Mazda6 GG RF '02 150 PS Grace Green Mica :) 18" The End :(

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez rafałmazda » 29 maja 2015, 19:46

Konnichiwa :D
dziś był dzień pielęgnacji lakieru i doprowadzenie go do stanu zielonego lustra <serduszka>
DSC01501.JPG

jak to zrobiłem? Mycie na myjni bezdotykowej + wosk + nabłyszczanie :) po myjni stanąłem przed garażem, przetarłem lakier i naniosłem politurę <diabełek> no i w zasadzie to tyle :P jeszcze nabłyszczenie opon i efekt jak widać :D do całości doszło odkurzanie wnętrza, tak więc na jakiś czas mam spokój z porządkami <lol> oczywiście nie mogło zabraknąć kilku fotek, więc jeśli ktoś spragniony zdjęć całości pięknej ZIELENI, zapraszam :D i...
NACIESZ OKO FOKO hahaha
DSC01490.JPG
DSC01495.JPG
DSC01498.JPG
DSC01500.JPG
DSC01504.JPG
DSC01505.JPG

fajnie, co? <faja> <lol>
niestety nie wszystko jest MIODNIE :( ze względu na dwie Ale <oczy>
pierwsza Ala jest taka, że listwy na drzwiach zostają <oczy> dlaczego? Ze względu na prawe tylne drzwi. Ktoś kto je malował chyba nie zdjął listew, albo coś :| wygląda to tak
DSC01485.JPG

widać że lakier jest do pewnego momentu :| odstrzelić takiego lakiernika <snajper>
druga Ala jest poważniejsza :( coś napierdziela z prawego przedniego koła <płacze> słyszalne jest przy większych nierównościach czy przy czymś typu spowalniacz :| dźwięk taki, jakby ktoś młotem w jakąś deskę walił <co?> spojrzałem pod samochód (niestety tylko z poziomu drogi, gdyż kanałem nie dysponuję) to niby wszystko ok, koła skręciłem maksymalnie w prawo i wszystkie łączniki czy sprężyny z amortyzatorami na swoim miejscu, także nic już nie wiem :| wiem tylko tyle że gumki ochronne na sworzniach mam lekko popękane, ale nie sądzę żeby to było przyczyną <co?> jutro spróbuję poszukać doktora, który mi przyjmie Magdalenę i zobaczymy :P i chyba zacząłem podejrzewać, że moja M bierze olej :| ale może jestem jak zwykle przewrażliwiony :P jednak przyjrzę się temu dokładniej :>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Danmazda » 29 maja 2015, 20:58

Na niedzielny spot chyba ja tak wyczyściłeś :D Elegancko <spoko>
Może gdzieś na górce stałeś, i zły pomiar oleju wyszedł :P
Do poprawki drzwi, od razu listwy Ci zdejmą i wypolerują :)
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez rafałmazda » 29 maja 2015, 21:07

danmazda napisał(a):Na niedzielny spot chyba ja tak wyczyściłeś

<diabełek> sesja ma być przecież :D wiesz, że na Ciebie liczę? :> To dobrze że wiesz :D
danmazda napisał(a):na górce stałeś

owszem, <dupa> stała trochę wyżej i może dlatego :P
danmazda napisał(a):Do poprawki drzwi

póki co zostanie tak jak jest – normalnie tego nie widać :| dopiero jak się dokładniej przyjrzałem pod kątem zdjęcia listew :P
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Danmazda » 29 maja 2015, 21:18

rafalmazda6 napisał(a):wiesz, że na Ciebie liczę?

Rafał, sorry, ale na prawdę nie dam rady :|
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez rafałmazda » 29 maja 2015, 21:21

pobiję!!! :P
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Danmazda » 29 maja 2015, 23:05

rafalmazda6 napisał(a):pobiję!!! :P


<spoko> Może do Ryk zapomnisz :P
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez rafałmazda » 29 maja 2015, 23:14

danmazda napisał(a):zapomnisz

na to nie licz <diabełek>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez makmarc » 29 maja 2015, 23:31

rafalmazda6 napisał(a):druga Ala jest poważniejsza coś napierdziela z prawego przedniego koła słyszalne jest przy większych nierównościach czy przy czymś typu spowalniacz dźwięk taki, jakby ktoś młotem w jakąś deskę walił spojrzałem pod samochód (niestety tylko z poziomu drogi, gdyż kanałem nie dysponuję) to niby wszystko ok, koła skręciłem maksymalnie w prawo i wszystkie łączniki czy sprężyny z amortyzatorami na swoim miejscu, także nic już nie wiem wiem tylko tyle że gumki ochronne na sworzniach mam lekko popękane, ale nie sądzę żeby to było przyczyną jutro spróbuję poszukać doktora, który mi przyjmie Magdalenę i zobaczymy i chyba zacząłem podejrzewać, że moja M bierze olej ale może jestem jak zwykle przewrażliwiony jednak przyjrzę się temu dokładniej


jaki to jest rodzaj stukania? po całości czy tylko tam? w jakich momentach stuka?
makmarc
 

Postprzez rafałmazda » 29 maja 2015, 23:33

raczej tylko tam. Stuka na większych nierównościach jak zawieszenie faktycznie musi mocniej popracować – na prostych drogach cisza i spokój <oczko> a rodzaj... takie głuche, niemetaliczne
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Celin » 29 maja 2015, 23:34

przy jeździe na wprost czy na skrętach?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 12:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez rafałmazda » 29 maja 2015, 23:35

nie ma znaczenia
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez xRafalx » 29 maja 2015, 23:39

Wielowypust smarowałeś?
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez rafałmazda » 29 maja 2015, 23:40

nie, ale to nie wielowypust <oczko> bo wielowypust delikatnie też słychać na postoju, ale to zupełnie inne stukanie <oczko>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez makmarc » 29 maja 2015, 23:45

Sprawdź tylne tuleje wahaczy dolnych, lub po prostu na maglownicy te tulejki, które są na bokach też potrafią dawać taki efekt.
makmarc
 

Postprzez rafałmazda » 29 maja 2015, 23:48

właśnie jak na moje oko (a raczej ucho <lol> ) to gdzieś jakaś tulejka z dołu i mam nadzieję że tak to się skończy <oczko>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Nightfall » 30 maja 2015, 09:15

No pracy włożyłes żeby ją tak pięknie wyczyścić.
U nas narazie cisza w sprawie spotów wiec tylko na bezdotykowych myje.
Nie nakładam woskow bo chwila moment i samochód żółty od tych dziadowskich pyłków :|
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez rafałmazda » 30 maja 2015, 14:43

Nightfall napisał(a):pracy włożyłes

wcale nie tak dużo :P politurę łatwo się nanosi i później dociera :D 3 godzinki i po robocie <oczko>
Nightfall napisał(a):U nas narazie cisza w sprawie spotów

coś tam się u Was pozmieniało widziałem <oczy> zapraszam jutro do nas :D a tak w ogóle dlaczego Ty masz jeszcze niebieski nick? :> nie lubisz różowego? :> hahaha
Nightfall napisał(a):chwila moment i samochód żółty
to prawda :| dziś już lakier przykurzony <oczy>
dobra, wracamy do tematu zawieszenia <cisza> no więc wyszło, że... nic nie wyszło :( najpierw pojechałem do warsztatu, gdzie podnieśli Madzię na podprogowym podnośniku i zaczęli szukać. Od razu rzuciły im się w oczy popękane osłony na sworzniach (o czym wczoraj pisałem), ale po odchylaniu łyżką nie wyszły jeszcze żadne luzy. W ogóle całe zawieszenie wyszło sztywne – zero problemów :| później wjechałem jeszcze na podnośnik najazdowy, gdzie ponownie badał zawieszenie – po raz kolejny nic nie wyszło :| powiedziałem mechanikowi żeby wsiadł do samochodu i się przejedziemy – akurat były betonowe płyty i mechanik wszystko słyszał. Dodatkowo odkryłem że to pukanie nasila się przy hamowaniu. Mechanik powiedział że te puknięcia czuje w nogach (też mi nowość odkrył <szok> ). Na sam koniec powiedział mi żeby pojechać na szarpaki, bo on sam tego nie zdiagnozuje, a możliwe że to będzie jakaś tulejka w bananie <co?> umówiłem się tylko na wtorek na wymianę wahaczy i pojechałem na stację diagnostyczną na szarpaki. I wiecie co? No właśnie... nic :( wszystko sztywne, luzów nie stwierdzono (przez chwilę diagnosta myślał że sprężyna jest pęknięta, a później powiedział "a nie, ona tak ma, bo tam ta osłona jest) no myślałem że go tam <boks> w ogóle jak na początku zszedł pod samochód tak od razu stwierdził że to wina wahaczy, ze względu na te gumki, ale na szarpakach nie wyszły tam luzy, więc pewnie wymiana wahaczy nic tu nie da, no ale i tak muszę wymienić, bo sworznie w końcu trafi i koło bokiem mi postawi <glupek2> na samym końcu stwierdził że nieprawidłowości nie widać i żeby jeździć dopóki mocniej się nie rozwali... Jeśli jeszcze raz ktoś mi tak powie to go normalnie <snajper> przy okazji wykorzystałem to, że mam wideorejestrator i zgrałem momenty, w których słychać to walenie (może po tym jak usłyszycie coś poradzicie <oczy> )

jak widzicie lewe koło jest ok, a prawe coś boli :( dla świętego spokoju przesmarowałem jeszcze dziś wielowypust i już nie stuka, ale tak jak myślałem to nie miało wpływu <oczy> dodatkowo jeszcze pobawiłem się z nakładką na wydech, bo znowu zaczęła gwizdać... Gdzieś w poprzednich postach o tym pisałem – nakładka na wydech nie jest dokładnie spasowana z wydechem, przez co powstają małe szczeliny. Wysoki moment obrotowy diesla sprawia, że przy mocniejszym depnięciu część spalin cofa się w nakładce i wylatuje od tyłu, co powoduje gwizd. Po raz kolejny dokładnie uszczelniłem termoodpornym silikonem i zobaczymy co będzie jak zaschnie, ale tu akurat powinno ustąpić, bo przyłożyłem się do dokładnego obsmarowania całego otworu z tyłu, więc powinno być dobrze :D co do zawieszenia – pomysłów brak :(
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez maselek » 30 maja 2015, 15:49

rafalmazda6 napisał(a):Stuka na większych nierównościach jak zawieszenie faktycznie musi mocniej popracować – na prostych drogach cisza i spokój a rodzaj... takie głuche, niemetaliczne


Sprawdzałeś amortyzatory?
Wydaje mi się że przyczyną tych stuków mogą być mocowania amortyzatorów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2008, 20:51
Posty: 523 (1/2)
Skąd: E£K
Auto: M6' GH 2.0 Pb

Postprzez rafałmazda » 30 maja 2015, 17:29

maselek napisał(a):Sprawdzałeś amortyzatory

mocowań nie sprawdzali, może i faktycznie im powiem żeby sprawdzili jak będą zmieniać te wahacze :) w ogóle wszelkie Wasze sugestie mile widziane i z góry dziękuję <oczko> przy okazji wtorkowej wizyty powiem żeby sprawdzili wszystko co napiszecie :D aaa, żartownisiów uprzedzę, bo pewnie któryś by to napisał, tak więc ciśnienie powietrza w dojazdówce, która leży w bagażniku jest prawidłowe, tak więc nie ma wpływu hahaha silnik też na miejscu, nakrętki na wentylach dokręcone, powietrze w kołach zmienione na letnie hahaha <glupek2> jakieś inne pomysły? :> :P <lol>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez makmarc » 30 maja 2015, 19:56

To ja czekam na finał tej sprawy, bo mam identyczne objawy, zrobiłem maglownicę i stuków z maglownicy nie ma, ale ten wkurzający dźwięk jest dalej, i niemalże identycznie jak u Ciebie, u mnie też sprawdzali wsio po kolei i nic nie znaleźli!! Jeżdżę dalej, i nie ma już siły na to :(
makmarc
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy