Mazda6 GG LF-DE '07 2,0 163 KM/191Nm/4511rpm Lampy MPS+A-spec,stacja multimedialna[Sedan Rules]

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez Danmazda » 29 lut 2016, 23:15

Też tak myślę. Może jakby jakoś owinąć to bandażem termoizolacyjnym to spełniło by to swoją rolę.
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez makmarc » 1 mar 2016, 00:13

Ja miałem tak u siebie w Bertonie OPC i dawało radę, ale tak czy inaczej rurę miałem owiniętą bandażem, kolektor również.
makmarc
 

Postprzez Danmazda » 1 mar 2016, 00:17

Będę dolot owijał, czekam tylko jak przyjdzie bandaż. Kupie chyba i tą osłonę, już wiem jak ją owinąć tym samym bandażem :D Kolektor wydechowy ?
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Piotr_ » 1 mar 2016, 09:44

No i przeczytałem, z przerwami co prawda ale przeczytałem :P Wykasuj z 50 stron bo to się zamęczyć idzie :D
Autko widziałem kilka razy na żywo i robi robotę <spoko>
Co do felg to spokojnie 8j i et 40 wejdzie z oponą 215 i nic nie będzie trzeć.
Co do dolotu, to owinięcie rury to jedno, ona się aż tak bardzo nie nagrzewa i dodatkowo studzi ją przepływ powietrza wewnątrz. Bardziej martwiłbym się umiejscowieniem samego stożka. Powinien mieć możliwość ssać jak najzimniejsze powietrze. Co z tego, że zainstalujesz jakąś blachę, jak nie będzie dopływu zimnego powietrza i i tak będzie ssał ten gorąc pod maską :|
Blachę bym sobie odpuścił i pomyślał jak najniżej opuścić filtr lub doprowadzić np rurą ''spiro'' zimniutkie powietrze z przedniego zderzaka :)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez macvas » 1 mar 2016, 14:27

Daniel, sorry ale ja też myślę, że to jest jakiś półśrodek ta blacha przy stożku. Wizualnie może się podobać lub nie, ale założeń tego kto to wymyślił raczej nie spełnia. :|
Jak już planujesz przy tym grzebać, to zamykaj to od razu w jakąś szczelnie opatuloną, termoizolacyjną puszkę, do tego zapewnij zastrzyk zimnego powietrza i pozamiatane.
Obrazek
Maciek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 17 sie 2013, 20:33
Posty: 2298 (24/111)
Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05

Postprzez Koci@k » 1 mar 2016, 14:35

JR3 fajne ale...myślę, że optycznie pomniejszą koło :) Te OZ, które wrzucił Weelkoo są naprawdę fajne a jeżeli ciut drogie to poszukaj podobnego modelu w trochę niższym pułapie cenowym....te MOMO też świetne :> Ehh dawno nie widziałam Twojej Madzi na żywo...nie to co Xed :P Nadrobimy na zlocie <jupi>
Aśka
Avatar użytkownika
Koordynator ds. Klubowiczów
 
Od: 15 wrz 2011, 11:04
Posty: 5501 (436/229)
Skąd: Poznań
Auto: Grey Fūjin

Postprzez Yoki » 1 mar 2016, 15:02

Daniel ja miałem taki zestaw więc po co wyważać otwarte drzwi. Spuść na lato stożek na dół ta blachę zostaw aby to co przeleci przez nadkole nie brudziło stożka. Rurę jak jest metalowa to będzie się nagrzewać bandaż to nie majątek i jak się ładnie owinie to dodaje uroku i ogranicza ciepło.

Nabryzgane olejem z mojego S5
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez WisniaUs » 1 mar 2016, 15:09

Hmm a nie prościej dostarczyc zimne powietrze do stozka ?? Np z klimy hahaha

A serio to rez rozmyslam nad stozkiem ale narazie popatrze jak Wam to wychodzi i wybiore najlepsze rozwiazanie <spoko>
WisniaUs
 

Postprzez Danmazda » 1 mar 2016, 16:12

Piotr_ Wczoraj usunąłem trochę ot :D 8 stron i myślałem że za dużo wykasowałem <spoko>
Owinąć go na pewno owinę,czekam na bandaż. Co do opuszczenia go niżej sam nie wiem, może z czasem coś się z tym wymyśli, jak trafią się odpowiednie graty. Chodzi mi też po głowie na zmianę na większy stożek :P
A felgi jednak zostają obecne, będą odnowione. Koci@k widziałem je na Mazdzie 3, co prawda 16, ale nie podobają mi się <nie> moje nie są aż tak bardzo brzydkie :D Jedynie być może jakiś inny kolorek się zrobi, lub taki sam :P
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez wachers » 1 mar 2016, 16:23

Śliczna ta twoja szóstka na żywo wygląda jeszcze lepiej a co powiesz na felgi Barracuda?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2010, 11:05
Posty: 504
Skąd: Suwałki/Toruń/Brwinów pod WA-WĄ
Auto: Mazda 323f BA 1,5 Z5 1996r,
Mazda 3 BK LF Aero 2005r.

