Mazda 323f BA KL '94 wściekła
Dokładnie, spasowanie tulejek odrazu sprawdziłem a zalewane elementy przeswietlilem czy nie.ma pęcherzy.
Dziś wyspawalem gniazdo pod szerokopasmowke także cześć modów najbardziej oczekiwana myślę juz niedługo ;–)
Dziś wyspawalem gniazdo pod szerokopasmowke także cześć modów najbardziej oczekiwana myślę juz niedługo ;–)
Przygotowań na sezon ciąg dalszy
oj będzie się działo na Poznaniu oj będzie ... 
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Będzie, będzie...,startuje na najładniejsza mazde zlotu także wiecie :-P
A oto błyskotki wspomagajace
A oto błyskotki wspomagajace
Rozstaw otworów w zwrotnicy jest większy o 10mm od rozstawu otworów w zacisku , wiec górny otwór w zwrotnicy został na miejscu natomiast drugi jest rozfrezowany do rozstawu zacisku a więc cieńsza ścianka przeciwna do działającej siły, bardzo dobrze się składa, jest napawana i dodatkowo obrobina by wyglądała jak nie przerabiana.
Zaciski to.czterotloczki 36/40mm z AR 166 V6 i Mitsubishi Evo któreś generacji. Do swapu potrzebne są dystanse przed i za tarcza 5mm i 20mm oraz szpilki dł 7cm. Tarcza AR 166V6 310/28 całość wchodzi pod 16calowa felge.
Całość powinno dobrze grać z pompą z X9, tłoczek 2.54mm. Z niecierpliwością czekam na efekty działania hebli czekam jeszcze na wzmocnione przewody.
Zaciski to.czterotloczki 36/40mm z AR 166 V6 i Mitsubishi Evo któreś generacji. Do swapu potrzebne są dystanse przed i za tarcza 5mm i 20mm oraz szpilki dł 7cm. Tarcza AR 166V6 310/28 całość wchodzi pod 16calowa felge.
Całość powinno dobrze grać z pompą z X9, tłoczek 2.54mm. Z niecierpliwością czekam na efekty działania hebli czekam jeszcze na wzmocnione przewody.
Piotr_ napisał(a):Jaram się
Dzięki, ja też aż końcowa mi pulsuje ;–)
Pięknie będzie zarówno wizualnie jak i na torze. Obserwuję postępy. Ciekawe czy się i ja wyrobię na Poznań
Fajnie by było rywalizować w jednej klasie 

-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Bo rosemki są optymistycznie wymiarowane, w rzeczywistości to jest nawet 206cm szerokości także rozmiar jest ok do felgi.
Z nowości, podczas zmudnego składania i dbałości o szczegóły, dobrnelem do montażu amortyzatorów i krew mnie zalala! Fachowcy zamiast skrócić mi amortyzator o 5cm obcieli chyba z 10cm :–/ na podniesionym aucie kolo od.nadkola oddalone jest na 4cm wiec gwint będzie musiał być maksymalnie skrócony do góry co za tym idzie amor nie będzie pracować :–/
Z nowości, podczas zmudnego składania i dbałości o szczegóły, dobrnelem do montażu amortyzatorów i krew mnie zalala! Fachowcy zamiast skrócić mi amortyzator o 5cm obcieli chyba z 10cm :–/ na podniesionym aucie kolo od.nadkola oddalone jest na 4cm wiec gwint będzie musiał być maksymalnie skrócony do góry co za tym idzie amor nie będzie pracować :–/
Dodatkowa tulejki na tloczysko załatwi sprawę a jeżeli chodzi o.smarowanie panewek czemu miałbym się obawiać? Oliwa na full i trzeba monitorować temat wtedy będzie wszystko Oki ;–)
Założe się, że Capazo też miał oliwę na full i monitorował temat a korba wyszła bokiem. U mnie w porównaniu do Czarnej Wdowy geometria jest seryjna i lżej skręcony gwint, ale raczej nie będę miał odwagi zakładać RS-R. Przemyśl to. 
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Z tego co wiem to nie jedno klze śmigało po TP i przezyło a przypadek capazo to juz historia i nie wiadomo ile w tym prawdy.
Nie rozumiem czemu nie masz odwagi zakładać rsr? Ja nie wyobrażam sobie przy suchej nawierzchni i wiosennej ciepłej pogodzie jeździć więcej niz 2/3 okrążenia przy pełnym ogniu na zwykłych gumach.
Nie rozumiem czemu nie masz odwagi zakładać rsr? Ja nie wyobrażam sobie przy suchej nawierzchni i wiosennej ciepłej pogodzie jeździć więcej niz 2/3 okrążenia przy pełnym ogniu na zwykłych gumach.
Nie ma znaczenia czy to K8, KL czy KLZE. Tutaj chodzi o przeciążenia, a te będą zdecydowabie większe na RS-R i nowych felgach. Dla mnie przykład Capazo to przestroga i żadna inna przyczyna niedosmarowanej panewki nie przychodzi mi do głowy.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Fakt przeciążenia mogą być większe ale full stan to podstawa w końcu po pierwszym okrążeniu capazowy silnik nie powiedział 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość