Mazda 323f BA KL '94 wściekła

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez honda2911 » 4 mar 2016, 00:24

Jakość tuleji metalowych pozostawia wiele do życzenia no chyba że zmienili tomarza :)
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez misiak89-89 » 4 mar 2016, 19:05

Dokładnie, spasowanie tulejek odrazu sprawdziłem a zalewane elementy przeswietlilem czy nie.ma pęcherzy.
Dziś wyspawalem gniazdo pod szerokopasmowke także cześć modów najbardziej oczekiwana myślę juz niedługo ;–)
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez misiak89-89 » 12 mar 2016, 23:41

Przygotowań na sezon ciąg dalszy
DSC_1187.jpg
DSC_1184.jpg
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez DARO MAZDA 323 » 14 mar 2016, 10:29

oj będzie się działo na Poznaniu oj będzie ... :)
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2869 (9/63)
Skąd: Wrocław
Auto: PASSAT 2.0 TDI DSG

Postprzez misiak89-89 » 15 mar 2016, 09:04

Będzie, będzie...,startuje na najładniejsza mazde zlotu także wiecie :-P
A oto błyskotki wspomagajace
Obraz 2016-03-15.jpeg
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez mx-3lover » 15 mar 2016, 13:06

Pokaż przerobioną zwrotnicę. Ile mm mają dystanse? Jak skończysz podaj pełny spec tych hamulców i poproszę fotki. Zostaje serwo i pompa z X9?
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez misiak89-89 » 15 mar 2016, 13:57

Rozstaw otworów w zwrotnicy jest większy o 10mm od rozstawu otworów w zacisku , wiec górny otwór w zwrotnicy został na miejscu natomiast drugi jest rozfrezowany do rozstawu zacisku a więc cieńsza ścianka przeciwna do działającej siły, bardzo dobrze się składa, jest napawana i dodatkowo obrobina by wyglądała jak nie przerabiana.
Zaciski to.czterotloczki 36/40mm z AR 166 V6 i Mitsubishi Evo któreś generacji. Do swapu potrzebne są dystanse przed i za tarcza 5mm i 20mm oraz szpilki dł 7cm. Tarcza AR 166V6 310/28 całość wchodzi pod 16calowa felge.
Całość powinno dobrze grać z pompą z X9, tłoczek 2.54mm. Z niecierpliwością czekam na efekty działania hebli czekam jeszcze na wzmocnione przewody.
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Piotr_ » 15 mar 2016, 23:12

Jaram się :D
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez misiak89-89 » 16 mar 2016, 12:03

Piotr_ napisał(a):Jaram się :D

Dzięki, ja też aż końcowa mi pulsuje ;–)
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Piotr_ » 16 mar 2016, 12:28

<diabełek>
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Piotr89 » 16 mar 2016, 13:21

Pięknie będzie zarówno wizualnie jak i na torze. Obserwuję postępy. Ciekawe czy się i ja wyrobię na Poznań <co?> Fajnie by było rywalizować w jednej klasie <ok>
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez mx-3lover » 26 mar 2016, 01:14

Dlaczego wybrałeś szerokość R888 195 a nie 205?
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez misiak89-89 » 26 mar 2016, 11:46

Bo rosemki są optymistycznie wymiarowane, w rzeczywistości to jest nawet 206cm szerokości także rozmiar jest ok do felgi.
Z nowości, podczas zmudnego składania i dbałości o szczegóły, dobrnelem do montażu amortyzatorów i krew mnie zalala! Fachowcy zamiast skrócić mi amortyzator o 5cm obcieli chyba z 10cm :–/ na podniesionym aucie kolo od.nadkola oddalone jest na 4cm wiec gwint będzie musiał być maksymalnie skrócony do góry co za tym idzie amor nie będzie pracować :–/
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez mx-3lover » 26 mar 2016, 12:06

No to masz gruby problem, jak go rozwiążesz?
Myślałem, że boisz się o niedosmarowanie panewki.
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez misiak89-89 » 26 mar 2016, 13:04

Dodatkowa tulejki na tloczysko załatwi sprawę a jeżeli chodzi o.smarowanie panewek czemu miałbym się obawiać? Oliwa na full i trzeba monitorować temat wtedy będzie wszystko Oki ;–)
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez mx-3lover » 26 mar 2016, 14:37

Założe się, że Capazo też miał oliwę na full i monitorował temat a korba wyszła bokiem. U mnie w porównaniu do Czarnej Wdowy geometria jest seryjna i lżej skręcony gwint, ale raczej nie będę miał odwagi zakładać RS-R. Przemyśl to. ;)
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez misiak89-89 » 26 mar 2016, 15:49

Z tego co wiem to nie jedno klze śmigało po TP i przezyło a przypadek capazo to juz historia i nie wiadomo ile w tym prawdy.
Nie rozumiem czemu nie masz odwagi zakładać rsr? Ja nie wyobrażam sobie przy suchej nawierzchni i wiosennej ciepłej pogodzie jeździć więcej niz 2/3 okrążenia przy pełnym ogniu na zwykłych gumach.
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez mx-3lover » 26 mar 2016, 16:09

Nie ma znaczenia czy to K8, KL czy KLZE. Tutaj chodzi o przeciążenia, a te będą zdecydowabie większe na RS-R i nowych felgach. Dla mnie przykład Capazo to przestroga i żadna inna przyczyna niedosmarowanej panewki nie przychodzi mi do głowy.
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez misiak89-89 » 27 mar 2016, 00:21

Fakt przeciążenia mogą być większe ale full stan to podstawa w końcu po pierwszym okrążeniu capazowy silnik nie powiedział papa
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Pyton » 27 mar 2016, 10:32

pierwsza strona robi wrażenie. Wczoraj bylem i macałem w garażu. Wszystko na bardzo wysokim poziomie.
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2015, 15:34
Posty: 315 (1/5)
Skąd: dziki zachod
Auto: Infiniti fx35
Była Mazda BG; BA; BJ; BK

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy