
Mazda6 GY 2007r by odom 165Km 405 Nm chip&fap&BMC – SPRZEDANA
odom napisał(a):Dzieki, jestem mega zadowolony z efektu
Ja też bym był zadowolony jakbyś napisał w jaki sposób stop został rozebrany ( rozklejany na gorąco )

A może w inny sposób

matthies napisał(a):super sprawa, dopisuję się do posta pablo33. Gdybyś mógł jeszcze ze szczegółami opisać jak to zostało zrobione, jakie diody, czy trzeba lutować itp itd.
wszystko będzie tylko znajdę trochę wiecej czasu
Przesyłam pełen opis poszczególnych czynności. W razie pytań cała usługa kosztowała mnie 50 zł + wysyłka
1 rozklejenie obudowy – ( jest to najtrudniejsza czynność w całej przeróbce.
Potem lekko nawiercić miejsce łączenia części odblaskowej od kremowej.
Trzeba grzać cały element opalarką i ustawić taką temperaturę aby nie zacząć topić jasnej (kremowej) części światła )
2. Następnie rozklejamy specjalnym otwierakiem. – ( UWAGA! Jeśli nie masz takiego narzędzia to lepiej nie bawić się śrubokrętem gdyż może popękać część odblaskowa a o to nie trudno bo to jest tworzywo bardzo kruche)
3. odkręcamy PCB z ledami,
4. odulowtujemy 2 kable zasilania dla wygody.
5. Wylutowujemy stare diody i wkładamy nowe – (albo szukamy takiego samego typu diod flux 3 pinowa ablo 5mm lub 10mm) użyto doid 5mm bo takie miałem, a był to typ specjalnie o podwyższonej jasności 1600mcd.
6. czyścimy całą pcb w płynie – ( do czyszczenia laminatów żeby zapobiec uszkodzeniom.)
7. Następnie używamy czegoś do zabezpieczenia całego układu. – ( użyto specjalnego i nie taniego specyfiku 3M. Maska której nie widać że jest nałożona (nanotechnologia )
8. Na koniec czynności odwrotne do początkowej – (czyli składanie i zaklejenie obudowy. Użyłem 2-składnikowego kleju także firmy 3M. )
9.Ostatnie testy swiecenia
10. i gotowe.
1 rozklejenie obudowy – ( jest to najtrudniejsza czynność w całej przeróbce.
Potem lekko nawiercić miejsce łączenia części odblaskowej od kremowej.
Trzeba grzać cały element opalarką i ustawić taką temperaturę aby nie zacząć topić jasnej (kremowej) części światła )
2. Następnie rozklejamy specjalnym otwierakiem. – ( UWAGA! Jeśli nie masz takiego narzędzia to lepiej nie bawić się śrubokrętem gdyż może popękać część odblaskowa a o to nie trudno bo to jest tworzywo bardzo kruche)
3. odkręcamy PCB z ledami,
4. odulowtujemy 2 kable zasilania dla wygody.
5. Wylutowujemy stare diody i wkładamy nowe – (albo szukamy takiego samego typu diod flux 3 pinowa ablo 5mm lub 10mm) użyto doid 5mm bo takie miałem, a był to typ specjalnie o podwyższonej jasności 1600mcd.
6. czyścimy całą pcb w płynie – ( do czyszczenia laminatów żeby zapobiec uszkodzeniom.)
7. Następnie używamy czegoś do zabezpieczenia całego układu. – ( użyto specjalnego i nie taniego specyfiku 3M. Maska której nie widać że jest nałożona (nanotechnologia )
8. Na koniec czynności odwrotne do początkowej – (czyli składanie i zaklejenie obudowy. Użyłem 2-składnikowego kleju także firmy 3M. )
9.Ostatnie testy swiecenia
10. i gotowe.
Witam koledzy
no coz pasmo przykrych zdarzen wciaz trwa ...
Moja madzia juz nie cala zrobiona z wlasnej glupoty uszkodzilem nowy przedni zderzak wjezdzajac gosciowi w tyl, jego hak pieknie odbil sie na moim zderzaku ... Na szczscie jest Ac i temat ogarniety bedzie na dniach.
Drugim nie fartem jeest zlapanie kapcia po ktorym opona jest przeznaczona na szrot ...
Najgorszym dla mnie tematem jest problem potwornego klekotu ktory zaczyna mnie przerazac. Wczesniej klekot byl slyszalny tylko przy wlaczeniu klimy czyli jakby sprezarka ale niestety od wczoraj klekot slychac bez pracujacej klimy z tym ze nie az tak glosno. Co moze byc przyczyna tego klekotu sprezarka ? Ponoc to kwestia lozyska przy niej a inni twierdza ze jest to powiazane z vacuum pompa ... Prosze Was o rady bo mnie ten dzwiek do szalu doprowadzi wiec musze pilnie sie tym zajac
Moja madzia juz nie cala zrobiona z wlasnej glupoty uszkodzilem nowy przedni zderzak wjezdzajac gosciowi w tyl, jego hak pieknie odbil sie na moim zderzaku ... Na szczscie jest Ac i temat ogarniety bedzie na dniach.
Drugim nie fartem jeest zlapanie kapcia po ktorym opona jest przeznaczona na szrot ...
Najgorszym dla mnie tematem jest problem potwornego klekotu ktory zaczyna mnie przerazac. Wczesniej klekot byl slyszalny tylko przy wlaczeniu klimy czyli jakby sprezarka ale niestety od wczoraj klekot slychac bez pracujacej klimy z tym ze nie az tak glosno. Co moze byc przyczyna tego klekotu sprezarka ? Ponoc to kwestia lozyska przy niej a inni twierdza ze jest to powiazane z vacuum pompa ... Prosze Was o rady bo mnie ten dzwiek do szalu doprowadzi wiec musze pilnie sie tym zajac
Diagnoza klekotu to efekt sprężarki klimy. Będzie nowa prawdopodobnie jak uda mi się załatwić rabat o jakim pewni ludzie mi wspomnieli
Dziś montujemy zestawik ATE tarcze i klocki
i przedstawiam efekt świecenia stopu
Opony już wymienione po długich namysłach i dość ograniczonym budżecie trafiło na Marangoni Mythos
w rozmiarze 225/40/18 produkcji włoskiej. Ponoć to produkcja Continentala. Ale do rzeczy przejechałem na nich 1000 km i moge jedynie polecać te opony. Nie są głośne jak czytałem na necie wręcz przeciwnie są mniej uciążliwe dla uszu niż poprzednie michelin pilot sport. Hamowanie jest bardzo dobre, a najbardziej co mnie zachwyca to naprawdę pewne trzymanie drogi. Zakręt który zawsze pokonywałem z max 120 km/h wczoraj zrobiłem z prędkością 150 i nie działo się nic niepokojacego. POLECAM mówiąc krótko 

Dziś montujemy zestawik ATE tarcze i klocki
Opony już wymienione po długich namysłach i dość ograniczonym budżecie trafiło na Marangoni Mythos
Ja mam nowe Vikingi 225/40/18 tez od Continentala i powiem ze jestem mega zadowolony.Napewno lepsze od Bridgestone Potenza i Toyo Proxes T1
-
WisniaUs
Widzisz jestes kolejnym ktory twierdzi ze jakos nie jest stosunkowa do ceny... Moj ziomek tez bardziej jest zadowolony z zeteexa niz z pirelli p zero ... 
Ok. Naprawdę wzięło mnie na takiego czarnego rekina marki mazda
Ale wszystko ma mieć swój sens.
Jak wygladała by cena mojej m-6 realna przy stanie jaki jest czyli :
przebieg 238 tyś pełen oryginał ! DSR do 187 tyś kolejne przy robociznach potwierdzone fakturami
zderzak przedni juz zrobiony czyli karoseria bez wad
nowe opony,
tarcze = klocki ATE
rozrząd przy 218 tyś kompletny
podkładki pod wtryskami 5 tyś temu
stan wnetrza bdb.
jedyny mankament to przetarta skóra na kierownicy ( chyba mam papier ścierny w dłoniach :p )
oraz klekot łozyska sprężarki – z oceny eksperta śmiało jeździć gdyż szkoda kasy na coś co jest sprawne.
Bardzo proszę o sugestie cenowe w jakie okolice mogę celować
mam już swoją cene ale najpierw chciałbym usłyszeć Waszych opini 

Jak wygladała by cena mojej m-6 realna przy stanie jaki jest czyli :
przebieg 238 tyś pełen oryginał ! DSR do 187 tyś kolejne przy robociznach potwierdzone fakturami
zderzak przedni juz zrobiony czyli karoseria bez wad
nowe opony,
tarcze = klocki ATE
rozrząd przy 218 tyś kompletny
podkładki pod wtryskami 5 tyś temu
stan wnetrza bdb.
jedyny mankament to przetarta skóra na kierownicy ( chyba mam papier ścierny w dłoniach :p )
oraz klekot łozyska sprężarki – z oceny eksperta śmiało jeździć gdyż szkoda kasy na coś co jest sprawne.
Bardzo proszę o sugestie cenowe w jakie okolice mogę celować

Trudno będzie to tak wycenić, na sucho. Ty znasz swoje auto najlepiej, wiesz ile poszło PLN-ów i pracy w nie, na pewno wiesz ile jest warte rynkowo, teraz trzeba znaleźć kompromis, jeśli zależy Ci na sprzedaży.
-
makmarc
makmarc napisał(a):Trudno będzie to tak wycenić, na sucho. Ty znasz swoje auto najlepiej, wiesz ile poszło PLN-ów i pracy w nie, na pewno wiesz ile jest warte rynkowo, teraz trzeba znaleźć kompromis, jeśli zależy Ci na sprzedaży.
oscyluje nie zejść poniżej 22 tysiecy ... Moźe i duzo ale przedział cenowy tego rocznika to 16-23 tyś. Wszystko zależne jest od stanu
Ale jesli poczekam do nowego roku to rekin zejdzie z ceny ok 3-5 tyś moja mazda straci raptem 2 tys na wartości.
I być tu mądry i pisz wiersze

Tak marzy mi się zmiana tak więc próbuje sprzedać ją do końca września jeśli nie zostaje na kolejny rok.
sprzedam swojego demonka
Wizualnie bdb technicznie również. Nowe opony po wymianie tarcz klocków ( ATE) opon, rozrządu oleju i podkładek pod wtryskami . Przebieg 232341 i rośnie
Cena 22,500 zł
sprzedam swojego demonka
Wizualnie bdb technicznie również. Nowe opony po wymianie tarcz klocków ( ATE) opon, rozrządu oleju i podkładek pod wtryskami . Przebieg 232341 i rośnie

Cena 22,500 zł
Po długich namysłach oraz braku konkretnego kupującego stwierdziłem, że m-6 zostaje jeszcze na rok. A co za tym idzie moja mania jest nie do powstrzymania
Plany które są do realizacji to :
Chip – długo z tym tematem zwlekałem, z obawy na to, że przy tak dużym przebiegu wielu doświadczonych speców informuje o możliwości obracania panewek z racji nie wytrzymania dużego momentu.
Regeneracja sprężarki – Niby, daje radę ale ten wyraźnie słyszalny nie zawsze klekot dla mnie jest nie do akceptacji
Zimowy setup – Kupno nowego koła z oponami na sezon zimowy
Kierownica – tu wciąż szukam dobrego rozwiązania kupno nowej lub obszycie skórą, niestety mam papier ścierny w ręce
Plany które są do realizacji to :
Chip – długo z tym tematem zwlekałem, z obawy na to, że przy tak dużym przebiegu wielu doświadczonych speców informuje o możliwości obracania panewek z racji nie wytrzymania dużego momentu.
Regeneracja sprężarki – Niby, daje radę ale ten wyraźnie słyszalny nie zawsze klekot dla mnie jest nie do akceptacji
Zimowy setup – Kupno nowego koła z oponami na sezon zimowy
Kierownica – tu wciąż szukam dobrego rozwiązania kupno nowej lub obszycie skórą, niestety mam papier ścierny w ręce
A więc jutro o godz 8 mej staruje z chipem. Jednak bedzie to robione w profesjonalnej firmie. Trafiłem na dobry zakład. Przebieg to nie problem jeśli eksploatacja samochodu przebiegała prawidłowo a tak było
Więc działamy więcej mocy

Więc działamy więcej mocy


Powodzonka 
RF7 to z OBD łatwiutko powinni ogarnąć, liczę na 170+
RF7 to z OBD łatwiutko powinni ogarnąć, liczę na 170+
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
roxygenium napisał(a):Powodzonka
RF7 to z OBD łatwiutko powinni ogarnąć, liczę na 170+
Dzięki ja na 178 KM i min 420 Nm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości