Mazda6 GY AJ '04

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez pietia82 » 11 paź 2015, 23:09

Powinny pasować od Fusiona bo też mam przed lifta a uszczelki pasowały do moich dekli bo przekładałem przy wymianie motora
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 20:01
Posty: 222 (2/19)
Skąd: Tarnów okolice - DE
Auto: Audi A4B8 Avant CCWA Quattro S Line AT
Były
Mazda 6s GG 3.0 V6 AJ 2005 M/T
Mazda 626 GD

Postprzez leonidass » 12 paź 2015, 18:30

Jak chcesz bo robię czystkę w garażu – brak miejsca na graty do sti oddam za darmo kilka rzeczy do v6 min tps , chyba wtryski i inne graty tylko mam to jeszcze nie wyjęte więc podam ci jutro co mam bo mnie to nie potrzebne już
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2015, 16:53
Posty: 190 (1/1)
Auto: czarne wściekłe
stroker 2.2
evo 6 TME IN PROGRESS
ex.– m6 3.0 v6

Postprzez Socyopatic » 12 paź 2015, 22:00

Jesli Ci są zbedne to z checia przygarne, nigdy nie wiadomo co się kiedy może przydać.. a sprawa z uszczelkami wyglada tak, że żadne zamienniki nie pasuja, nie maja ich też w oryginale ani w mazdzie ani w fordzie (moga zamowic, czas oczekiwania około 6 tygodni..), wiec padła decyzja o zamowieniu kompletu oryginałów (czyli pod dekle i pod swiece) ze Stanow z expresowa wysyłką. Cała ta przyjemnosc wyjdzie mnie 6 stowek za troche odpowiednio przycietej gumy.. ale nie mam innej opcji <oczy> Komora rozgrzebana wiec poprawi sie tez ta opcje z wyjsciem z otworu po pcvce, bo jednak troche rzezba na potrzebe chwili to zajezdzało a teraz jest dobra okazja żeby lepiej to rozwiazac i załozyc filterek.
Załączniki
silnik.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez pietia82 » 12 paź 2015, 23:32

A to jak wymieniasz całe uszczelnienie dekli to jeszcze nie zapomnij o uszczelniaczach na solenoidach, czy zaworach do VVT.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 20:01
Posty: 222 (2/19)
Skąd: Tarnów okolice - DE
Auto: Audi A4B8 Avant CCWA Quattro S Line AT
Były
Mazda 6s GG 3.0 V6 AJ 2005 M/T
Mazda 626 GD

Postprzez Socyopatic » 13 paź 2015, 01:33

Dzieki za info, musze jutro zapytac mechanika, czy je też zamowił. Co do zawiasu to jako że tył siedział jednak ekstremalnie nisko i przy tej feldze musiałbym od razu rolowac nadkola a przod i tak piał by mocno do góry, to staneło jednak po konsultacjach z mechanikiem na opcji powrotu do seryjnych sprezyn z tyłu i zostawieniu tych eibachow od GH z przodu. Zobaczymy jak to bedzie wygladało i jezdziło.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez leonidass » 13 paź 2015, 08:42

tu masz info na temat ocv , już nie pamiętam ale jak znajdę to podrzucę ci gdzie to można w pl kupić

http://www.6crew.com/forum/showthread.p ... post339752
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2015, 16:53
Posty: 190 (1/1)
Auto: czarne wściekłe
stroker 2.2
evo 6 TME IN PROGRESS
ex.– m6 3.0 v6

Postprzez pietia82 » 13 paź 2015, 08:47

Ja założyłem zwykłe simeringi kupiłem pod wymiar i susza nawet były szersze od oryginałów ale to nie przeszkadza a miejsce było.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 20:01
Posty: 222 (2/19)
Skąd: Tarnów okolice - DE
Auto: Audi A4B8 Avant CCWA Quattro S Line AT
Były
Mazda 6s GG 3.0 V6 AJ 2005 M/T
Mazda 626 GD

Postprzez Socyopatic » 13 paź 2015, 11:07

Jakies foty masz o ktore dokladnie uszczelki chodzi z tymi solenoidami i zaworami VVT? Bo mechanik mowi ze nic poza tym co zamowil tam juz nie cieknie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez pietia82 » 13 paź 2015, 11:44

Chodzi o uszczelniacze te na górze dekli na obu V-kach na tych wystających zaworach teraz nie jestem w domu ale chodzi o te co leonidass wysłał w linku a jak wszystko rozebrane to może lepiej od razu wymienić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 20:01
Posty: 222 (2/19)
Skąd: Tarnów okolice - DE
Auto: Audi A4B8 Avant CCWA Quattro S Line AT
Były
Mazda 6s GG 3.0 V6 AJ 2005 M/T
Mazda 626 GD

Postprzez Socyopatic » 15 paź 2015, 23:51

pietia82 napisał(a):Chodzi o uszczelniacze te na górze dekli na obu V-kach na tych wystających zaworach teraz nie jestem w domu ale chodzi o te co leonidass wysłał w linku a jak wszystko rozebrane to może lepiej od razu wymienić.


Dzięki, jak zerknałem w link to juz wiedziałem, o ktore chodzi. O dziwo sa w takim stanie że nie trzeba ich ruszać. A uszczelki dotarły juz dzis. Przy okazji pokrywy maznąłem na czarno, bo tak jak były kompletnie mi nie lezały. Niestety przod auta mimo zostawienia na eibachach poki co nadal jest wyzej niz tył na seryjnych, więc wizualnie lipa :( Moze sie ułozy choc z 1 centymetr przynajmniej i bedzie lepiej/sztywniej wchodzic w zakret. Skrzynia na nowej lince chodzi tak ciasno i krotko jakbym wrzucił short shiftera, bede musiał sie przyzwyczaic bo zupelnie inaczej było do tej pory. Wpadną jeszcze jutro gumy przedniego staba oraz ustawiona zostanie ponownie geometria i bedzie można odebrać auto po dwoch tygodniach jezdzenia komunikacją :P
Załączniki
usz.jpg
po.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez xRafalx » 16 paź 2015, 08:29

Jedziesz ostro widzę! :)
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez 19Maaarcin89 » 17 paź 2015, 02:09

Szkoda że te uszczelki jest tak ciężko kupić bo z chęcią by wymienił u siebie. Długo czekałeś na paczkę?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez Socyopatic » 18 paź 2015, 16:31

19Maaarcin89 napisał(a):Szkoda że te uszczelki jest tak ciężko kupić bo z chęcią by wymienił u siebie. Długo czekałeś na paczkę?


miałem farta, bo koles akurat wysyłał wieksze zamowienie i zamawiane w poniedziałek doszły na czwartek rano. Oczywiscie odpowiednio to kosztowało. Przy normalnym zamowieniu jesli sie nie spieszysz powinno wyjsc taniej i chyba mimo wszystko szybciej niz zamawianie w ASO w PL i czekanie ponad 6 tygodni aż dojdą.. Na pewno warto to zrobic jesli nigdy nie były ruszane jak u mnie, bo leje sie stamtad tak, że cały pasek osprzetu miałem mega zarzygany i dobrze, że gdzieś w trasie nie strzelił. Co do auta to zostało odebrane w piatek wieczorem. Na nowych świecach czuć różnice podobnie jak na nowych amorach :) niestety jak pisałem wczesniej przod auta mimo zostawienia na eibachach praktycznie nic nie zszedł w doł wzgledem serii (gora z centymetr, przydałby sie jeszcze jeden żeby linia z seryjnym tyłem była rowna) ale prowadzi sie lepiej/sztywniej a dodatkowo nadal moge wszedzie wjechac ;) Raczej więc już zostanie tak jak jest, widac prawdziwa gleba nie jest pisana dla tego auta :P Do "sportowej" pracy skrzyni na nowej lince juz sie przyzwyczaiłem i nawet mi się ona podoba :) Mimo że tak jak pisałem wpadły jeszcze gumy przedniego staba i wszystko co mogłoby pukać zostało w zawiasie wymienione w tym roku na nowe za konkretny worek $, to oczywiscie jest jakies dziwne stukanie ktorego przed wymiana amorow nie było.. na szarpakach oczywiscie nic nie wychodzi, na sprawdzaniu recznym również :roll: Nie powiem można się wkurzyć.. No i trzeba coś pomyslec z egr bo mimo czyszczenia nadal potrafi złapac czkawke choc juz bez porownania mniejsza i rzadziej niz przed wjazdem do warsztatu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez 19Maaarcin89 » 20 paź 2015, 21:36

Nie wiem czy to przypadek ale ja w tym roku też wymienialem amortyzatory z przodu i po wymianie puka mi coś w prawym kole. Mechanik sprawdzał ręcznie i nic, byłem w trzech stacjach diagnostycznych i nie potrafią ustalić gdzie to puka. Prawdopodobnie poduszka pod amortyzatorem ale tego nie sprawdza na szarpakach.


W moim aucie aż tak mocno nie leci z tych uszczelek, leci z drugiej strony i mam brudną całą pompę wody. Za dwa tygodnie oddaje do zrobienia i spróbuje to zrobić uszczelka w płynie, może da radę a jak nie to będzie trzeba zamówić uszczelki ze stanów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez Socyopatic » 21 paź 2015, 13:19

19Maaarcin89 napisał(a):Nie wiem czy to przypadek ale ja w tym roku też wymienialem amortyzatory z przodu i po wymianie puka mi coś w prawym kole. Mechanik sprawdzał ręcznie i nic, byłem w trzech stacjach diagnostycznych i nie potrafią ustalić gdzie to puka. Prawdopodobnie poduszka pod amortyzatorem ale tego nie sprawdza na szarpakach.

W moim aucie aż tak mocno nie leci z tych uszczelek, leci z drugiej strony i mam brudną całą pompę wody. Za dwa tygodnie oddaje do zrobienia i spróbuje to zrobić uszczelka w płynie, może da radę a jak nie to będzie trzeba zamówić uszczelki ze stanów.


No bede sprawdzał jeszcze to pukanie jak troche odpoczne mentalnie i finansowo :P a z uszczelkami to oczywiscie trzeba po prostu obserwowac i wymieniac tam gdzie cieknie, jak cos jest ok to nie ma na siłe co tego ruszac, chyba że chce sie wymienic np swiece i trzeba i tak zwalac pokrywy to wtedy moim zdaniem warto wczesniej profilaktycznie zaopatrzyc sie w te uszczelki ;) Poki co po fatalnym pogodowo weekendzie udało mi się wczoraj troche przeczyscic auto po wizycie w warsztacie z zewnatrz, wewnatrz i pod maską :) Jest przyzwoicie mysle a dokładniejsze doczyszczanie wszystkich miejsc na błysk zostawiam na wiosne ;)
Załączniki
ma.jpg
ma1.jpg
ma2.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez 19Maaarcin89 » 21 paź 2015, 15:13

Po co ściągać pokrywy do wymiany świec?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez brodaM6 » 23 paź 2015, 08:19

Skoro puka poduszka amorka to ja dokrec ,ja tez byłem u diagnostów i im nic nie puka ,przewiozlem jednego ,ano puka i co <dupa> Nie wiedza co ,dopiero po moich sugestiach ze dolny [waaaco?] ma zniszczona gumę to zaczęli go badać metoda dotykowa ,cieszę sie ze sam najpierw zbadalem stan tych wahaczy (wyszło podczas montażu gum stabilizatory )dopiero potem pojechałem sie radzić ,tam pracują cymbały próbowali mi wmówić ze puka obwodowa tarczy hahaha hahaha hahaha ,to ja mu na to on gdzie ona taki dźwięk wydaje ,nie no to nie ona hahaha hahaha hahaha made in poland
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez 19Maaarcin89 » 23 paź 2015, 17:26

Jak mam dokrecic? Poduszka amora to nie jest taka prostą rzecz. Może pukac w niej łożysko, guma albo po prostu jest całe wyrobione.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez brodaM6 » 24 paź 2015, 07:17

Skoro tak mówisz to niech tak będzie ,a ja ci mowię ze te łożyska z poduszki sie rozpadnie i nie będzie nic stukać
Poduszkę odkręca sie trzema śrubami do kielicha z góry jak rozpurke
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez odom » 24 paź 2015, 09:39

Masz ładną tą furkę :D chcę Twoje lampy tylne hahaha hahaha hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy