Dzięki za rady o zatrzasku, teraz to już mogę wykładu udzielać na temat rozpinania boczków

Z mojego świeżo zdobytego doświadczenia wyszło, że faktycznie trzeba pociągnąć boczek
wstępnie do góry, ale potem do siebie – rezultat wszystkie zaczepy na swoi miejscu.
Na fotkach poniżej znajdziecie małą aktualizację i to co się dzieje obecnie.
Lepsze ujęcia zrobię po zakończeniu wszystkich modów.
– Wymienione uszczelki pod pokrywami zaworów i malowanie pokryw na czarno, udało mi się bez większych niespodzianek, pewność siebie przychodzi z wiekiem

Pozostaje jeszcze zdarcie farby z napisów i porządne wyczyszczenie kolektora ssącego
– W końcu zrobiłem sobie tester diodowy do diagnostyki – błędów brak
– Zamontowane zostały sprężyny Vogtland -35mm (komfortowe jak Eibach),
nie pokaże jeszcze fotek ile siadło, bo czekam z montażem felg
– Chromowane klamki wewnątrz, po opracowaniu wspomnianej wcześniej metody poszło gładko
– Wpadły aluramki na zegary, niech jasny piorun znad góry Fuji trafi tego co wcisnął jedną z czarnych wtyczek do licznika z tyłu – chyba z pół godziny ją wyciągałem, aż bałem się że coś połamię
– Airbag kierowcy z Xedosa 9 po lifcie, montaż bezproblemowy
– Prawy reflektor poliftowy, wymaga chyba wyczyszczenia jak znowu będzie mi się chciało go wyciągać
Rzeczy, które czekają na montaż w weekend:
– 17" z Mazdy 6 z oponami 205/45R17
– dystanse robione na zamówienie, szczegóły wkrótce
– grill pomalowany na czarno z logo po lifcie
– poliftowe logo na tylną klapę
– chromowane nakładki na progi
Mody na kolejny weekend:
– wyciągnięcie kilku małych wgniotek
– pełna korekta lakieru i położenie powłoki ceramicznej
– pranie wnętrza
– ramki wokół szyb na czarno plastidipem
– dywaniki welurowe
– końcówki Ultera na obie strony

– malowanie ramion wycieraczek na czarno
– czarna siatka Kamei w zderzaki, muszę ją tylko gdzieś odnaleźć

PS. jak zdemontować dźwignię od ręcznego, bo chcę zamontować wersję z chromowanym guzikiem?