Mazda 323F BA V6 GT Caroleck – sprzedam !!!!!
Wreszcie stało się
Silnik w końcu został ogarnięty
Cykają tylko wtryski gazu
Silniczek chodzi równo, nie trzęsie nim. Nic nie stuka, obroty książkowo
Co zostało wymienione niepotrzebnie:
– 3x aparat zapłonowy
– kable WN
– 2x przepustnica
– kupiona zastępczy kolektor dolotowy
– 2x świece zapłonowe
– sprawdzony gaz (wymieniona na nową listwe wtryskową LPG)
Co pomogło w ogarnięciu silnika:
– nowe uszczelki kolektora
– używana sonda lambda
– ZAŚLEPIONY EGR. PARĘ OSÓB MÓWIŁO OLEJ EGR BO TO NIE ON. PRAWDA WYSZŁA BRUTALNA I TO EGR BYŁ PEWNIE ZAWIESZONY W POZYCJI OTWARTEJ.
– wymienione zostały sprężynki wałków rozrządu. W silniku już nic nie stuka
– wymieniony grzybek vris
Teraz zostało z mechaniki:
– lewy tył nie ma ręcznego
– nowe przeguby wewnętrzne
– wymiana tulejek stabilizatora przód – Nie chętnie mechanicy podchodzą do tego tematu bo urwać śruby, które nie były nigdy odkręcane bardzo łatwo <bezradny>
Blacha:
– nadkola tył
– podłoga
– polerka
Podziękowania
Szczególne podziękowania dla:
– Waldiego (męczyłem chłopa głupimi pytaniami a on łopatologicznie odpowiadał
)
– Rafał21 (pomagał dużo w kwestiach szukania motoru oraz za całokształt kontaktu
)
– krzysek71 (polecił mi motor na swap
)
– Piotr Xed ( za ogólną pomoc z osprzętem vałki
)
– Gared ( za dobry aparat zapłonowy
)
oraz inni co w jakimś stopniu nakierowali mnie rozwiązanie problemu



Cykają tylko wtryski gazu
Co zostało wymienione niepotrzebnie:
– 3x aparat zapłonowy
– kable WN
– 2x przepustnica
– kupiona zastępczy kolektor dolotowy
– 2x świece zapłonowe
– sprawdzony gaz (wymieniona na nową listwe wtryskową LPG)
Co pomogło w ogarnięciu silnika:
– nowe uszczelki kolektora
– używana sonda lambda
– ZAŚLEPIONY EGR. PARĘ OSÓB MÓWIŁO OLEJ EGR BO TO NIE ON. PRAWDA WYSZŁA BRUTALNA I TO EGR BYŁ PEWNIE ZAWIESZONY W POZYCJI OTWARTEJ.
– wymienione zostały sprężynki wałków rozrządu. W silniku już nic nie stuka
– wymieniony grzybek vris
Teraz zostało z mechaniki:
– lewy tył nie ma ręcznego
– nowe przeguby wewnętrzne
– wymiana tulejek stabilizatora przód – Nie chętnie mechanicy podchodzą do tego tematu bo urwać śruby, które nie były nigdy odkręcane bardzo łatwo <bezradny>
Blacha:
– nadkola tył
– podłoga
– polerka
Podziękowania
Szczególne podziękowania dla:
– Waldiego (męczyłem chłopa głupimi pytaniami a on łopatologicznie odpowiadał
– Rafał21 (pomagał dużo w kwestiach szukania motoru oraz za całokształt kontaktu
– krzysek71 (polecił mi motor na swap
– Piotr Xed ( za ogólną pomoc z osprzętem vałki
– Gared ( za dobry aparat zapłonowy
oraz inni co w jakimś stopniu nakierowali mnie rozwiązanie problemu
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


Wielkie brawo dla Ciebie Karol za wytrwałosc
Silnik cyka pieknie
Wilkei gary uporania sie z motorownia
) 
Dopisano 22 lut 2016, 22:12:
Wielkie brawo dla Ciebie Karol za wytrwałosc
Silnik cyka pieknie
Wilkei gary uporania sie z motorownia
) 


Wilkei gary uporania sie z motorownia

Dopisano 22 lut 2016, 22:12:
Wielkie brawo dla Ciebie Karol za wytrwałosc


Wilkei gary uporania sie z motorownia

- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
rafał88 napisał(a):Noo ale to blacha juz nie taki prblemDzialaj Panie ii zrob kilka fotek EFCE i poka jak jezdzi
jak ją umyje to może zrobie jakąś porządną sesje ale te nadkola psują dobry wizerunek plus koza
Wpadnie dobra blacha, koło i lekka gleba to zdjęcia będą gites

Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


teraz to poezja dla ucha
po mału ją ogarniesz 
dzięki wszystkim
Komora silnika troszeczkę ogarnięta. Kolektor i pokrywa potraktowana Aluchromem – odzyskała blask. Kable poukładane. Dużego wyboru nie mam bo gaz <bezradny>

Wypucowany także wydech

Nasmarowany mechanizm wycieraczek bo od paru dni nie dało rady użytkować auta podczas deszczu. Skrzypienie było nie do ogarnięcia. Na początku myślałem, że to wycieraczka od kierowcy ale po wymianie to samo <bezradny> Więc mechanizm.
Komora silnika troszeczkę ogarnięta. Kolektor i pokrywa potraktowana Aluchromem – odzyskała blask. Kable poukładane. Dużego wyboru nie mam bo gaz <bezradny>

Wypucowany także wydech

Nasmarowany mechanizm wycieraczek bo od paru dni nie dało rady użytkować auta podczas deszczu. Skrzypienie było nie do ogarnięcia. Na początku myślałem, że to wycieraczka od kierowcy ale po wymianie to samo <bezradny> Więc mechanizm.
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


Jak będziesz wymieniał tulejki staba to kupuj tylko oryginały. Na nie-ori szkoda pracy, a trochę odkręcania przy tej okazji jest.
Pozwolę sobie na małą aktualizację – fotka z wczorajszego spota (mam nadzieję, że i ręka i nadkole się szybko zagoi
)


nadkola to masakra ale już mam prawie kupione reperaturki i czekam na swoją kolej u lakiernika.
Obydwa nadkola w ręku się rozpadają

Reperaturki kupione
Obydwa nadkola w ręku się rozpadają

Reperaturki kupione
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


Czad
I jak to dalej z tymi reperaturkami ? Wycinka, wspawanie i lakierowanie ? Pytam, żeby wiedzieć, przy okazji przyszłych prac u siebie. Mam cichą nadzieję że już następny spocik będę miał z wami zaliczony. Tyle pytań czeka na odpowiedź 
- Od: 28 sty 2016, 14:20
- Posty: 78
- Skąd: Lubawa
- Auto: Mazda 323 BG BP '94
Bartsan napisał(a):CzadI jak to dalej z tymi reperaturkami ? Wycinka, wspawanie i lakierowanie ? Pytam, żeby wiedzieć, przy okazji przyszłych prac u siebie. Mam cichą nadzieję że już następny spocik będę miał z wami zaliczony. Tyle pytań czeka na odpowiedź
Tak jak napisałeś. Cena usługi troche duża ale trzeba to ogarnąć
Co do spota to zepnij się i wpadaj
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości