Mazda6 GG LF-DE '07 2,0 163 KM/191Nm/4511rpm Lampy MPS+A-spec,stacja multimedialna[Sedan Rules]
Też tak myślę. Może jakby jakoś owinąć to bandażem termoizolacyjnym to spełniło by to swoją rolę.

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Ja miałem tak u siebie w Bertonie OPC i dawało radę, ale tak czy inaczej rurę miałem owiniętą bandażem, kolektor również.
-
makmarc
Będę dolot owijał, czekam tylko jak przyjdzie bandaż. Kupie chyba i tą osłonę, już wiem jak ją owinąć tym samym bandażem
Kolektor wydechowy ?

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
No i przeczytałem, z przerwami co prawda ale przeczytałem
Wykasuj z 50 stron bo to się zamęczyć idzie
Autko widziałem kilka razy na żywo i robi robotę
Co do felg to spokojnie 8j i et 40 wejdzie z oponą 215 i nic nie będzie trzeć.
Co do dolotu, to owinięcie rury to jedno, ona się aż tak bardzo nie nagrzewa i dodatkowo studzi ją przepływ powietrza wewnątrz. Bardziej martwiłbym się umiejscowieniem samego stożka. Powinien mieć możliwość ssać jak najzimniejsze powietrze. Co z tego, że zainstalujesz jakąś blachę, jak nie będzie dopływu zimnego powietrza i i tak będzie ssał ten gorąc pod maską
Blachę bym sobie odpuścił i pomyślał jak najniżej opuścić filtr lub doprowadzić np rurą ''spiro'' zimniutkie powietrze z przedniego zderzaka
Autko widziałem kilka razy na żywo i robi robotę

Co do felg to spokojnie 8j i et 40 wejdzie z oponą 215 i nic nie będzie trzeć.
Co do dolotu, to owinięcie rury to jedno, ona się aż tak bardzo nie nagrzewa i dodatkowo studzi ją przepływ powietrza wewnątrz. Bardziej martwiłbym się umiejscowieniem samego stożka. Powinien mieć możliwość ssać jak najzimniejsze powietrze. Co z tego, że zainstalujesz jakąś blachę, jak nie będzie dopływu zimnego powietrza i i tak będzie ssał ten gorąc pod maską
Blachę bym sobie odpuścił i pomyślał jak najniżej opuścić filtr lub doprowadzić np rurą ''spiro'' zimniutkie powietrze z przedniego zderzaka
Daniel, sorry ale ja też myślę, że to jest jakiś półśrodek ta blacha przy stożku. Wizualnie może się podobać lub nie, ale założeń tego kto to wymyślił raczej nie spełnia.
Jak już planujesz przy tym grzebać, to zamykaj to od razu w jakąś szczelnie opatuloną, termoizolacyjną puszkę, do tego zapewnij zastrzyk zimnego powietrza i pozamiatane.
Jak już planujesz przy tym grzebać, to zamykaj to od razu w jakąś szczelnie opatuloną, termoizolacyjną puszkę, do tego zapewnij zastrzyk zimnego powietrza i pozamiatane.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2298 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
JR3 fajne ale...myślę, że optycznie pomniejszą koło
Te OZ, które wrzucił Weelkoo są naprawdę fajne a jeżeli ciut drogie to poszukaj podobnego modelu w trochę niższym pułapie cenowym....te MOMO też świetne
Ehh dawno nie widziałam Twojej Madzi na żywo...nie to co Xed
Nadrobimy na zlocie 

-
Aśka
- Od: 15 wrz 2011, 11:04
- Posty: 5501 (436/229)
- Skąd: Poznań
- Auto: Grey Fūjin
Daniel ja miałem taki zestaw więc po co wyważać otwarte drzwi. Spuść na lato stożek na dół ta blachę zostaw aby to co przeleci przez nadkole nie brudziło stożka. Rurę jak jest metalowa to będzie się nagrzewać bandaż to nie majątek i jak się ładnie owinie to dodaje uroku i ogranicza ciepło.
Nabryzgane olejem z mojego S5
Nabryzgane olejem z mojego S5
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Hmm a nie prościej dostarczyc zimne powietrze do stozka
Np z klimy
A serio to rez rozmyslam nad stozkiem ale narazie popatrze jak Wam to wychodzi i wybiore najlepsze rozwiazanie

A serio to rez rozmyslam nad stozkiem ale narazie popatrze jak Wam to wychodzi i wybiore najlepsze rozwiazanie

-
WisniaUs
Piotr_ Wczoraj usunąłem trochę ot
8 stron i myślałem że za dużo wykasowałem
Owinąć go na pewno owinę,czekam na bandaż. Co do opuszczenia go niżej sam nie wiem, może z czasem coś się z tym wymyśli, jak trafią się odpowiednie graty. Chodzi mi też po głowie na zmianę na większy stożek
A felgi jednak zostają obecne, będą odnowione. Koci@k widziałem je na Mazdzie 3, co prawda 16, ale nie podobają mi się
moje nie są aż tak bardzo brzydkie
Jedynie być może jakiś inny kolorek się zrobi, lub taki sam 

Owinąć go na pewno owinę,czekam na bandaż. Co do opuszczenia go niżej sam nie wiem, może z czasem coś się z tym wymyśli, jak trafią się odpowiednie graty. Chodzi mi też po głowie na zmianę na większy stożek
A felgi jednak zostają obecne, będą odnowione. Koci@k widziałem je na Mazdzie 3, co prawda 16, ale nie podobają mi się


-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Szkoda kasy na większy stożek to tak nie działa jak chcesz coś zmienić to kup airboxa lub zbuduj dla niego osłonę i tak pisaliśmy wyżej nic tak nie da jak zimne powietrze
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Fajne są, ale co z tego jak do M6 nie ma odpowiednich wymiarówwachers napisał(a):co powiesz na felgi Barracuda?
Ta opcja najbardziej mi odpowiada. Będę miał to na uwadzeYoki napisał(a):jak chcesz coś zmienić to kup airboxa


-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
A ja bym był zdania aby wprowadzić go w nadkole i do tego hydroshield
Sam się zastanawiam nad takim rozwiązaniem u siebie 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
No z tym stożkiem to rzeczywiście jest ciekawa sprawa
w moim customowym dieselku po podłączeniu RacingMeter podczas jazdy spokojnej przy temperaturze na zewnątrz 0 stopni temperatura IAT=8 stopni, natomiast w momencie przyspieszania i wchodzenia ponad 3k obrotów temperatura IAT dochodziła nawet do 18 stopni. Więc letnią porą mogę tylko sobie wyobrazić jak tam jest gorąco xD
Rafał nie ma co się zastanawiać zrobiłem pomiary temperatury jest duża różnica w wyniku rzędu kilkunastu stopni. Choć po osiągnięciu tamtego poziomu, mój next level to airbox i jak pisał Piotr, rurka karbowana doprowadzająca zimne powietrze ze zderzaka.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
No jak wiesz ja mam oryginalny dolot simoty, wiec osłonięte jest to już od ciepła z silnika do tego rura jest owinięta jest bandażem. Szkoda mi sprzedawać dolotu bo trochę kasy kosztował a też zrobię rurę ze zderzaka i będzie to najlepsze wyjście myślę 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Czas na przygotowywania do wiosny. Małe zakupy i serwis Mazdy, na pierwszy ogień idzie do wymiany płyn hamulcowy, olej w skrzyni biegów i płyn chłodniczy, tylko jeszcze trzeba go zakupić. Wymiana filtra kabinowego. Owinięcie dolotu bandażem. Czyszczenie przepustnicy i pełny serwis klimatyzacji, już dwa lata jak nie było ruszana.

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Już nie mogę się doczekać kiedy go użyje
Powracam do tematu parujących lamp
Kilka telefonów do fachowców, i jutro lampy jadą na 3 dniowe spa
Rozklejanie, czyszczenie klosza od środka i soczewki. Polerka i zabezpieczenie klosza kwarcem, co ich nie spolerowałem to nadal robił się taki dziwny osad, nie wiem jak to nazwać.
Podobno będą tak zrobione że nie będą parowały, testy podciśnieniem będą robione. Zobaczymy co z tego wyjdzie, na pewno lepiej jakbym to sam zrobi
Aaa, co się dowiedziałem, że nie powinno się stosować zwykłego silikonu 
Tak wyglądają a nie powinny
Powracam do tematu parujących lamp
Podobno będą tak zrobione że nie będą parowały, testy podciśnieniem będą robione. Zobaczymy co z tego wyjdzie, na pewno lepiej jakbym to sam zrobi
Tak wyglądają a nie powinny

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2298 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość