Mazda6 GY 2007r by odom 165Km 405 Nm chip&fap&BMC – SPRZEDANA

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez pablo33 » 24 lip 2015, 14:31

Dobra robota <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2012, 01:16
Posty: 658 (3/4)
Skąd: Janow Lubelski
Auto: Mazda 6 GY 2.0 147 km Exclusive, 2006r. LPG Stag 300 Premium
Czarna Śliwka

Postprzez odom » 24 lip 2015, 15:44

pablo33 napisał(a):Dobra robota <spoko>



Dzieki, jestem mega zadowolony z efektu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez Nightfall » 24 lip 2015, 16:06

No teraz to nówka funkiel nie smigana :P
Świecą super <spoko>
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez odom » 24 lip 2015, 20:48

Dziekowa ;) teraz czas brac sie za tylne lampy cos sie wymyski :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez pablo33 » 24 lip 2015, 22:36

odom napisał(a):Dzieki, jestem mega zadowolony z efektu


Ja też bym był zadowolony jakbyś napisał w jaki sposób stop został rozebrany ( rozklejany na gorąco ) <co?>
A może w inny sposób <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2012, 01:16
Posty: 658 (3/4)
Skąd: Janow Lubelski
Auto: Mazda 6 GY 2.0 147 km Exclusive, 2006r. LPG Stag 300 Premium
Czarna Śliwka

Postprzez matthies » 25 lip 2015, 11:36

super sprawa, dopisuję się do posta pablo33. Gdybyś mógł jeszcze ze szczegółami opisać jak to zostało zrobione, jakie diody, czy trzeba lutować itp itd.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez odom » 27 lip 2015, 15:39

matthies napisał(a):super sprawa, dopisuję się do posta pablo33. Gdybyś mógł jeszcze ze szczegółami opisać jak to zostało zrobione, jakie diody, czy trzeba lutować itp itd.


wszystko będzie tylko znajdę trochę wiecej czasu <rotfl>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez odom » 29 lip 2015, 14:56

Przesyłam pełen opis poszczególnych czynności. W razie pytań cała usługa kosztowała mnie 50 zł + wysyłka :D

1 rozklejenie obudowy – ( jest to najtrudniejsza czynność w całej przeróbce.
Potem lekko nawiercić miejsce łączenia części odblaskowej od kremowej.
Trzeba grzać cały element opalarką i ustawić taką temperaturę aby nie zacząć topić jasnej (kremowej) części światła )

2. Następnie rozklejamy specjalnym otwierakiem. – ( UWAGA! Jeśli nie masz takiego narzędzia to lepiej nie bawić się śrubokrętem gdyż może popękać część odblaskowa a o to nie trudno bo to jest tworzywo bardzo kruche)
3. odkręcamy PCB z ledami,
4. odulowtujemy 2 kable zasilania dla wygody.
5. Wylutowujemy stare diody i wkładamy nowe – (albo szukamy takiego samego typu diod flux 3 pinowa ablo 5mm lub 10mm) użyto doid 5mm bo takie miałem, a był to typ specjalnie o podwyższonej jasności 1600mcd.
6. czyścimy całą pcb w płynie – ( do czyszczenia laminatów żeby zapobiec uszkodzeniom.)
7. Następnie używamy czegoś do zabezpieczenia całego układu. – ( użyto specjalnego i nie taniego specyfiku 3M. Maska której nie widać że jest nałożona (nanotechnologia )
8. Na koniec czynności odwrotne do początkowej – (czyli składanie i zaklejenie obudowy. Użyłem 2-składnikowego kleju także firmy 3M. )
9.Ostatnie testy swiecenia
10. i gotowe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez odom » 3 sie 2015, 22:17

Witam koledzy :) no coz pasmo przykrych zdarzen wciaz trwa ...
Moja madzia juz nie cala zrobiona z wlasnej glupoty uszkodzilem nowy przedni zderzak wjezdzajac gosciowi w tyl, jego hak pieknie odbil sie na moim zderzaku ... Na szczscie jest Ac i temat ogarniety bedzie na dniach.

Drugim nie fartem jeest zlapanie kapcia po ktorym opona jest przeznaczona na szrot ...

Najgorszym dla mnie tematem jest problem potwornego klekotu ktory zaczyna mnie przerazac. Wczesniej klekot byl slyszalny tylko przy wlaczeniu klimy czyli jakby sprezarka ale niestety od wczoraj klekot slychac bez pracujacej klimy z tym ze nie az tak glosno. Co moze byc przyczyna tego klekotu sprezarka ? Ponoc to kwestia lozyska przy niej a inni twierdza ze jest to powiazane z vacuum pompa ... Prosze Was o rady bo mnie ten dzwiek do szalu doprowadzi wiec musze pilnie sie tym zajac
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez odom » 11 sie 2015, 13:23

Diagnoza klekotu to efekt sprężarki klimy. Będzie nowa prawdopodobnie jak uda mi się załatwić rabat o jakim pewni ludzie mi wspomnieli hahaha


Dziś montujemy zestawik ATE tarcze i klocki :D i przedstawiam efekt świecenia stopu

Opony już wymienione po długich namysłach i dość ograniczonym budżecie trafiło na Marangoni Mythos <faja> w rozmiarze 225/40/18 produkcji włoskiej. Ponoć to produkcja Continentala. Ale do rzeczy przejechałem na nich 1000 km i moge jedynie polecać te opony. Nie są głośne jak czytałem na necie wręcz przeciwnie są mniej uciążliwe dla uszu niż poprzednie michelin pilot sport. Hamowanie jest bardzo dobre, a najbardziej co mnie zachwyca to naprawdę pewne trzymanie drogi. Zakręt który zawsze pokonywałem z max 120 km/h wczoraj zrobiłem z prędkością 150 i nie działo się nic niepokojacego. POLECAM mówiąc krótko :P
Załączniki
IMG_20150802_180123.jpg
efekt końcowy
ate.jpg
M.jpg
M2.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez WisniaUs » 11 sie 2015, 23:34

Ja mam nowe Vikingi 225/40/18 tez od Continentala i powiem ze jestem mega zadowolony.Napewno lepsze od Bridgestone Potenza i Toyo Proxes T1
WisniaUs
 

Postprzez odom » 12 sie 2015, 13:52

Widzisz jestes kolejnym ktory twierdzi ze jakos nie jest stosunkowa do ceny... Moj ziomek tez bardziej jest zadowolony z zeteexa niz z pirelli p zero ... :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez odom » 18 sie 2015, 11:41

Ok. Naprawdę wzięło mnie na takiego czarnego rekina marki mazda <serduszka> Ale wszystko ma mieć swój sens.
Jak wygladała by cena mojej m-6 realna przy stanie jaki jest czyli :

przebieg 238 tyś pełen oryginał ! DSR do 187 tyś kolejne przy robociznach potwierdzone fakturami

zderzak przedni juz zrobiony czyli karoseria bez wad
nowe opony,
tarcze = klocki ATE
rozrząd przy 218 tyś kompletny
podkładki pod wtryskami 5 tyś temu
stan wnetrza bdb.
jedyny mankament to przetarta skóra na kierownicy ( chyba mam papier ścierny w dłoniach :p )
oraz klekot łozyska sprężarki – z oceny eksperta śmiało jeździć gdyż szkoda kasy na coś co jest sprawne.


Bardzo proszę o sugestie cenowe w jakie okolice mogę celować :) mam już swoją cene ale najpierw chciałbym usłyszeć Waszych opini <nauka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez makmarc » 18 sie 2015, 12:48

Trudno będzie to tak wycenić, na sucho. Ty znasz swoje auto najlepiej, wiesz ile poszło PLN-ów i pracy w nie, na pewno wiesz ile jest warte rynkowo, teraz trzeba znaleźć kompromis, jeśli zależy Ci na sprzedaży.
makmarc
 

Postprzez odom » 19 sie 2015, 10:26

makmarc napisał(a):Trudno będzie to tak wycenić, na sucho. Ty znasz swoje auto najlepiej, wiesz ile poszło PLN-ów i pracy w nie, na pewno wiesz ile jest warte rynkowo, teraz trzeba znaleźć kompromis, jeśli zależy Ci na sprzedaży.


oscyluje nie zejść poniżej 22 tysiecy ... Moźe i duzo ale przedział cenowy tego rocznika to 16-23 tyś. Wszystko zależne jest od stanu ;)

Ale jesli poczekam do nowego roku to rekin zejdzie z ceny ok 3-5 tyś moja mazda straci raptem 2 tys na wartości.

I być tu mądry i pisz wiersze <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez odom » 15 wrz 2015, 19:45

Tak marzy mi się zmiana tak więc próbuje sprzedać ją do końca września jeśli nie zostaje na kolejny rok.

sprzedam swojego demonka :D

Wizualnie bdb technicznie również. Nowe opony po wymianie tarcz klocków ( ATE) opon, rozrządu oleju i podkładek pod wtryskami . Przebieg 232341 i rośnie <glupek2>


Cena 22,500 zł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez odom » 27 wrz 2015, 09:42

Po długich namysłach oraz braku konkretnego kupującego stwierdziłem, że m-6 zostaje jeszcze na rok. A co za tym idzie moja mania jest nie do powstrzymania :D

Plany które są do realizacji to :
Chip – długo z tym tematem zwlekałem, z obawy na to, że przy tak dużym przebiegu wielu doświadczonych speców informuje o możliwości obracania panewek z racji nie wytrzymania dużego momentu.
Regeneracja sprężarki – Niby, daje radę ale ten wyraźnie słyszalny nie zawsze klekot dla mnie jest nie do akceptacji :D
Zimowy setup – Kupno nowego koła z oponami na sezon zimowy ;)
Kierownica – tu wciąż szukam dobrego rozwiązania kupno nowej lub obszycie skórą, niestety mam papier ścierny w ręce ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez odom » 28 wrz 2015, 14:43

A więc jutro o godz 8 mej staruje z chipem. Jednak bedzie to robione w profesjonalnej firmie. Trafiłem na dobry zakład. Przebieg to nie problem jeśli eksploatacja samochodu przebiegała prawidłowo a tak było :)

Więc działamy więcej mocy <jupi> <serduszka> <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez MrShaleck » 28 wrz 2015, 15:10

Powodzonka :)
RF7 to z OBD łatwiutko powinni ogarnąć, liczę na 170+ :D
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2613 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
BMW X3 35i F25 Msport

Postprzez odom » 28 wrz 2015, 15:17

roxygenium napisał(a):Powodzonka :)
RF7 to z OBD łatwiutko powinni ogarnąć, liczę na 170+ :D



Dzięki ja na 178 KM i min 420 Nm :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy