzez mk77 » 14 kwi 2016, 18:20

Może mi ktoś powiedzieć ile realnie trzeba mieć kasy na zakup mazdy 6 GH z 2010r z Polskiego salonu
– z silnikiem 2.2 ON przed lift lub polift
– z silnikiem 2.0 PB przed lift lub polift
w wersji exclusive plus lub sport.
Chodzi mi o pewny samochód a nie "igłę" czy "perełkę" z przebiegiem tak do około 150k km.
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2016, 14:21
Posty: 53 (0/1)

Postprzez jpski » 14 kwi 2016, 20:32

mk77 napisał(a):Może mi ktoś powiedzieć ile realnie trzeba mieć kasy na zakup mazdy 6 GH z 2010r z Polskiego salonu


Nie wiem czy pomogę ale w styczniu kupiłem Mazdę 6 GH 2.0 w benzynie z 2008r. ze sprawdzonym przez Marianka przebiegiem 138 tysi. Auto całe, nie malowane, w dobrym stanie wizualnym i technicznym od pierwszego właściciela z Niemiec. Wliczając w całkowity koszt sprowadzenie auta na własną rękę, opłaty celne, rejestrację i ubezpieczenie oraz podstawowe wymiany/naprawy zużytych elementów eksploatacyjnych to musisz mieć przy najmniej 45 tysięcy – to taki realny budżet na Mazdę 6 z 2008r.
W Polsce takie w komisie kosztują poniżej 40 patoli, ale ja odwiedziłem w Polsce kilka takich miejsc i <dupa>
Byłem nawet oglądać jedna w salonie Mazdy bodajże w Katowicach. Auto było u nich kupione i serwisowane, miało udokumentowany przebieg około 150 tysięcy z dwoma kompletami kół – miało kosztować o ile pamiętam 35 tysięcy, a zajechane było jak koń po westernie. Nawet nie próbowałem targować ceny bo nie opłacało się kupić tego auta nawet za 25 tysi <płacze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2008, 13:59
Posty: 933 (1/7)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: Jest:
-W poszukiwaniu?
-Micra K12
Było:
Avensis T27 '11, 2DY, 6GH, Micra K11, Avensis T25, 407SW, 6GG, 626GF, 323F BA

Postprzez mk77 » 14 kwi 2016, 20:47

Ja bym chciał zmieścić się tak w max 50k ale to ze wszystkim już włącznie z wymianą oleju itp i OC i AC.
Powiem szczerze że nastawiam się na 2010r. Kwestia czy przed lift czy polift.
Ale jeśli trafi się 2009 w super stanie to nie pogardzę. Wolę pewniejszy i lepszy a starszy niż młodsze niepewne.
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2016, 14:21
Posty: 53 (0/1)

Postprzez jpski » 14 kwi 2016, 20:52

mk77 napisał(a):Ja bym chciał zmieścić się tak w max 50k


To powinno wystarczyć (na przedlifta na pewno) tylko weź teraz i znajdź ten "pewny" egzemplarz na rynku aut używanych <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2008, 13:59
Posty: 933 (1/7)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: Jest:
-W poszukiwaniu?
-Micra K12
Było:
Avensis T27 '11, 2DY, 6GH, Micra K11, Avensis T25, 407SW, 6GG, 626GF, 323F BA

Postprzez mk77 » 14 kwi 2016, 21:00

No to łatwe nie jest ale może coś się trafi. Musi się trafić:)
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2016, 14:21
Posty: 53 (0/1)

Postprzez jpski » 14 kwi 2016, 21:06

mk77 napisał(a):Musi się trafić:)

Też tak myślałem zaczynając poszukiwania w sierpniu 2015 <lol>
Kupiłem w styczniu 2016 ale może na początku źle szukałem bo chciałem się zmieścić poniżej 40 tysi a "to se ne da" <co?>
Dopiero jak podniosłem poprzeczkę "mojej prywatnej Pani Dyrektor Finansowej" (czytaj Żona) to się udało <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2008, 13:59
Posty: 933 (1/7)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: Jest:
-W poszukiwaniu?
-Micra K12
Było:
Avensis T27 '11, 2DY, 6GH, Micra K11, Avensis T25, 407SW, 6GG, 626GF, 323F BA

Postprzez mk77 » 14 kwi 2016, 21:08

Ja we wtorek sprzedałem swoje mondeo i muszę coś kupić.
Ja dopuszczam częściowe malowanie auta po jakiejś lekkiej obcierce jeśli jest to dobrze zrobione.
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2016, 14:21
Posty: 53 (0/1)

Postprzez jpski » 14 kwi 2016, 21:13

No to życzę udanych poszukiwań <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2008, 13:59
Posty: 933 (1/7)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: Jest:
-W poszukiwaniu?
-Micra K12
Było:
Avensis T27 '11, 2DY, 6GH, Micra K11, Avensis T25, 407SW, 6GG, 626GF, 323F BA

Postprzez mk77 » 14 kwi 2016, 21:15

Może jakiś forumowicz będzie chciał swoje cudo sprzedać :)
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2016, 14:21
Posty: 53 (0/1)

Postprzez jaskul » 14 kwi 2016, 22:18

pawel_lodz napisał(a):Witajcie ;)
Będę kupował M6 GH 2009 i chciałem spytać użytkowników, czy duża jest różnica między silnikiem benzynowym 1.8 a 2.0? Chodzi mi o dynamikę, przyspieszenie przy wyprzedzaniu i prędkość maksymalną.
Z góry dziękuję :)

Lepiej kupić dobre 1,8 niż zajeżdżone 2.0 :)
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2006, 12:56
Posty: 540 (14/14)
Skąd: centrum
Auto: Była 323c BA 1,3, 323F BJ 1,5, MX-5 NA 1,6, M6 GG 1,8, CX-7 2,5, Avensis 1,8 jest C-HR Hybrid + Rav 4 Hybrid

Postprzez b4r4n3k7 » 15 kwi 2016, 02:26

b4r4n3k7 napisał(a):Witam wszystkich. Też jestem w trakcie poszukiwań Madziulki GH z rocznika 2009-2010. Aktualnie jeżdżę GG z 2003 roku i nadal chciałem być wierny Japończykom. Niestety oglądając kolejne GH (było ich w sumie 4) stwierdzam że Mazda nie do końca poradziła sobie z rdzą. Nie wspominam już o podwoziu (bo wiadome że tam jest porażka), ale chodzi o odpryski na dachu, masce itp.
Oglądając te auta WSZYSTKIE miały mniejsze lub większe pajączki na dachu, bądź z przodu auta. Pojawialy sie one w miejscach odpryskow lakieru. Niektórzy sprzedawcy próbowali to zatuszować ale w swojej GG przerabiałem rdze wiec jestem juz na to uczulony:> Jeden sprzedawca nalozyl folie na dach ze niby ladniej wyglada :) Na konkurencyjnym forum też jest wątek i spoooooro osób wypowiada się że mają problem, a tu dziwnym zbiegiem okoliczności nikt o tym nie wspomina <zawstydzony> Mimo tego myślę że jeszcze kilka sztuk oglądne i zbadam ten temat do końca, bo naprawde przypaliłem się na 2 generacje Mazdy ale jeśli będzie w/w problem to będę musiał odpuścić <płacze>
Początkujący
 
Od: 27 gru 2014, 19:59
Posty: 4
Skąd: Mielec
Auto: Mazda 6. 2003 r. 1,8 benz

Przebiegu 178 a realnego pewnie ponad 200 :D

Postprzez homeini » 15 kwi 2016, 09:07

Większość z tych samochodów o których piszesz (M6Forum), to samochody z UK, gdzie jest troche wilgotniejszy klimat niż u nas. Co do odprysków, to najczęściej pojawiają się na dachu. Czy to kształt taki, nie wiadomo, u mnie też kilka odprysków z przodu dachu miałem.
Zrobiłem zaprawki i na razie spokój. Konserwacja podwozia też obowiązkowo zrobiona.

W każdym razie rdzewieje nie tylko Mazda. Jakiś czas temu rozmawiałem ze Szwagrem, który ma Forda Galaxy, po 3 latach od odebrania z salonu musieli mu wymienić wydech, bo przerdzewiał i ledwo się trzymał (a słyszałem, że podobno nowe Fordy już tak nie rdzewieją jak stare ;)). W necie też można się natknąc na opinie, że 3 letnie Passaty rdzewieją. Generalnie różnie z tym bywa, ale jak się szybko reaguje na odpryski i zakonserwuje podwozie, to powinno się mieć spokój. U mnie czysto, ale to dopiero pięciolatek.
Początkujący
 
Od: 10 cze 2014, 09:51
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI

Postprzez stachan » 15 kwi 2016, 11:36

Użytkuje już drugiego Galaxy i nie potwierdzam problemów z rdza. Ani wydech, ani blachy. Ogólna teza jest w mojej ocenie nastepująca: bez względu na markę tak się ma, jak się dba.
Obrazek
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Finansów
Koordynator Konkursów
 
Od: 21 wrz 2006, 17:09
Posty: 5602 (328/456)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE

Postprzez Grzyby » 15 kwi 2016, 15:58

stachan napisał(a):Ogólna teza jest w mojej ocenie nastepująca: bez względu na markę tak się ma, jak się dba.

Tyleż słusznie co kompletnie błędnie :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez e-tomek » 15 kwi 2016, 17:38

jpski napisał(a):
mk77 napisał(a):Ja bym chciał zmieścić się tak w max 50k

To powinno wystarczyć (na przedlifta na pewno) tylko weź teraz i znajdź ten "pewny" egzemplarz na rynku aut używanych <co?>

Parę dni temu się pojawiła, od Duńczyka – prywatnie:
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/mazda/ ... 4d/2827675
:D
Historię ma niesamowitą, 1 właściciel od nowości, sprawdziłem.
Przebiegi też się potwierdzają:
http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk ... eg=zl54709

Cena końcowa (z marżą i wszystkimi kosztami) ... wyjdzie parę tysi poniżej 40k.
Dania to raj ... jeśli chodzi o wstępne sprawdzenie, niestety, żeby wyszła dobra oferta, trzeba sporo wyłożyć, bo później dostaje się zwrot przy eksporcie.
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2012, 17:03
Posty: 1213 (2/27)
Auto: Mazda 6 2018

Postprzez mk77 » 15 kwi 2016, 20:19

Oferta ciekawa ale narazie nastawiłem się na mazde z 2010r. 2.2 on.
49.900 i mozna przedłużyć gwarancję na 1 lub 2 lata. Jak by urwać parę setek i dostać w tej cenie gwarancję na 2 lata to oferta ciekawa.
Tyle że mam do niej 500km

Dopisano 15 kwi 2016, 20:35:

A ktoś coś słyszał o gwarancji mazda dla używanych samochodów, kupowanych w salonach mazdy ?
Ponoć pełna gwarancja obejmująca m in silnik i osprzęt, skrzynię biegów, dwumas, elektryka i inne
Cena to około 1700 za rok i 2800 za 2 lata.
Ktoś to zna albo o tym słyszał?
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2016, 14:21
Posty: 53 (0/1)

Postprzez b4r4n3k7 » 15 kwi 2016, 22:16

homeini

Ciekawe uwaga z ta wilgotnoscia. W takim razie dobrze by bylo znalezc Mazdzinke, ktora nie jezdzila w UK <glupek2> i w rejonach bardziej wilgotnych typu nad morzami itp.

Nie chce robic off topu ale odnosnie tych zapraweczek to robiles je sam ? Starles lakier az do blachy i przymalowales to miejsce? Widzialem na jednej, którą oglądałem takie miejsca. Co prawda widać to było, ale nie rzucało się to tak bardzo w oczy.

W poniedziałek będe w Rzeszowie to podpytam w Mazdzie o ten lakier i czy da sie cos z tym zrobić.
Początkujący
 
Od: 27 gru 2014, 19:59
Posty: 4
Skąd: Mielec
Auto: Mazda 6. 2003 r. 1,8 benz

Przebiegu 178 a realnego pewnie ponad 200 :D

Postprzez mk77 » 16 kwi 2016, 17:42

e-tomek napisał(a):Parę dni temu się pojawiła, od Duńczyka – prywatnie:
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/mazda/ ... 4d/2827675
:D
Historię ma niesamowitą, 1 właściciel od nowości, sprawdziłem.
Przebiegi też się potwierdzają:
http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk ... eg=zl54709


Ty się zajmujesz ściąganiem aut z Danii ?
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2016, 14:21
Posty: 53 (0/1)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Moto