Postprzez Yoki » 1 mar 2016, 16:32

Szkoda kasy na większy stożek to tak nie działa jak chcesz coś zmienić to kup airboxa lub zbuduj dla niego osłonę i tak pisaliśmy wyżej nic tak nie da jak zimne powietrze
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez Danmazda » 1 mar 2016, 16:35

wachers napisał(a):co powiesz na felgi Barracuda?
Fajne są, ale co z tego jak do M6 nie ma odpowiednich wymiarów :|
Yoki napisał(a):jak chcesz coś zmienić to kup airboxa
Ta opcja najbardziej mi odpowiada. Będę miał to na uwadze <spoko>
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez xRafalx » 1 mar 2016, 16:40

A ja bym był zdania aby wprowadzić go w nadkole i do tego hydroshield :) Sam się zastanawiam nad takim rozwiązaniem u siebie :)
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez LooKasH8 » 1 mar 2016, 16:43

No z tym stożkiem to rzeczywiście jest ciekawa sprawa :) w moim customowym dieselku po podłączeniu RacingMeter podczas jazdy spokojnej przy temperaturze na zewnątrz 0 stopni temperatura IAT=8 stopni, natomiast w momencie przyspieszania i wchodzenia ponad 3k obrotów temperatura IAT dochodziła nawet do 18 stopni. Więc letnią porą mogę tylko sobie wyobrazić jak tam jest gorąco xD
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 23:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez Yoki » 1 mar 2016, 16:58

Rafał nie ma co się zastanawiać zrobiłem pomiary temperatury jest duża różnica w wyniku rzędu kilkunastu stopni. Choć po osiągnięciu tamtego poziomu, mój next level to airbox i jak pisał Piotr, rurka karbowana doprowadzająca zimne powietrze ze zderzaka.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez xRafalx » 1 mar 2016, 17:03

No jak wiesz ja mam oryginalny dolot simoty, wiec osłonięte jest to już od ciepła z silnika do tego rura jest owinięta jest bandażem. Szkoda mi sprzedawać dolotu bo trochę kasy kosztował a też zrobię rurę ze zderzaka i będzie to najlepsze wyjście myślę :)
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez Danmazda » 5 mar 2016, 18:14

Czas na przygotowywania do wiosny. Małe zakupy i serwis Mazdy, na pierwszy ogień idzie do wymiany płyn hamulcowy, olej w skrzyni biegów i płyn chłodniczy, tylko jeszcze trzeba go zakupić. Wymiana filtra kabinowego. Owinięcie dolotu bandażem. Czyszczenie przepustnicy i pełny serwis klimatyzacji, już dwa lata jak nie było ruszana.
DSC05195.JPG
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Piotr_ » 5 mar 2016, 18:58

Widzę soft wjechał <spoko> Będzie Pan zadowolony :D
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Danmazda » 14 mar 2016, 16:29

Już nie mogę się doczekać kiedy go użyje :D

Powracam do tematu parujących lamp :| Kilka telefonów do fachowców, i jutro lampy jadą na 3 dniowe spa :D Rozklejanie, czyszczenie klosza od środka i soczewki. Polerka i zabezpieczenie klosza kwarcem, co ich nie spolerowałem to nadal robił się taki dziwny osad, nie wiem jak to nazwać.
Podobno będą tak zrobione że nie będą parowały, testy podciśnieniem będą robione. Zobaczymy co z tego wyjdzie, na pewno lepiej jakbym to sam zrobi :D Aaa, co się dowiedziałem, że nie powinno się stosować zwykłego silikonu :|

Tak wyglądają a nie powinny :P
12842513_1125577327473115_1661722513_o.jpg
12842670_1125577290806452_666523366_o.jpg
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez macvas » 14 mar 2016, 16:32

Ja bym najpierw zawiózł na reklamację do tego <czarodziej> z Łomży, bo jeszcze okres gwarancyjny nie minął ;P
Obrazek
Maciek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 17 sie 2013, 20:33
Posty: 2298 (24/111)
Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy