Świecące kontrolki Trakcji (DSC, TCS) i ABS – Różne zagadnienia.
Strona 1 z 1
Witam, od miesiaca ciesze sie z zakupu Mazdy 5.
Jestem nowy na forum i mam problem z kontrolkami od poslizgu i ABS.
Po wymianie tuleji wahacza i odlaczeniu czujnikow ABS (musialem je odlaczyc zeby wyjac wahacz) w tylnych kolach zaswiecily sie te dwie kontrolki!!!!
Jak moge wykasowac bledy???? Czujniki sa na 100% sprawne przed rozbiorka tego nie bylo. Podlaczone tez sa bo sprawdzalem.
Dzieki z gory za pomoc.
Jestem nowy na forum i mam problem z kontrolkami od poslizgu i ABS.
Po wymianie tuleji wahacza i odlaczeniu czujnikow ABS (musialem je odlaczyc zeby wyjac wahacz) w tylnych kolach zaswiecily sie te dwie kontrolki!!!!
Jak moge wykasowac bledy???? Czujniki sa na 100% sprawne przed rozbiorka tego nie bylo. Podlaczone tez sa bo sprawdzalem.
Dzieki z gory za pomoc.
Byly: Escort XR 3i 136km, Focus 1.8 TDDI, MAZDA 6 2.0 CD, MAZDA 3 1.6D
T.I.R Dla wielu to tylko trzy litery !!!
Dla mnie to cale zycie !!!
T.I.R Dla wielu to tylko trzy litery !!!
Dla mnie to cale zycie !!!
- Od: 10 maja 2012, 18:15
- Posty: 6
- Skąd: Poznan. Obecnie niemcy Müden/Aller
- Auto: Mazda 5 2.0 benzyna
2007 rok.
zobacz, czy stary sposob dziala:
– odlacz aku na chwilke i wcisnij pedal hamulca na 30s...
jezeli nie uda sie skasowac bledow, to jedz na komputer... bedziesz wiedzial co nie dziala i gdzie...
i podaj nam kody bledow...
– odlacz aku na chwilke i wcisnij pedal hamulca na 30s...
jezeli nie uda sie skasowac bledow, to jedz na komputer... bedziesz wiedzial co nie dziala i gdzie...
i podaj nam kody bledow...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Kasowanie przez odlaczenie aku sprawdzalem zaraz po stwierdzeniu usterki nic nie pomoglo.
Byly: Escort XR 3i 136km, Focus 1.8 TDDI, MAZDA 6 2.0 CD, MAZDA 3 1.6D
T.I.R Dla wielu to tylko trzy litery !!!
Dla mnie to cale zycie !!!
T.I.R Dla wielu to tylko trzy litery !!!
Dla mnie to cale zycie !!!
- Od: 10 maja 2012, 18:15
- Posty: 6
- Skąd: Poznan. Obecnie niemcy Müden/Aller
- Auto: Mazda 5 2.0 benzyna
2007 rok.
no to pozostaje tylko podlaczenie pod komputer...
tylko... znam dwa programy co osluguja ABS w Mazdzie...
dedykowane programy Palmer Performence i IDS...
ps. czy mozesz uzupelnic swoj profil uzytkownika?
dziekuje
tylko... znam dwa programy co osluguja ABS w Mazdzie...
dedykowane programy Palmer Performence i IDS...
ps. czy mozesz uzupelnic swoj profil uzytkownika?
dziekuje
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Witam, problem rozwiazany. Po podlaczeniu do kompa wyskoczyl blad C1165 czyli brak komunikacji z czujnikiem ABS. Winny byl naderwany przy odlaczaniu kabelek w kostce. Diagnoza zrobiona na sprzecie porzyczonym od kolegi.
V-scan MULTI Urzadzenie komunikuje sie przez program do diagnostyki FORD S-MAX 2.0 2007r.
Bledy skasowane wszystko GRA
!
Przy okazji znalazlem i skasowalem tez inne bledy ktorych nie pokazywaly kontrolki.
V-scan MULTI Urzadzenie komunikuje sie przez program do diagnostyki FORD S-MAX 2.0 2007r.
Bledy skasowane wszystko GRA

Przy okazji znalazlem i skasowalem tez inne bledy ktorych nie pokazywaly kontrolki.
Byly: Escort XR 3i 136km, Focus 1.8 TDDI, MAZDA 6 2.0 CD, MAZDA 3 1.6D
T.I.R Dla wielu to tylko trzy litery !!!
Dla mnie to cale zycie !!!
T.I.R Dla wielu to tylko trzy litery !!!
Dla mnie to cale zycie !!!
- Od: 10 maja 2012, 18:15
- Posty: 6
- Skąd: Poznan. Obecnie niemcy Müden/Aller
- Auto: Mazda 5 2.0 benzyna
2007 rok.
no to sie ciesze...
...dlatego wlasnie zawsze warto odczytac kody bledow... wiesz wtedy co i gdzie zepsules
pomimo naszych zapewnien... jednak byla usterka...
...
i nie jest to wcale wytyk do kolegi driwerpoznan110007...
po prostu... takie rzeczy sie zdarzaja
dzieki takiemu podejsciu mozna szybko i prawie bezbolesnie naprawic auto

...dlatego wlasnie zawsze warto odczytac kody bledow... wiesz wtedy co i gdzie zepsules
driwerpoznan110007 napisał(a):Czujniki sa na 100% sprawne... przed rozbiorka tego nie bylo. Podlaczone tez sa bo sprawdzalem.
pomimo naszych zapewnien... jednak byla usterka...

i nie jest to wcale wytyk do kolegi driwerpoznan110007...
po prostu... takie rzeczy sie zdarzaja
dzieki takiemu podejsciu mozna szybko i prawie bezbolesnie naprawic auto
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Gdyby się błędy kasowały po odłączeniu akumulatora to nikt nie podpinałby pod IDSa żeby je usunąć.
Niestety, albo stety błędy nie są kasowane po odłączeniu akumulatora i komputer je pamięta.
Jedyny i trwały sposób na usunięcie to skasowanie błędów przez interfejs.
Niestety, albo stety błędy nie są kasowane po odłączeniu akumulatora i komputer je pamięta.
Jedyny i trwały sposób na usunięcie to skasowanie błędów przez interfejs.
No właśnie odpięcie akumulatora kasuje wcześniejsze błędy – są nie do odczytu IDS-em ani żadnym innym interfejsem.
Tak twierdzą w ASO i i w serwisach specjalisuzjących sie w Mazdach. Zreszta tak jest faktycznie gdyż przekonałem sie o tym na własnej skórze czytaj swoim aucie.
Tak twierdzą w ASO i i w serwisach specjalisuzjących sie w Mazdach. Zreszta tak jest faktycznie gdyż przekonałem sie o tym na własnej skórze czytaj swoim aucie.
Witam podepne sie do tematu u mnie kontrolka poślizgu zapala się po przejechaniu paru metrów ale tylko w dni kiedy temperatura zewnętrzna przekroczy 30 stopni może ktoś ma jakiś pomysł co to może być ?
-
Ronaldo87
Witam
Po podlaczeniu komputera wyszlo mi uszkodzony czujnik lewy przod, tak mnie zastanawia jak to mozliwe. Auto stalo w garazu i wczesniej wszystko bylo dobrze, pytam sie bo nie wiem czy inwestowac w czujnik czy ewentualnie szukac dalej?
Po podlaczeniu komputera wyszlo mi uszkodzony czujnik lewy przod, tak mnie zastanawia jak to mozliwe. Auto stalo w garazu i wczesniej wszystko bylo dobrze, pytam sie bo nie wiem czy inwestowac w czujnik czy ewentualnie szukac dalej?
- Od: 1 lip 2014, 07:38
- Posty: 22
- Auto: Mazda 5 CR1 2006 diesel 2.0
Niestety nie mam tych informacji poniewaz odczytu dokonywal mechanik
Dopisano 20 paź 2015, 13:59:
Prawie rozwiazalem usterke...szczur przegryzl wiazke i jestem na etapie laczenia przewodow. Mam pytanko jezeli polacze przewody ta kontroli powinny zgasnac czy dopiero jak przejade pare metrow samochodem?
Dopisano 20 paź 2015, 13:59:
Prawie rozwiazalem usterke...szczur przegryzl wiazke i jestem na etapie laczenia przewodow. Mam pytanko jezeli polacze przewody ta kontroli powinny zgasnac czy dopiero jak przejade pare metrow samochodem?
- Od: 1 lip 2014, 07:38
- Posty: 22
- Auto: Mazda 5 CR1 2006 diesel 2.0
A wiec wszystko ok. Szczur wszedl w nadkole i przegryzl wiazke przewodow od czujnika ABS oraz lampki bocznej kierunkowskazu. Naszczescie byl na tyle laskawy ze zostawil pare milimetrow przy wtyczce i moglem po kolorach dojsc co i jak. Dziekuje za pomoc i podpowiedzi.
- Od: 1 lip 2014, 07:38
- Posty: 22
- Auto: Mazda 5 CR1 2006 diesel 2.0
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość