Łapcie jakieś fotki sory trochę nie wyraźne ciemno i robione tel :
Mazda 626 GF FP '97 us, gwint by Góral
Żarówki jak dobrze pamiętam jakieś k5000 z brico
ale świecą o wiele lepiej niż wcześniejsze . O kole również nie będę dyskutować wsadzone to co miałem i tyle. Mam kupca ale co ja mam kupić wtedy innego to nwm
Patrze po stronach Niemieckich bo mam możliwość kupna tam może doradźcie jakiś model jakie et żeby to ładnie siadło i jaka szerokość największą tu wejdzie ? 
Łapcie jakieś fotki sory trochę nie wyraźne ciemno i robione tel :
Łapcie jakieś fotki sory trochę nie wyraźne ciemno i robione tel :
- Od: 21 sty 2016, 19:26
- Posty: 50
- Skąd: Warmińsko-mazurskie
- Auto: Mazda 626 gf 1997
Ale macie misje z tym straszeniem oliwa 10w40
Kupił wleje i silnik sie nie rozpadnie.Miałem Vke bez remontu i 250tys na liczniku,6 lat lałem 10w/40 i nic sie nie zalepiło 

-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8674 (86/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Może i być tak. Jednak silnik lepiej pracuje na 5W, więc patrzył bym również pod tym kątem. I jeszcze jedna rzecz..fp i fs lubią się zapiekać na kiepskim oleju, kl nie miał takich przypadłości, prędzej się zatrze 
Trochę uszczelniacze puszczają musze w wolnej chwili zabrać się za to . A olej taki wlany bo wcześniej też był taki jeździ dobrze dużo nie ubywa 50k prawie zrobiłem na 10W40 i nie widzę żeby silnik stracił na mocy czy inne skutki ..
- Od: 21 sty 2016, 19:26
- Posty: 50
- Skąd: Warmińsko-mazurskie
- Auto: Mazda 626 gf 1997
Chyba kpisz
Mnostwo ludzi przeszło na 5w30/40 i nie ubywa wcale wiecej a nawet mniej, bo lepiej taki olej utrzymuje film olejowy i ma lepsze własciwosci smarujace. Ja nawet nie zastanwiałbym sie tylko lał 5w30/40 a napewno silnikowi to nie zaszkodzi.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Dobra zalane co zalane nie ma co drążyć dalej tematu ..
Mam problem z jednym amortyzatorem wylał się i zaczą stukać i teraz moje pytanie czy warto regenerować gdzie można to zrobić i jakie ceny ? Czy szukać znow używanych ale nie wiadomo ile to pośmiga ..
Mam problem z jednym amortyzatorem wylał się i zaczą stukać i teraz moje pytanie czy warto regenerować gdzie można to zrobić i jakie ceny ? Czy szukać znow używanych ale nie wiadomo ile to pośmiga ..
- Od: 21 sty 2016, 19:26
- Posty: 50
- Skąd: Warmińsko-mazurskie
- Auto: Mazda 626 gf 1997
Co do oleju, moja Madzia jest od ponad 20 lat u nas i od początku miała zalewany 10W40, najpierw Quaker State, przez Penzoil, kończąc na Agip'ie na którym ja przejąłem auto i jeżdżę dalej na nim. Z silnikiem nie dzieje się nic, fakt jest faktem, że oleje 0W-5W, czyli syntetyki mają lepsze właściwości smarne, wyższą lepkość, utrzymują film olejowy zapobiegając "rozruchowi na sucho", ale dobry półsyntetyk też będzie spełniał swoje zadanie. Będąc kiedyś z tatą w serwisie Mazdy w Łodzi, lata temu jak w mojej okolicy mechanicy bali się dotknąć wszystkiego co japońskie, mechanik powiedział "Oby temu silnikowi nie zabrakło oleju, to będzie jeździł, a jak się mu wymieni po 10 kkm to przejeździ Pana i Pana dzieci" ( co się potwierdza
). Nie chce podważać opinii, ale dobry 10W wcale nie jest taki ostatni 
- Od: 24 sty 2012, 19:22
- Posty: 65
- Skąd: Rdutów / LDZ
- Auto: Mazda 626 GE 1.8 16v 1993r
V40 1.9 dCi '02
Xsara 1.4 Pb '02
Witam . Wymieniłem uszczelkę pokrywy zaworow (trochę się pociła ) – elring . Pokrywa była strasznie zabrudzona w osadzie (wszystko oczyszczone ) nie wiem to wina oleju czy po prostu taki przebieg juz i norma ? A i są do kupienia takie kółka co myślicie lepsze by były wejdą ? Et35 8j i oponki 215/40/17
- Od: 21 sty 2016, 19:26
- Posty: 50
- Skąd: Warmińsko-mazurskie
- Auto: Mazda 626 gf 1997
Czy przy wlewaniu płynu, można usunąć z układu później powietrze jest gdzieś jakiś odpowietrznik ? Bo mam taki problem ze przed parownikiem jest płyn a za nim i w nim już nie ma jest zimny od gazu .. zdejmuje wąż za parownikiem coś po pluje zrobi się ciśnienie większe zakładam i przez jakiś czas jest wszystko w porządku .. Po kilku rundach temp. Wzrasta włącza się wentylator, parownik zimny gaz odłącza i jak odkręce korek od chlodnicy to czuć zimny płyn .. Może to pompa wody wysiada ? Co poradzicie? 

- Od: 21 sty 2016, 19:26
- Posty: 50
- Skąd: Warmińsko-mazurskie
- Auto: Mazda 626 gf 1997
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości