Mazda Xedos 6 CA '96
Jak pamiętak Kamil zawsze był pomocny uczciwy i pracowity i wiem co piszę .Zadowolenia życzę z X6 szerokośći
Powitać w gronie KL'i
Co do oleju to osobiście nie polecam mojemu zasmakował i gdzieś ucieka żadnego dymka nie ma, ale ubywa tylko pytanie jakim cudem lub gdzie ?
Szerokości i bez awaryjności
Co do oleju to osobiście nie polecam mojemu zasmakował i gdzieś ucieka żadnego dymka nie ma, ale ubywa tylko pytanie jakim cudem lub gdzie ?
Szerokości i bez awaryjności

- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1840 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Cena za robociznę jak naprawdę ok
sam wykonywałem i od kogoś obcego za swapa wołałbym więcej 
Wiadomo jednak że najtaniej jak się robi samemu
ale to trzeba mieć już możliwości 
Wiadomo jednak że najtaniej jak się robi samemu
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Pojeźdź trochę, jak się to będzie nadal zdarzać to daj mi znać proszę, postaram się szybko rozwiązać tą niedogodność.KiRi napisał(a):Trochę za mało jeszcze miałem okazji pojeździć tym wozem. Po prostu z tego co zauważyłem to samochód czasami się "przydusza" przy przyśpieszaniu z niskich obrotów (np. poniżej 2000 obrotów na 3 biegu). Dzieje się to rzadko i zapewne w dużej mierze wynika z mojego niezbyt dobrego przyzwyczajenia do niższego zakresu obrotów. Poza tym rewelacja, wszystko chodzi elegancko.
julek napisał(a):Wszystko cudnie pięknie, ale po co zostawiliście kolektor od xedosa ?
Ponieważ tego co pamiętam to nie mieści się rura dolotu (kolano) i przeszkadza w tym tempomat, ponieważ szyjka ma inne wychylenie.
witek napisał(a):Z kosztów można by jeszcze trochę zejśćjakie uszczelki pokryw zaworów że taka cena?
Tylko i wyłącznie OE MAZDA inne zaraz leją.
julek napisał(a):1) Wklejanie uszczelek pokryw na silikon??? Pozatym 10zł za silikon przecież tam poszła 1/10 tubki;p
Jakie wklejanie uszczelek na sylikon
Jak dla mnie...mit jak ze stożkiem który to dodaje magicznej mocy.julek napisał(a):2) Jak już wywalać tyle chajsu to byście ten kolektor założyli zawsze 10km więcej:P
julek napisał(a):3) Za jakie grzechy go zalaliście 10w40![]()
Zalany dla tego że z niego wyszedł syf olejowy, zaproponowałem Krzysztofowi że przy następnej wymianie można zalać 5W30 ale należy obserwować bagnet, nie jest to nowy silnik
julek napisał(a):4) Oraz cena robocizny no sory, ale dla mnie to trochę przesada
Przypuszczam, że nie jedno auto będzie potrzebowało reanimacji, zawsze możesz pomóc kolegom z forum, przecież po to tu jesteśmy
Tak w woli ścisłości, Krzysztof nie wypisał wszystkiego, lecz opisał z grubsza co i ile aby mniej więcej każdy wiedział co ile i że to nie jest tak pięknie jak opisują to ludzie na forum,to wkładasz, to przekładasz i działa.No niestety nie... Nawet sam wymieniając silnik w swojej TA poniosłem koszty uszczelek,płynów etc.
Co było zrobione:
Wymieniony smar w półosiach (przeguby), wymienione sprzęgło, pompa, rozrząd, uszczelki pokryw,malowanie michy i uszczelnienie, wymiana oleju,podpory półosi długiej,wyczyszczenie osprzętu z starej oliwy,uzupełnienie przewodów podciśnień,malowanie pokryw/kolektora/napinaczy/osłon kolektorów wydechowych/osłony filtra oleju, zamiana pokrywy zaworów na moją prywatną (tylko po to aby cieszyła nabywcę),wymiana pasków, poskładanie podciśnień na nowo,oczyszczenie wszystkich mas samochodu, wyczyszczenie czułego punktu elektrycznego w Xedzie (kontrolka ładowania)...poskładanie całego bajzlu, dołożenie każdej brakującej śrubki i dokręcenie każdej najmniejszej pierdoły tak jak fabryka przewidziała,dołożenie swoich spinek...
Nie doliczyłem Krzysztofowi, ani oglądania silnika, ani jego transportu, ani drogi po zakupy...Ani grosza, chociaż po silnik miałem 60KM w jedną stronę a byłem tam 3x...Nic się nie odezwałem bo nie chodzi o to abym zdarł każdy najmniejszy grosz, Sam zaproponowałem że zakupię sporo rzeczy u siebie ponieważ mam zaprzyjaźnione sklepy, na każdą pierdołę Krzysztof dostał paragon i ode mnie szczegółowe wyliczenie końcowe za każdą rzecz zrobioną przy samochodzie. Mało tego...Informowałem Krzyśka na bieżąco jak idą postępy, co znalazłem niepokojącego przy samochodzie i na co warto zwrócić uwagę. Ktoś jakieś ma pytania, twierdzi że zrobiłem to mega drogo
Co do poprzedniego silnika, twierdzę że jest to silnik z innego samochodu (stawiam MX3) ponieważ, górny króciec płynu miał 3 czujnik temp, (auto ma dwa) oznaczenie na głowicach K8...ok w KF 2,0V6 były takie montowane, ale spód czyli skrzynia korbowa ma również oznaczenie K8, wałki K801
Oby jeździł jak najdłużej i jak najdłużej Xedos poruszał się po ulicach w swoim mieście.Autko przeszło swoje ale i tak ładnie się prezentuje, bardzo fajnie wyposażone i ten kolor

Dopisano 10 cze 2015 18:44:
Skoro zdjęcia już z pod pokrywy silnika ukazały się to kilka ode mnie, auto zaraz po umyciu od moich łap
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Ja uważam, że prace zostały wykonane bardzo szybko i podejrzewam, że solidnie, z tego co pisze właściciel i radar88. Nie wiem czy to forumowa zawiść, bo kolega z forum zarobił parę groszy, czy o co chodzi... Dla was drogo, dla właściciela nie wiem, dla mnie względem wykonanych prac koszt robocizny jest niewielki, mało tego, gdybym to ja oddał samochód i byłbym bardzo zadowolony, zobaczył paragony za wszystko, to dorzuciłbym koledze stówkę na "flachę" i za uczciwość, solidność. Tak trzymać.
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
freezoneq dobrze prawi. Za dobrze zrobioną robotę nie można żałować $.
Kolega julek natomiast żyje z bagażem nieświadomości takim jak ci którzy ogłaszają przetargi państwowe, gdzie jedynym słusznym kryterium jest najniższa cena a co za tym idzie:
– słaba jakość
– słabe materiały
– brak gwarancji ( lub mocno okrojona )
– zaległości dla podwykonawców
– oraz mocno przekroczone terminy
Można by jeszcze dorzucić kilka wisienek ale po co ...
Kolega julek natomiast żyje z bagażem nieświadomości takim jak ci którzy ogłaszają przetargi państwowe, gdzie jedynym słusznym kryterium jest najniższa cena a co za tym idzie:
– słaba jakość
– słabe materiały
– brak gwarancji ( lub mocno okrojona )
– zaległości dla podwykonawców
– oraz mocno przekroczone terminy
Można by jeszcze dorzucić kilka wisienek ale po co ...
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Krzysztof dorzucił od siebie na co nie oczekiwałem i nie wymagałem, więc pod tym względem byłem miło zaskoczony. Autko chciałem zrobić wcześniej lecz wyszły inne komplikacje rodzinne i termin został przełożony na kilka dni później, czasami tak bywa, lecz sam właściciel mnie nie naciskał i nawet powiedział że do końca czerwca mam czas na spokojnie, lecz po co miałem trzymać i przedłużać, autko nie moje a wiem, że czasami coś wypadnie i bez samochodu jak bez ręki.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
risto nie wiem po co te słowa. Wyraziłem swoją opinie bo wcześniej nie było mowy o reszcie prac wykonanych przez radara, a jednak 9 setek za sama przekladke by bylo sporą cena wiem, ze znajdzie sie warsztat gdzie za przekladke zawolaja nawet 2000zl, ale nie o to w tym chodzi... I do tego pisanie, ze jak ktos taniej robi to napewno spartoli... pozostawiam bez komentarza. Nie widze sensu dalszej dyskusji bo i tak nic ona nie wniesie.
Amen 
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Ale o 'o hałas moim zdaniem Kamil wykonał zajebistą robotę i jak bym go nie znał bym go nie polecił Krzyśkowi dogadali się i o to tu. Hodzi zrobił najlepiej jak umiał i wiem że nie s.......lił roboty jak to inni robią bo ma umiejętności i wiedzę a co do Julka to mam pytanko czy za 100zł wymieni mi rozrząd? jak ma takie zaje......te promocje
A dlaczego sadzisz ze wszyscy inni partola robote? Oczywiscie Kamil odwalil kawał dobrej roboty ale jezeli chodzi o ceny to oczwiscie kazdy chce zyc i zarabiac ale wiekszosc warsztatów którzy maja zatrudnionych ludzi, dobry sprzet i płaci zusy, podatki itp.wzieło by takie same pieniadze za tak usługe i o to raczej Julkowi chodziło.
Kamilu zobacz ze kanały w kolektorze ok KLa maja wieksza srednice i w tym momencie ten silnik bedzie sie dusił bo nie bedzie dostawał takiej ilosci powietrza jak powinien pozatym bezproblemowo pasuje pod karoserie xeda bo nieraz to przerabiałem. Napisałes równiez ze symbole K8 pochodza z Mx3 1.8v6 a to nieprawda poniewaz takie oznaczenia miały głowice i walki w silnikach KF od 96r.
Kamilu zobacz ze kanały w kolektorze ok KLa maja wieksza srednice i w tym momencie ten silnik bedzie sie dusił bo nie bedzie dostawał takiej ilosci powietrza jak powinien pozatym bezproblemowo pasuje pod karoserie xeda bo nieraz to przerabiałem. Napisałes równiez ze symbole K8 pochodza z Mx3 1.8v6 a to nieprawda poniewaz takie oznaczenia miały głowice i walki w silnikach KF od 96r.
Robota widzę odwalona jak trzeba
I to malowanie bardzo fajnie wyszło.
Co do cen... hm.. cena za sam swap może i byłaby wysoka, ale z tego co chłopaki tu opisują okazuje się, że była zrobiona masa innych rzeczy, jak widać nie tylko związanych z wymianą silnika ale po prostu przy okazji, które warto było zrobić od razu żeby nie wracać do tematu za pół roku czy rok.
Także moim zdaniem wszystko jest jak najbardziej w normie tym bardziej, że zrobione jest porządnie.
A znam warsztaty, w których mało, że Cię skasują 2x tyle to i tak musisz po nich poprawiać, także najważniejsze w tym wszystkim jest to, że temat jest ogarnięty jak trzeba
Co do silnika 1.8v6 to głowice owszem, miały takie oznaczenia, ale Kamil pisał też że blok miał takie oznaczenie, i to już jest raczej pewne, że był wsadzony K8
Ktoś musiał wcześniej pójść po "taniości" i kupić pierwszy lepszy silnik który wygląda tak samo nie zwracając uwagi na oznaczenia i pochodzenie
PS
Niech Xedziak się sprawuje dobrze jak najdłużej

Co do cen... hm.. cena za sam swap może i byłaby wysoka, ale z tego co chłopaki tu opisują okazuje się, że była zrobiona masa innych rzeczy, jak widać nie tylko związanych z wymianą silnika ale po prostu przy okazji, które warto było zrobić od razu żeby nie wracać do tematu za pół roku czy rok.
Także moim zdaniem wszystko jest jak najbardziej w normie tym bardziej, że zrobione jest porządnie.
A znam warsztaty, w których mało, że Cię skasują 2x tyle to i tak musisz po nich poprawiać, także najważniejsze w tym wszystkim jest to, że temat jest ogarnięty jak trzeba
Co do silnika 1.8v6 to głowice owszem, miały takie oznaczenia, ale Kamil pisał też że blok miał takie oznaczenie, i to już jest raczej pewne, że był wsadzony K8
Ktoś musiał wcześniej pójść po "taniości" i kupić pierwszy lepszy silnik który wygląda tak samo nie zwracając uwagi na oznaczenia i pochodzenie
PS
Niech Xedziak się sprawuje dobrze jak najdłużej

Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Michał ja zgadzam się z tobą chodziło mi o tego sławnego Wiesława na którym to przejechało się kilku klubowczów i nie tylko
Czołem ekipa! 
Zmieniam pracę i będę dojeżdżał autostradami* po 30 km w jedną stronę, Madzia zbliża się do 300 000 km, więc wydumałem, że na swój jubileusz dostanie instalację gazową
Ktoś sypnie garścią porad z własnego doświadczenia? Bo od czytania głowa pęka...
_____
* yeap, jeśli mieszkasz na Górnym Śląsku, to możesz pisać "autostradami"
Zmieniam pracę i będę dojeżdżał autostradami* po 30 km w jedną stronę, Madzia zbliża się do 300 000 km, więc wydumałem, że na swój jubileusz dostanie instalację gazową
Ktoś sypnie garścią porad z własnego doświadczenia? Bo od czytania głowa pęka...
_____
* yeap, jeśli mieszkasz na Górnym Śląsku, to możesz pisać "autostradami"

- Od: 13 lip 2006, 16:45
- Posty: 268
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda Xedos 6 CA '96 + KL 2.5 V6
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
Dokładnie , ja również najpierw przeszukiwałem internety , a trafiłem przez ludzi do warsztatu który za bardzo nie dba o rozgłos w internecie , bo za pewne niema czasu tyle wiary montuje tam gaz.

- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
deejay27 napisał(a):Dokładnie , ja również najpierw przeszukiwałem internety , a trafiłem przez ludzi do warsztatu który za bardzo nie dba o rozgłos w internecie , bo za pewne niema czasu tyle wiary montuje tam gaz.
Rzecz w tym, że czytam i czytam, ale albo każdy zachwala swoje, albo jeden przez drugiego się przegaduje co lepsze. Stąd właśnie mam cichą nadzieję że ktoś tu opisze swoją konkretną instalkę i jej użytkowanie.
- Od: 13 lip 2006, 16:45
- Posty: 268
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda Xedos 6 CA '96 + KL 2.5 V6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości