Świecące kontrolki Trakcji (DSC, TCS) i ABS – Różne zagadnienia.
Strona 1 z 1
Witam, od miesiaca ciesze sie z zakupu Mazdy 5.
Jestem nowy na forum i mam problem z kontrolkami od poslizgu i ABS.
Po wymianie tuleji wahacza i odlaczeniu czujnikow ABS (musialem je odlaczyc zeby wyjac wahacz) w tylnych kolach zaswiecily sie te dwie kontrolki!!!!
Jak moge wykasowac bledy???? Czujniki sa na 100% sprawne przed rozbiorka tego nie bylo. Podlaczone tez sa bo sprawdzalem.
Dzieki z gory za pomoc.
Jestem nowy na forum i mam problem z kontrolkami od poslizgu i ABS.
Po wymianie tuleji wahacza i odlaczeniu czujnikow ABS (musialem je odlaczyc zeby wyjac wahacz) w tylnych kolach zaswiecily sie te dwie kontrolki!!!!
Jak moge wykasowac bledy???? Czujniki sa na 100% sprawne przed rozbiorka tego nie bylo. Podlaczone tez sa bo sprawdzalem.
Dzieki z gory za pomoc.
Byly: Escort XR 3i 136km, Focus 1.8 TDDI, MAZDA 6 2.0 CD, MAZDA 3 1.6D
T.I.R Dla wielu to tylko trzy litery !!!
Dla mnie to cale zycie !!!
T.I.R Dla wielu to tylko trzy litery !!!
Dla mnie to cale zycie !!!

- Od: 10 maja 2012, 18:15
- Posty: 6
- Skąd: Poznan. Obecnie niemcy Müden/Aller
- Auto: Mazda 5 2.0 benzyna
2007 rok.
zobacz, czy stary sposob dziala:
– odlacz aku na chwilke i wcisnij pedal hamulca na 30s...
jezeli nie uda sie skasowac bledow, to jedz na komputer... bedziesz wiedzial co nie dziala i gdzie...
i podaj nam kody bledow...
– odlacz aku na chwilke i wcisnij pedal hamulca na 30s...
jezeli nie uda sie skasowac bledow, to jedz na komputer... bedziesz wiedzial co nie dziala i gdzie...
i podaj nam kody bledow...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Kasowanie przez odlaczenie aku sprawdzalem zaraz po stwierdzeniu usterki nic nie pomoglo.
Byly: Escort XR 3i 136km, Focus 1.8 TDDI, MAZDA 6 2.0 CD, MAZDA 3 1.6D
T.I.R Dla wielu to tylko trzy litery !!!
Dla mnie to cale zycie !!!
T.I.R Dla wielu to tylko trzy litery !!!
Dla mnie to cale zycie !!!

- Od: 10 maja 2012, 18:15
- Posty: 6
- Skąd: Poznan. Obecnie niemcy Müden/Aller
- Auto: Mazda 5 2.0 benzyna
2007 rok.
no to pozostaje tylko podlaczenie pod komputer...
tylko... znam dwa programy co osluguja ABS w Mazdzie...
dedykowane programy Palmer Performence i IDS...
ps. czy mozesz uzupelnic swoj profil uzytkownika?
dziekuje
tylko... znam dwa programy co osluguja ABS w Mazdzie...
dedykowane programy Palmer Performence i IDS...
ps. czy mozesz uzupelnic swoj profil uzytkownika?
dziekuje
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Witam, problem rozwiazany. Po podlaczeniu do kompa wyskoczyl blad C1165 czyli brak komunikacji z czujnikiem ABS. Winny byl naderwany przy odlaczaniu kabelek w kostce. Diagnoza zrobiona na sprzecie porzyczonym od kolegi.
V-scan MULTI Urzadzenie komunikuje sie przez program do diagnostyki FORD S-MAX 2.0 2007r.
Bledy skasowane wszystko GRA
!
Przy okazji znalazlem i skasowalem tez inne bledy ktorych nie pokazywaly kontrolki.
V-scan MULTI Urzadzenie komunikuje sie przez program do diagnostyki FORD S-MAX 2.0 2007r.
Bledy skasowane wszystko GRA
!Przy okazji znalazlem i skasowalem tez inne bledy ktorych nie pokazywaly kontrolki.
Byly: Escort XR 3i 136km, Focus 1.8 TDDI, MAZDA 6 2.0 CD, MAZDA 3 1.6D
T.I.R Dla wielu to tylko trzy litery !!!
Dla mnie to cale zycie !!!
T.I.R Dla wielu to tylko trzy litery !!!
Dla mnie to cale zycie !!!

- Od: 10 maja 2012, 18:15
- Posty: 6
- Skąd: Poznan. Obecnie niemcy Müden/Aller
- Auto: Mazda 5 2.0 benzyna
2007 rok.
no to sie ciesze...
...dlatego wlasnie zawsze warto odczytac kody bledow... wiesz wtedy co i gdzie zepsules
pomimo naszych zapewnien... jednak byla usterka...
...
i nie jest to wcale wytyk do kolegi driwerpoznan110007...
po prostu... takie rzeczy sie zdarzaja
dzieki takiemu podejsciu mozna szybko i prawie bezbolesnie naprawic auto
...dlatego wlasnie zawsze warto odczytac kody bledow... wiesz wtedy co i gdzie zepsules
driwerpoznan110007 napisał(a):Czujniki sa na 100% sprawne... przed rozbiorka tego nie bylo. Podlaczone tez sa bo sprawdzalem.
pomimo naszych zapewnien... jednak byla usterka...
...i nie jest to wcale wytyk do kolegi driwerpoznan110007...
po prostu... takie rzeczy sie zdarzaja
dzieki takiemu podejsciu mozna szybko i prawie bezbolesnie naprawic auto
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Gdyby się błędy kasowały po odłączeniu akumulatora to nikt nie podpinałby pod IDSa żeby je usunąć.
Niestety, albo stety błędy nie są kasowane po odłączeniu akumulatora i komputer je pamięta.
Jedyny i trwały sposób na usunięcie to skasowanie błędów przez interfejs.
Niestety, albo stety błędy nie są kasowane po odłączeniu akumulatora i komputer je pamięta.
Jedyny i trwały sposób na usunięcie to skasowanie błędów przez interfejs.
No właśnie odpięcie akumulatora kasuje wcześniejsze błędy – są nie do odczytu IDS-em ani żadnym innym interfejsem.
Tak twierdzą w ASO i i w serwisach specjalisuzjących sie w Mazdach. Zreszta tak jest faktycznie gdyż przekonałem sie o tym na własnej skórze czytaj swoim aucie.
Tak twierdzą w ASO i i w serwisach specjalisuzjących sie w Mazdach. Zreszta tak jest faktycznie gdyż przekonałem sie o tym na własnej skórze czytaj swoim aucie.
Witam podepne sie do tematu u mnie kontrolka poślizgu zapala się po przejechaniu paru metrów ale tylko w dni kiedy temperatura zewnętrzna przekroczy 30 stopni może ktoś ma jakiś pomysł co to może być ?
-
Ronaldo87
Witam
Po podlaczeniu komputera wyszlo mi uszkodzony czujnik lewy przod, tak mnie zastanawia jak to mozliwe. Auto stalo w garazu i wczesniej wszystko bylo dobrze, pytam sie bo nie wiem czy inwestowac w czujnik czy ewentualnie szukac dalej?
Po podlaczeniu komputera wyszlo mi uszkodzony czujnik lewy przod, tak mnie zastanawia jak to mozliwe. Auto stalo w garazu i wczesniej wszystko bylo dobrze, pytam sie bo nie wiem czy inwestowac w czujnik czy ewentualnie szukac dalej?

- Od: 1 lip 2014, 07:38
- Posty: 22
- Auto: Mazda 5 CR1 2006 diesel 2.0
Niestety nie mam tych informacji poniewaz odczytu dokonywal mechanik
Dopisano 20 paź 2015, 13:59:
Prawie rozwiazalem usterke...szczur przegryzl wiazke i jestem na etapie laczenia przewodow. Mam pytanko jezeli polacze przewody ta kontroli powinny zgasnac czy dopiero jak przejade pare metrow samochodem?
Dopisano 20 paź 2015, 13:59:
Prawie rozwiazalem usterke...szczur przegryzl wiazke i jestem na etapie laczenia przewodow. Mam pytanko jezeli polacze przewody ta kontroli powinny zgasnac czy dopiero jak przejade pare metrow samochodem?

- Od: 1 lip 2014, 07:38
- Posty: 22
- Auto: Mazda 5 CR1 2006 diesel 2.0
A wiec wszystko ok. Szczur wszedl w nadkole i przegryzl wiazke przewodow od czujnika ABS oraz lampki bocznej kierunkowskazu. Naszczescie byl na tyle laskawy ze zostawil pare milimetrow przy wtyczce i moglem po kolorach dojsc co i jak. Dziekuje za pomoc i podpowiedzi.

- Od: 1 lip 2014, 07:38
- Posty: 22
- Auto: Mazda 5 CR1 2006 diesel 2.0
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

