I po wszystkim 

 Tylne lampy MPS są 

 praca bardzo mozolna, dużo malowania, rzeźbienia 

 Ale zrobiłem tak:
-odkręcenie tylnych lamp
-dremel wraz z małą tarczą w rękę
-ostre cięcie, bez przelewek, topienie i ogrom paprochów na ubraniach i głowie
-szybka odeszła
-scyzoryk w dłoń
-gładzenie rantu na szybce
-papier wodny 1200-1500-2000-2500, szorowanie rantu w miarę możliwości
-pasta tempo i polerowanie rantu aż do krystalicznej gładkości
-farba z pędzelkiem w dłoń i malowanie rantu od strony wewnętrznej na czarno (tu przydało się doświadczenie ze skuteczności farby "Hammerite" zastosowanej na znaczku bez uprzedniego zdzierania chromu farba dalej trzyma, bez ŻADNYCH odprysków, więc tu też poszła)
-teraz sreberko... tu zaczynają się schody
-popsuły się szczotki z zestawu dremla, nie było czym zdzierać sreberka więc...
-pistolet od kompresora, nalewamy do środka czarnego Hammerite w połysku i jedziemy. po uprzednim zaklejeniu odpowiednich części które muszą zostać niepomalowane 

-odczekałem jedną noc, następnego dnia z nożykiem i patrzymy jak farba się trzyma 

 i tu zaskoczenie, jest idealnie 

 Jest gładka powierzchnia i błyszczy się ślicznie, więc malujemy resztę 

i tak się skończyło, wpadłem na pomysł zmodyfikowania przednich 
 -wyciągnąłem srebrne kółeczka i upodobniłem je bardziej do tylnych i jest  
  
  
 Zdjęć końcowych NIE MAM!!!
Będę miał jutro albo w czwartek, gdy będę miał czas umyć auto po 3 tygodniach niemycia i będę miał dostęp do aparatu, ale już muszę powiedzieć że jestem bardzo zadowolony z wykonanej pracy 
 POLECAM się 
Dopisano poniedziałek, 26 października 2015, 23:48:Klejenie udało się 

 gdyby ktoś był zainteresowany to mogę podać nazwę specyfiku który użyłem, jest bardzo dobry do takich zabiegów, a co najlepsze że na szybce praktycznie nie widać śladów cięcia po mozolnym polerowaniu 
Dopisano poniedziałek, 26 października 2015, 23:49:Sorry za jakość zdjęć, brak aparatu i późna pora wieczorna robienia tych ujęć :/