A tak na powaznie to faktycznie najbardziej od grubosci prortfela
Nissan 200SX S13 SR20DET '89 2.0T BLACK SHEEP
piwo napisał(a):jakos nie przekonany jestem do jakiejkolwiek ingerencji w silnik po swoim fuckupie po 500km od remontui wydaniu worka pieniedzy na to (tez mialo byc och ach). mysle ze lepiej bylo kupic kolejny silnik na allegro i liczyc ze pojezdzi dluzej niz remontowac. no ale zeby nie zapeszac trzymam kciuki
Ale, że serio?
Kupowanie silników na Allegro i wkładanie po prostu do auta powinno być karalne
Trzeba albo umieć albo mieć kogoś, kto umie złożyć/zbudować silnik.
Dopiero wtedy można spokojnie upalać, a nie jeździć kolejną bombą zegarową

Oczywiście nie mowię, a 'zwykłych' silnikach N/A do samochodów na dojazdy do pracy..

Tym bardziej że te silniki mają już swoje lata i rzadko który nie potrzebuje remontu, do tego są męczone ze względu na swoją moc.
W moim przypadku szybkość remontu zależy od tego, że szlifierz się opier....
przekroczył już termin o prawie dwa tygodnie. To dlatego, że ja go co dzień nie pospieszam, tylko grzecznie czekam, tak jak się umawialiśmy. Jednak stwierdzam, że jak jakiś fachowiec nie ma bata nad głową to nigdy nie zrobi Ci czegoś na czas, tylko się zajmuje innymi sprawami. Mój silnik już ma, więc kasa zaklepana, lepiej przyjąć drugie zlecenie i przyklepać kolejną porcję dochodu, niż skończyć mój silnik i prawdopodobnie stracić klienta. Zapomina się tylko wtedy o tym, że wszyscy w koło się wkurw....iają :/
Sprawa z silnikami z allegro to loteria, raz się trafi raz nie, ja nie trafiłem więc muszę remontować. Szczególnie, że to nie jest silnik, jak napisał Bartek, N/A, którym się jeździ do pracy i nie ma ich wiele, a jak już coś jest to jest zajechane.
Sprawa z silnikami z allegro to loteria, raz się trafi raz nie, ja nie trafiłem więc muszę remontować. Szczególnie, że to nie jest silnik, jak napisał Bartek, N/A, którym się jeździ do pracy i nie ma ich wiele, a jak już coś jest to jest zajechane.

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
w moim przyadpku wszysko bylo mierzone to co trzeba wymeiniane. po prostu zamienniki sa tak gownianej jakosci ze stare fabryczne fanty sa duzo lepszej jakosci niz nowki. i co z tego ze kupilem panewki acl jak i tak sie obrocila. lajno i tyle.
a ty pewnie zle trafiles bo juz wczensiej ktos w tym silniku grzebal
a ty pewnie zle trafiles bo juz wczensiej ktos w tym silniku grzebal
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Piwo a czy Ty czasem nie docierałeś wtedy "na ostro" na mineralnym? 
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
no właśnie na ACL też się przejechałem, robią straszne spustoszenie w silniku jak się obrócą, ja miałem nawet ich resztki w popychaczach. Teraz zakładam king racing, one jak siądą, to zostaje z nich tylko proszek jak mąka, który olej wypłukuje i zatrzymuje się w filtrze.

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Hej ,do czego to doszlo żeby trzeba bylo kupować części z myślą co z nich zostanie jak się zepsują
Niestety taka jakość dzisiaj.Co prawda do subarakow w w większości laduja ACL a jak wiadomo tam panewka to temat opanowany ,ale podobno najlepiej OEM .
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bo "super x power hiper sportowa" panewka to nie klucz do sukcesu. Wiele jest takich przypadków w każdej marce panewek i aut. Nie piszę tu o nikim konkretnym- zwłaszcza z MazdaSpeed, ale ilu jest ludzi którzy robią sami albo zlecają remont i największy nacisk kładą na magiczne słowo "ładuj kuciznę i panewki wersji race". A co to da jeśli owale wał, blok itp są wogóle niemierzońe albo byle jak... Fizy, matmy się nie oszuka 
[i][color=#105
[i][color=#105
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Sorry za OT, ale Piwo Twój silnik się nie poddał przez panewki ACL RACE. To bardzo dobra panewka.
Tylko, że to panewka, która bardziej się nadaje na tor. Wytrzyma więcej katowania, a mniej przebiegu niż seria. Tak samo jak nowe seryjne tłoki vs kucizna.
Jeden nie umiał złożyć, drugi zamiast dotrzeć pojechał na lotnisko upalać i BOOM..
Więc nie ma co wygłaszać teorii na temat braku sensu budowania silników jak to po prostu nie mogło się udać.
Tylko, że to panewka, która bardziej się nadaje na tor. Wytrzyma więcej katowania, a mniej przebiegu niż seria. Tak samo jak nowe seryjne tłoki vs kucizna.
Jeden nie umiał złożyć, drugi zamiast dotrzeć pojechał na lotnisko upalać i BOOM..
Więc nie ma co wygłaszać teorii na temat braku sensu budowania silników jak to po prostu nie mogło się udać.

a co ma panewka do sposobu docierania?
Ja docierałem swój silnik przez 400km? i później był pełen ogień.
Specem nie jestem ale wg. mnie panewka ułoży się po chwili pracy/kilku km. Przecież wał i tak nie ma z nią styku bo jest film olejowy? Najważniejsze są pierwsze chwile od uruchomienia i oczywiście stan wału. Pamiętać trzeba też że panewka sama w sobie też może nie trzymać wymiaru i przy szlifowaniu wału dobrze jest mieć już docelowe panewki żeby majster mógł sobie wszystko pomierzyć.
Jeżeli zaś chodzi o panewki ACL to z tego co wiem ich produkcja skończyła się co najmniej 2 lata temu, a to co jest sprzedawane to resztki magazynowe.
Ja docierałem swój silnik przez 400km? i później był pełen ogień.
Specem nie jestem ale wg. mnie panewka ułoży się po chwili pracy/kilku km. Przecież wał i tak nie ma z nią styku bo jest film olejowy? Najważniejsze są pierwsze chwile od uruchomienia i oczywiście stan wału. Pamiętać trzeba też że panewka sama w sobie też może nie trzymać wymiaru i przy szlifowaniu wału dobrze jest mieć już docelowe panewki żeby majster mógł sobie wszystko pomierzyć.
Jeżeli zaś chodzi o panewki ACL to z tego co wiem ich produkcja skończyła się co najmniej 2 lata temu, a to co jest sprzedawane to resztki magazynowe.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
w końcu się coś ruszyło 

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
No to Dawaj, Dawaj bo obiecaną miałem przejażdżkę i nadal czekam 
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
co to? jakas kucizna?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
tak, tłoki to kucizna wiseco, korby zostają zwykłe.
Dopisano Śr, 16 gru 2015, 09:23:
dół złożony
Dopisano Śr, 16 gru 2015, 09:23:
dół złożony

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
czapka założona 

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
no czapki z glow.
musisz jeszcze zdazyc dotrzec przed Poznaniem.
musisz jeszcze zdazyc dotrzec przed Poznaniem.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Dzisiaj auto ma wyjechać więc jest duża szansa 

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Crenshaw napisał(a):Dzisiaj auto ma wyjechać więc jest duża szansa
No panie, to powodzenia kolejny raz, 3mam kciuki

- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
no i wyjechało

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości