Mazda6 GY AJ '04
Jak chcesz bo robię czystkę w garażu – brak miejsca na graty do sti oddam za darmo kilka rzeczy do v6 min tps , chyba wtryski i inne graty tylko mam to jeszcze nie wyjęte więc podam ci jutro co mam bo mnie to nie potrzebne już
Jesli Ci są zbedne to z checia przygarne, nigdy nie wiadomo co się kiedy może przydać.. a sprawa z uszczelkami wyglada tak, że żadne zamienniki nie pasuja, nie maja ich też w oryginale ani w mazdzie ani w fordzie (moga zamowic, czas oczekiwania około 6 tygodni..), wiec padła decyzja o zamowieniu kompletu oryginałów (czyli pod dekle i pod swiece) ze Stanow z expresowa wysyłką. Cała ta przyjemnosc wyjdzie mnie 6 stowek za troche odpowiednio przycietej gumy.. ale nie mam innej opcji
Komora rozgrzebana wiec poprawi sie tez ta opcje z wyjsciem z otworu po pcvce, bo jednak troche rzezba na potrzebe chwili to zajezdzało a teraz jest dobra okazja żeby lepiej to rozwiazac i załozyc filterek.

- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Dzieki za info, musze jutro zapytac mechanika, czy je też zamowił. Co do zawiasu to jako że tył siedział jednak ekstremalnie nisko i przy tej feldze musiałbym od razu rolowac nadkola a przod i tak piał by mocno do góry, to staneło jednak po konsultacjach z mechanikiem na opcji powrotu do seryjnych sprezyn z tyłu i zostawieniu tych eibachow od GH z przodu. Zobaczymy jak to bedzie wygladało i jezdziło.
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Ja założyłem zwykłe simeringi kupiłem pod wymiar i susza nawet były szersze od oryginałów ale to nie przeszkadza a miejsce było.
Jakies foty masz o ktore dokladnie uszczelki chodzi z tymi solenoidami i zaworami VVT? Bo mechanik mowi ze nic poza tym co zamowil tam juz nie cieknie.
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Chodzi o uszczelniacze te na górze dekli na obu V-kach na tych wystających zaworach teraz nie jestem w domu ale chodzi o te co leonidass wysłał w linku a jak wszystko rozebrane to może lepiej od razu wymienić.
pietia82 napisał(a):Chodzi o uszczelniacze te na górze dekli na obu V-kach na tych wystających zaworach teraz nie jestem w domu ale chodzi o te co leonidass wysłał w linku a jak wszystko rozebrane to może lepiej od razu wymienić.
Dzięki, jak zerknałem w link to juz wiedziałem, o ktore chodzi. O dziwo sa w takim stanie że nie trzeba ich ruszać. A uszczelki dotarły juz dzis. Przy okazji pokrywy maznąłem na czarno, bo tak jak były kompletnie mi nie lezały. Niestety przod auta mimo zostawienia na eibachach poki co nadal jest wyzej niz tył na seryjnych, więc wizualnie lipa
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Jedziesz ostro widzę! 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Szkoda że te uszczelki jest tak ciężko kupić bo z chęcią by wymienił u siebie. Długo czekałeś na paczkę?
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
19Maaarcin89 napisał(a):Szkoda że te uszczelki jest tak ciężko kupić bo z chęcią by wymienił u siebie. Długo czekałeś na paczkę?
miałem farta, bo koles akurat wysyłał wieksze zamowienie i zamawiane w poniedziałek doszły na czwartek rano. Oczywiscie odpowiednio to kosztowało. Przy normalnym zamowieniu jesli sie nie spieszysz powinno wyjsc taniej i chyba mimo wszystko szybciej niz zamawianie w ASO w PL i czekanie ponad 6 tygodni aż dojdą.. Na pewno warto to zrobic jesli nigdy nie były ruszane jak u mnie, bo leje sie stamtad tak, że cały pasek osprzetu miałem mega zarzygany i dobrze, że gdzieś w trasie nie strzelił. Co do auta to zostało odebrane w piatek wieczorem. Na nowych świecach czuć różnice podobnie jak na nowych amorach
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Nie wiem czy to przypadek ale ja w tym roku też wymienialem amortyzatory z przodu i po wymianie puka mi coś w prawym kole. Mechanik sprawdzał ręcznie i nic, byłem w trzech stacjach diagnostycznych i nie potrafią ustalić gdzie to puka. Prawdopodobnie poduszka pod amortyzatorem ale tego nie sprawdza na szarpakach.
W moim aucie aż tak mocno nie leci z tych uszczelek, leci z drugiej strony i mam brudną całą pompę wody. Za dwa tygodnie oddaje do zrobienia i spróbuje to zrobić uszczelka w płynie, może da radę a jak nie to będzie trzeba zamówić uszczelki ze stanów.
W moim aucie aż tak mocno nie leci z tych uszczelek, leci z drugiej strony i mam brudną całą pompę wody. Za dwa tygodnie oddaje do zrobienia i spróbuje to zrobić uszczelka w płynie, może da radę a jak nie to będzie trzeba zamówić uszczelki ze stanów.
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
19Maaarcin89 napisał(a):Nie wiem czy to przypadek ale ja w tym roku też wymienialem amortyzatory z przodu i po wymianie puka mi coś w prawym kole. Mechanik sprawdzał ręcznie i nic, byłem w trzech stacjach diagnostycznych i nie potrafią ustalić gdzie to puka. Prawdopodobnie poduszka pod amortyzatorem ale tego nie sprawdza na szarpakach.
W moim aucie aż tak mocno nie leci z tych uszczelek, leci z drugiej strony i mam brudną całą pompę wody. Za dwa tygodnie oddaje do zrobienia i spróbuje to zrobić uszczelka w płynie, może da radę a jak nie to będzie trzeba zamówić uszczelki ze stanów.
No bede sprawdzał jeszcze to pukanie jak troche odpoczne mentalnie i finansowo
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Po co ściągać pokrywy do wymiany świec?
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
Skoro puka poduszka amorka to ja dokrec ,ja tez byłem u diagnostów i im nic nie puka ,przewiozlem jednego ,ano puka i co
Nie wiedza co ,dopiero po moich sugestiach ze dolny [waaaco?] ma zniszczona gumę to zaczęli go badać metoda dotykowa ,cieszę sie ze sam najpierw zbadalem stan tych wahaczy (wyszło podczas montażu gum stabilizatory )dopiero potem pojechałem sie radzić ,tam pracują cymbały próbowali mi wmówić ze puka obwodowa tarczy
,to ja mu na to on gdzie ona taki dźwięk wydaje ,nie no to nie ona
made in poland







Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Jak mam dokrecic? Poduszka amora to nie jest taka prostą rzecz. Może pukac w niej łożysko, guma albo po prostu jest całe wyrobione.
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
Skoro tak mówisz to niech tak będzie ,a ja ci mowię ze te łożyska z poduszki sie rozpadnie i nie będzie nic stukać
Poduszkę odkręca sie trzema śrubami do kielicha z góry jak rozpurke
Poduszkę odkręca sie trzema śrubami do kielicha z góry jak rozpurke
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości