Mazda6 GG RF-7J '07 "50cent car" :D

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez LooKasH8 » 8 lis 2015, 17:06

Użyłem czarny mat samochodowy, taki jakoś wzmacniany do malowania czarnych części, po nałożeniu robi się trochę chropowaty, coś takiego jak na podszybiu, tym też z resztą pomalowałem wycieraczki, podszybie i wszystkie czarne części na nadwoziu, fajnie to wyszło :p
Na tylne lampy kret nie działa, próbowałem, coś tam bulgotało ale żaden chrom nie schodził :/

Dopisano niedziela, 8 listopada 2015, 17:09:

Matowione aa pomocą szczotki drucianej dołączonej do zestawu z dremelem, im dokładniej oczyścisz srebro tym lepiej będzie trzymał się nowy lakier :) na srebrze obawiam się że przy wysokich, letnich temperaturach mógłby odchodzić :/
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 23:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez brodaM6 » 8 lis 2015, 17:18

Jeżeli nie problem pokaz fotki lamp z pozbytym sie chromem :) .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez LooKasH8 » 9 lis 2015, 23:15

Niestety ale nie pomogę :/ szukałem właśnie takiego zdjęcia, pamiętam że coś na telefonie robiłem ale chyba już usunięte :| A co takiego chciałeś zobaczyć, docieranie nie było jakieś 100% dokładne, w rogach jak na siłę wbijałem się dremelem to topił się plastik więc trzeba było zrezygnować z wycierania sreberka :)
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 23:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez brodaM6 » 10 lis 2015, 06:27

Właśnie chciałem zobaczyć jak wyglada wyszlifowana tym bas Polska jak sie nie mylę :> ,ja nie sterty na to nie wpadłem i darłem ręcznie 1h i efekt taki w temacie o lampach tylnych ,teraz tak se Dumam ze mozna było dremelem większość ,a rożki ręcznie,tam jest cieniutka warstwa chromu
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez LooKasH8 » 28 lis 2015, 15:48

Hmm dziś zaskoczyła mnie taka oto niesprawność, najpierw znany każdemu chyba związek kontrolek (DSC+CHECK), reset kompa w warunkach polowych poprzez hamulec bez akumulatora, przyjazd do domu, podpięcie pod komputer i takie oto cuda :P Szukałem w różnych działach na forum, ale kod błędu jest przyporządkowany do zbyt wielu usterek... Ehh ta nasza Mazda :D Miał ktoś coś takiego? :)

Dopisano sobota, 28 listopada 2015, 15:53:

Odpowiedź zawarta tutaj :)
http://www.dvs-mazda.ru/files/MPV/1st/esicont/en/srvc/html/BME040200000W19.html zobaczymy co da się zrobić, spróbuję sam ale to dopiero za jakiś czas :)
Załączniki
Nowy obraz mapy bitowej.jpg
Hmm...
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 23:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez LooKasH8 » 7 gru 2015, 15:17

A Mazda znów u mechanika :( Tym razem wymiana poduszek i łożysk amortyzatora :/ Cena... zaporowa jak na takie części :( Niestety, jednak trafił mi się model ze szwankującym zawieszeniem, mam pecha :P
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 23:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez xRafalx » 7 gru 2015, 19:30

LooKasH8 napisał(a):A Mazda znów u mechanika :( Tym razem wymiana poduszek i łożysk amortyzatora :/ Cena... zaporowa jak na takie części :( Niestety, jednak trafił mi się model ze szwankującym zawieszeniem, mam pecha :P

Jakie objawy miałeś?
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez LooKasH8 » 7 gru 2015, 20:14

Rozpędzam samochód, prędkość 40kmh, wjeżdżam na lekkie nierówności i nagle dźwięk z przedniego koła, ocieranie gumy o gumę, najlepiej dosyć rozgrzaną, takie skrzypienie, ustawało dopiero od prędkości 100kmh, najprawdopodobniej z powodu większego docisku auta do podłoża ze względu na opływające powietrze. Otwieram maskę, łapię za rozpórkę, silne ruchy góra-dół i tu zaczyna się koncert :P Skrzypiało jak cholera, żałuję że nie nagrałem ale było to już u mechanika, dopiero po 3 miesiącach jazdy ze skrzypieniem pomyślałem o takim sprawdzeniu. Specjalista powiedział tak: "widzę że przód leży trochę niżej od tyłu, może to być spowodowane wyrobioną poduszką, robimy od razu dwie, a żeby było w komplecie to machniemy jeszcze tuleje i łożyska." Także lekki remoncik górnej części przedniego zawieszenia, mam nadzieję że będzie spokój na najbliższe stulecia :D
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 23:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez xRafalx » 7 gru 2015, 22:40

Powiem Ci, że mam podobne objawy... Tzn gdy jadę wolno po nierównościach to mi skrzypi, ale jak ruszałem autem to nic się nie dzieje... Zaczęło mi się tak dziać jakiś miesiąc po założeniu sprężyn obniżających...
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez Danmazda » 7 gru 2015, 22:47

xRafalx napisał(a):Zaczęło mi się tak dziać jakiś miesiąc po założeniu sprężyn obniżających...
Też po jakimś czasie od zamontowania sprężyn zaczęło skrzypieć. Są to poduszki od amortyzatorów.
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez LooKasH8 » 7 gru 2015, 22:48

O widzisz, ja po założeniu sprężyn nie miałem nic, dopiero po remoncie półośki, co za tym idzie luzowaniu amortyzatora i tychże poduszek usłyszałem takie dźwięki a poza tym momentami na większych dołkach, nierównościach słychać stukanie, ale myślę że to moje przewrażliwienie :P
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 23:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez xRafalx » 8 gru 2015, 01:14

Danmazda napisał(a):Też po jakimś czasie od zamontowania sprężyn zaczęło skrzypieć. Są to poduszki od amortyzatorów.

Wymieniałeś u siebie? Miałeś takie same objawy? Najbardziej słychać jak jest zimno. Nie słychać tego zawsze, czasami...

LooKasH8 napisał(a): Specjalista powiedział tak: "widzę że przód leży trochę niżej od tyłu, może to być spowodowane wyrobioną poduszką, robimy od razu dwie, a żeby było w komplecie to machniemy jeszcze tuleje i łożyska." Także lekki remoncik górnej części przedniego zawieszenia, mam nadzieję że będzie spokój


Co znaczy przód leży trochę niżej? Czyli, że auto siadło bardziej na glebie przodem?
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez LooKasH8 » 8 gru 2015, 09:21

That's right :) prześwit nad oponą z przodu jest o 1cm mniejszy niż z tyłu :) zobaczymy dziś po odbiorze od mechanika :p
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 23:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez xRafalx » 8 gru 2015, 12:31

LooKasH8 napisał(a):That's right :) prześwit nad oponą z przodu jest o 1cm mniejszy niż z tyłu :) zobaczymy dziś po odbiorze od mechanika :p

Właśnie, czekam na info, bo mi się wydaje tak by mi przód też siadł trochę niżej niż miałem przedtem :|
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez Danmazda » 8 gru 2015, 18:34

xRafalx napisał(a):Wymieniałeś u siebie? Miałeś takie same objawy? Najbardziej słychać jak jest zimno. Nie słychać tego zawsze, czasami...
Nie wymieniałem ich. Dlatego jak napisałeś, że tylko jak jest zimno to słychać. A najbardziej na spowalniaczach. Moim zdaniem bez sensu to ruszać puki co, chyba że zacznie skrzypieć jak wersalka :D
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez LooKasH8 » 8 gru 2015, 19:12

Sprawa załatwiona, samochód zyskał nowe życie w prowadzeniu :) Jestem zadowolony, uważam że nie na marne wydałem pieniądze :)
Spójrzcie jaka jest diametralna różnica pomiędzy wysokością lewej a prawej, to właśnie taka pierdoła powodowała lekkie ściąganie na lewą stronę :/ Jak zmierzyłem to wysokość lewej jest o 1cm większa od prawej i wreszcie tył jest takiej samej wysokości jak przód :P A w prowadzeniu odczułem dużą różnicę sztywności :P Więc polecam sprawdzić najlepiej w domowym, warsztatowym zaciszu tego zwierza który może później ewoluować w gorszą, groźniejszą postać :P
Załączniki
IMG_20151208_175613_237.jpg
IMG_20151208_175631_094.jpg
IMG_20151208_175642_560.jpg
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 23:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez Socyopatic » 8 gru 2015, 21:06

No, teraz będziesz zadowolony przez dłuższy czas ;)


LooKasH8 napisał(a): Cena... zaporowa jak na takie części :( Niestety, jednak trafił mi się model ze szwankującym zawieszeniem, mam pecha :P


nie narzekaj, ja w tym roku włożyłem w sam zawias (wszystkie wahacze, tuleje, amory i ich poduchy, no w sumie wszystko co było w nim do wymiany po 11 latach) łącznie z robocizna prawie 7 tysi i nadal mi cos puka z lewej strony z przodu (choć ostatnio dwa tygodnie temu jak mi ustawiali finalnie zbieżność, to jeszcze raz przy mnie sprawdzili dosłownie wszystko co się dało recznie i zero luzow..) i dopiero można się wkurzyć bo powinno być cichutko jak z fabryki. Co śmieszniejsze było chicho w chwili zakupu auta dwa lata temu, mimo że już wtedy cały zawias nadawał się do wymiany..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez xRafalx » 8 gru 2015, 22:54

A ogólnie cały przód stoi teraz wyżej? Bo ja mam dziwny objaw, że przód siadł mi dużo niżej niż był przedtem. Tzn: przed obniżeniem miałem 14~13,5cm, po obniżeniu powinno być około 10, a dzisiaj mierze i jest 8.5mm :| Ja dzisiaj też podniosłem maskę stanąłem na progi ruszyłem autem i koncert, więc pewnie poduszki do wymiany też mam :| Ale czy da to coś na tą wysokość przodu...
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez LooKasH8 » 8 gru 2015, 23:18

Myślę że poduszki nie wybiły Ci się nagle po tym jak założyłeś sprężyny :) to że opadł niżej to ewidentnie wina samej sprężyny :/ Ja w sumie nie mierzyłem ile mam u siebie po obniżeniu ale też myślę że jest niżej niż być powinno według producenta. Jeżeli masz koncert to trzeba pomyśleć nad poduchami, ale dowiedziałem się że wymiana poduch jest 2 razy łatwiejsza niż wymiana sprężyn, trzeba mieć tylko dobry ściągacz do sprężyn żeby poluzować, nie opłaca się płacić mechanikowi :P
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 23:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez xRafalx » 18 gru 2015, 21:31

Chwal się bo wiem, że ostro działasz a tutaj cisza :D
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy