Zakup używanego auta – Mazda6 GH (2007 – 2012)

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Marianek » 9 kwi 2016, 14:48

jpski napisał(a):Nie miałem 1,8 ale słyszałem, że lubią wziąć olej ale ta informacja nie jest potwierdzona użytkowaniem przeze mnie tylko z opinii innych użytkowników

2.0 też potrafi łyknąć olej ;) Oba jak będą zadbane nie będą łykać oleju, zapuścisz i się zacznie ;)
Ruda w GH? nie pojawia się ani w przed lifcie ani polifcie jeśli auto ma oryginalny lakier, co innego jak była robiona. Spód jak w każdym aucie obecnie może mieć naloty rudej.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 14:31
Posty: 7011 (210/248)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez ZdzichuZ » 9 kwi 2016, 15:41

Co do rdzy, to na konkurencyjnym forum właściciele GH mają na ten temat inne zdanie. Znane są przypadki rdzewienia dachu i tylnych nadkoli pod wygłuszeniem. I mówimy tu o autach bezwypadkowych.
ZdzichuZ
 

Postprzez mk77 » 14 kwi 2016, 18:20

Może mi ktoś powiedzieć ile realnie trzeba mieć kasy na zakup mazdy 6 GH z 2010r z Polskiego salonu
– z silnikiem 2.2 ON przed lift lub polift
– z silnikiem 2.0 PB przed lift lub polift
w wersji exclusive plus lub sport.
Chodzi mi o pewny samochód a nie "igłę" czy "perełkę" z przebiegiem tak do około 150k km.
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2016, 14:21
Posty: 53 (0/1)

Postprzez jpski » 14 kwi 2016, 20:32

mk77 napisał(a):Może mi ktoś powiedzieć ile realnie trzeba mieć kasy na zakup mazdy 6 GH z 2010r z Polskiego salonu


Nie wiem czy pomogę ale w styczniu kupiłem Mazdę 6 GH 2.0 w benzynie z 2008r. ze sprawdzonym przez Marianka przebiegiem 138 tysi. Auto całe, nie malowane, w dobrym stanie wizualnym i technicznym od pierwszego właściciela z Niemiec. Wliczając w całkowity koszt sprowadzenie auta na własną rękę, opłaty celne, rejestrację i ubezpieczenie oraz podstawowe wymiany/naprawy zużytych elementów eksploatacyjnych to musisz mieć przy najmniej 45 tysięcy – to taki realny budżet na Mazdę 6 z 2008r.
W Polsce takie w komisie kosztują poniżej 40 patoli, ale ja odwiedziłem w Polsce kilka takich miejsc i <dupa>
Byłem nawet oglądać jedna w salonie Mazdy bodajże w Katowicach. Auto było u nich kupione i serwisowane, miało udokumentowany przebieg około 150 tysięcy z dwoma kompletami kół – miało kosztować o ile pamiętam 35 tysięcy, a zajechane było jak koń po westernie. Nawet nie próbowałem targować ceny bo nie opłacało się kupić tego auta nawet za 25 tysi <płacze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2008, 13:59
Posty: 933 (1/7)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: Jest:
-W poszukiwaniu?
-Micra K12
Było:
Avensis T27 '11, 2DY, 6GH, Micra K11, Avensis T25, 407SW, 6GG, 626GF, 323F BA

Postprzez mk77 » 14 kwi 2016, 20:47

Ja bym chciał zmieścić się tak w max 50k ale to ze wszystkim już włącznie z wymianą oleju itp i OC i AC.
Powiem szczerze że nastawiam się na 2010r. Kwestia czy przed lift czy polift.
Ale jeśli trafi się 2009 w super stanie to nie pogardzę. Wolę pewniejszy i lepszy a starszy niż młodsze niepewne.
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2016, 14:21
Posty: 53 (0/1)

Postprzez jpski » 14 kwi 2016, 20:52

mk77 napisał(a):Ja bym chciał zmieścić się tak w max 50k


To powinno wystarczyć (na przedlifta na pewno) tylko weź teraz i znajdź ten "pewny" egzemplarz na rynku aut używanych <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2008, 13:59
Posty: 933 (1/7)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: Jest:
-W poszukiwaniu?
-Micra K12
Było:
Avensis T27 '11, 2DY, 6GH, Micra K11, Avensis T25, 407SW, 6GG, 626GF, 323F BA

Postprzez mk77 » 14 kwi 2016, 21:00

No to łatwe nie jest ale może coś się trafi. Musi się trafić:)
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2016, 14:21
Posty: 53 (0/1)

Postprzez jpski » 14 kwi 2016, 21:06

mk77 napisał(a):Musi się trafić:)

Też tak myślałem zaczynając poszukiwania w sierpniu 2015 <lol>
Kupiłem w styczniu 2016 ale może na początku źle szukałem bo chciałem się zmieścić poniżej 40 tysi a "to se ne da" <co?>
Dopiero jak podniosłem poprzeczkę "mojej prywatnej Pani Dyrektor Finansowej" (czytaj Żona) to się udało <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2008, 13:59
Posty: 933 (1/7)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: Jest:
-W poszukiwaniu?
-Micra K12
Było:
Avensis T27 '11, 2DY, 6GH, Micra K11, Avensis T25, 407SW, 6GG, 626GF, 323F BA

Postprzez mk77 » 14 kwi 2016, 21:08

Ja we wtorek sprzedałem swoje mondeo i muszę coś kupić.
Ja dopuszczam częściowe malowanie auta po jakiejś lekkiej obcierce jeśli jest to dobrze zrobione.
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2016, 14:21
Posty: 53 (0/1)

Postprzez jpski » 14 kwi 2016, 21:13

No to życzę udanych poszukiwań <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2008, 13:59
Posty: 933 (1/7)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: Jest:
-W poszukiwaniu?
-Micra K12
Było:
Avensis T27 '11, 2DY, 6GH, Micra K11, Avensis T25, 407SW, 6GG, 626GF, 323F BA

Postprzez mk77 » 14 kwi 2016, 21:15

Może jakiś forumowicz będzie chciał swoje cudo sprzedać :)
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2016, 14:21
Posty: 53 (0/1)

Postprzez jaskul » 14 kwi 2016, 22:18

pawel_lodz napisał(a):Witajcie ;)
Będę kupował M6 GH 2009 i chciałem spytać użytkowników, czy duża jest różnica między silnikiem benzynowym 1.8 a 2.0? Chodzi mi o dynamikę, przyspieszenie przy wyprzedzaniu i prędkość maksymalną.
Z góry dziękuję :)

Lepiej kupić dobre 1,8 niż zajeżdżone 2.0 :)
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2006, 12:56
Posty: 540 (14/14)
Skąd: centrum
Auto: Była 323c BA 1,3, 323F BJ 1,5, MX-5 NA 1,6, M6 GG 1,8, CX-7 2,5, Avensis 1,8 jest C-HR Hybrid + Rav 4 Hybrid

Postprzez b4r4n3k7 » 15 kwi 2016, 02:26

b4r4n3k7 napisał(a):Witam wszystkich. Też jestem w trakcie poszukiwań Madziulki GH z rocznika 2009-2010. Aktualnie jeżdżę GG z 2003 roku i nadal chciałem być wierny Japończykom. Niestety oglądając kolejne GH (było ich w sumie 4) stwierdzam że Mazda nie do końca poradziła sobie z rdzą. Nie wspominam już o podwoziu (bo wiadome że tam jest porażka), ale chodzi o odpryski na dachu, masce itp.
Oglądając te auta WSZYSTKIE miały mniejsze lub większe pajączki na dachu, bądź z przodu auta. Pojawialy sie one w miejscach odpryskow lakieru. Niektórzy sprzedawcy próbowali to zatuszować ale w swojej GG przerabiałem rdze wiec jestem juz na to uczulony:> Jeden sprzedawca nalozyl folie na dach ze niby ladniej wyglada :) Na konkurencyjnym forum też jest wątek i spoooooro osób wypowiada się że mają problem, a tu dziwnym zbiegiem okoliczności nikt o tym nie wspomina <zawstydzony> Mimo tego myślę że jeszcze kilka sztuk oglądne i zbadam ten temat do końca, bo naprawde przypaliłem się na 2 generacje Mazdy ale jeśli będzie w/w problem to będę musiał odpuścić <płacze>
Początkujący
 
Od: 27 gru 2014, 19:59
Posty: 4
Skąd: Mielec
Auto: Mazda 6. 2003 r. 1,8 benz

Przebiegu 178 a realnego pewnie ponad 200 :D

Postprzez homeini » 15 kwi 2016, 09:07

Większość z tych samochodów o których piszesz (M6Forum), to samochody z UK, gdzie jest troche wilgotniejszy klimat niż u nas. Co do odprysków, to najczęściej pojawiają się na dachu. Czy to kształt taki, nie wiadomo, u mnie też kilka odprysków z przodu dachu miałem.
Zrobiłem zaprawki i na razie spokój. Konserwacja podwozia też obowiązkowo zrobiona.

W każdym razie rdzewieje nie tylko Mazda. Jakiś czas temu rozmawiałem ze Szwagrem, który ma Forda Galaxy, po 3 latach od odebrania z salonu musieli mu wymienić wydech, bo przerdzewiał i ledwo się trzymał (a słyszałem, że podobno nowe Fordy już tak nie rdzewieją jak stare ;)). W necie też można się natknąc na opinie, że 3 letnie Passaty rdzewieją. Generalnie różnie z tym bywa, ale jak się szybko reaguje na odpryski i zakonserwuje podwozie, to powinno się mieć spokój. U mnie czysto, ale to dopiero pięciolatek.
Początkujący
 
Od: 10 cze 2014, 09:51
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI

Postprzez stachan » 15 kwi 2016, 11:36

Użytkuje już drugiego Galaxy i nie potwierdzam problemów z rdza. Ani wydech, ani blachy. Ogólna teza jest w mojej ocenie nastepująca: bez względu na markę tak się ma, jak się dba.
Obrazek
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Finansów
Koordynator Konkursów
 
Od: 21 wrz 2006, 17:09
Posty: 5602 (328/457)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE

Postprzez Grzyby » 15 kwi 2016, 15:58

stachan napisał(a):Ogólna teza jest w mojej ocenie nastepująca: bez względu na markę tak się ma, jak się dba.

Tyleż słusznie co kompletnie błędnie :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17092 (111/179)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez e-tomek » 15 kwi 2016, 17:38

jpski napisał(a):
mk77 napisał(a):Ja bym chciał zmieścić się tak w max 50k

To powinno wystarczyć (na przedlifta na pewno) tylko weź teraz i znajdź ten "pewny" egzemplarz na rynku aut używanych <co?>

Parę dni temu się pojawiła, od Duńczyka – prywatnie:
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/mazda/ ... 4d/2827675
:D
Historię ma niesamowitą, 1 właściciel od nowości, sprawdziłem.
Przebiegi też się potwierdzają:
http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk ... eg=zl54709

Cena końcowa (z marżą i wszystkimi kosztami) ... wyjdzie parę tysi poniżej 40k.
Dania to raj ... jeśli chodzi o wstępne sprawdzenie, niestety, żeby wyszła dobra oferta, trzeba sporo wyłożyć, bo później dostaje się zwrot przy eksporcie.
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2012, 17:03
Posty: 1213 (2/27)
Auto: Mazda 6 2018

Postprzez mk77 » 15 kwi 2016, 20:19

Oferta ciekawa ale narazie nastawiłem się na mazde z 2010r. 2.2 on.
49.900 i mozna przedłużyć gwarancję na 1 lub 2 lata. Jak by urwać parę setek i dostać w tej cenie gwarancję na 2 lata to oferta ciekawa.
Tyle że mam do niej 500km

Dopisano 15 kwi 2016, 20:35:

A ktoś coś słyszał o gwarancji mazda dla używanych samochodów, kupowanych w salonach mazdy ?
Ponoć pełna gwarancja obejmująca m in silnik i osprzęt, skrzynię biegów, dwumas, elektryka i inne
Cena to około 1700 za rok i 2800 za 2 lata.
Ktoś to zna albo o tym słyszał?
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2016, 14:21
Posty: 53 (0/1)

Postprzez b4r4n3k7 » 15 kwi 2016, 22:16

homeini

Ciekawe uwaga z ta wilgotnoscia. W takim razie dobrze by bylo znalezc Mazdzinke, ktora nie jezdzila w UK <glupek2> i w rejonach bardziej wilgotnych typu nad morzami itp.

Nie chce robic off topu ale odnosnie tych zapraweczek to robiles je sam ? Starles lakier az do blachy i przymalowales to miejsce? Widzialem na jednej, którą oglądałem takie miejsca. Co prawda widać to było, ale nie rzucało się to tak bardzo w oczy.

W poniedziałek będe w Rzeszowie to podpytam w Mazdzie o ten lakier i czy da sie cos z tym zrobić.
Początkujący
 
Od: 27 gru 2014, 19:59
Posty: 4
Skąd: Mielec
Auto: Mazda 6. 2003 r. 1,8 benz

Przebiegu 178 a realnego pewnie ponad 200 :D

Postprzez mk77 » 16 kwi 2016, 17:42

e-tomek napisał(a):Parę dni temu się pojawiła, od Duńczyka – prywatnie:
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/mazda/ ... 4d/2827675
:D
Historię ma niesamowitą, 1 właściciel od nowości, sprawdziłem.
Przebiegi też się potwierdzają:
http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk ... eg=zl54709


Ty się zajmujesz ściąganiem aut z Danii ?
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2016, 14:21
Posty: 53 (0/1)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Moto