Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau III miejsce na 1/4 mili Ryki`15
Troszkę twardawo ale na równej drodze idzie jak przecinak.
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Dziś pierwszy raz w życiu malowałem zaciski, użyłem Hamerite prosto na rdzę, kolor niebieski młotkowy.
Poniżej efekt mojej pracy:
Jeszcze w przyszłym tygodniu zrobię wahacz, później geometria i wpadają letnie 18 z śrubami TPI w kolorze jak zaciski oby się to zgrało i nie było przesady.
Poniżej efekt mojej pracy:
Jeszcze w przyszłym tygodniu zrobię wahacz, później geometria i wpadają letnie 18 z śrubami TPI w kolorze jak zaciski oby się to zgrało i nie było przesady.
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
matthies napisał(a):a ja bym coś w zaciskach zmienił, aby jednak klocki obejmowały całe tarcze. To też wpłynie na ich wydajność.
Potwierdzam.Wizualnie już jest mega




Pendzlowałeś
Tak potrzebne są 2 pędzle ja użyłem malarskiego 3/4 i drugi im mniejszy tym lepszy taki jak do szkoły ale musi być twardy i żeby włosie nie wypadało do domalowania szczegółów
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Niedługo pewnie tak: http://s922.photobucket.com/user/SRPhil ... 3.jpg.html 
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Powiedz lepiej jak te tarcze bo tez myślę kupic jakies dziurawce
Na razie nawet 200 km nie przejechałem więc ciężko powiedzieć.
Niedługo pewnie tak:
Oby nie bo będę reklamował.
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Tak będzie. Przecież to goły metal. Już widać początki tutaj: download/file.php?id=67392&t=1
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Przez 2 dni Madzia była u mechanika (nowego) wymieniony wahacz prawy przód dolny prosty Ruville, 2 wahacze dolne z tyłu Febi oraz amortyzatory tył Kayaby. Ponieważ miałem już ponad 9 tysięcy przejechane więc zleciłem wymianę oleju na Elf 900 sxr, filtr oleju Mann bo Knechta w Łodzi ponoć nie mieli.
Do tego dorobiłem sobie przycisk do czujników parkowania aby włączać przód bez wrzucania wstecznego biegu.
Po przyjeździe do mechanika okazało się, że olej zalany ale 5W40
To teraz mam całą kolekcję Niemiec zalewał 10W40 ja po kupnie zalałem 5W30 a teraz mam 5W40. Na plus całej historii, że idzie naprawdę do przodu i jak przyklejona, hamulce jak mocniej przycisnę i się rozgrzeją dają popis
siły. Także po wszystkim mam mieszane uczucia
Do tego dorobiłem sobie przycisk do czujników parkowania aby włączać przód bez wrzucania wstecznego biegu.
Po przyjeździe do mechanika okazało się, że olej zalany ale 5W40

Ostatnio edytowano 16 kwi 2015, 21:40 przez Yoki, łącznie edytowano 1 raz
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
To jak nie wiedzieli co lali czy zalali co mieli .
Mam takie przyzwyczajenie, że piszę na kartce co ma być zrobione i ewentualnie nazwy tych rzeczy. Zapomniałem co prawda dopisać, że 5W30 ale rozmawialiśmy 3 razy przez telefon to mógł zapytać.
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
YYYY No więc zalał co miał na stanie
Mechanicy i cała branża to papudroki jak nie przypilnujesz ,( ba nawet jak przypilnujesz) to coś spie...lą na bankowo. Lepiej dłubać samemu jak sie ma możłiwości , jasne że nie wszystko można
.
Mechanicy i cała branża to papudroki jak nie przypilnujesz ,( ba nawet jak przypilnujesz) to coś spie...lą na bankowo. Lepiej dłubać samemu jak sie ma możłiwości , jasne że nie wszystko można


-
MACIEK
- Od: 26 paź 2013, 11:27
- Posty: 2259 (88/29)
- Skąd: SZY
- Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej
A tu Cię zaskoczę i powiem że to nie jest prawda. Nie ma co wrzucać wszystkich do jednego workaem_dzej napisał(a):Mechanicy i cała branża to papudroki jak nie przypilnujesz
W końcu przyszedł czas na letni setup. Po naprawie zawieszenia alufelgi 18" to nie jest samo zło, jeszcze trzeba pojeździć aby to jednoznacznie potwierdzić. Wpadły przy okazji kute stalowe śruby firmy TPI, mogły by mieć obwód 1-2 mm większy to byłoby idealnie a tak muszę się przyjrzeć jak będą trzymać. Niestety przy pełnym baku i rozbujaniu się samochodu na nierównościach potrafi coś tam przytrzeć, nie jest to norma i nie każdej dziurze tak jest, przy 16 było tak samo.
Brakuje mi jeszcze pomysłu na dekielki jak je zrobić oraz 1 dekielka 57 mm, pomimo malowania alu są trochę luźne ale większe to dopiero 62 mm a to już chyba za dużo.
Zdjęcia z bliska są bez K2 na oponach.
PS. Bartek miałeś rację nie polecam tarcz Rotinger
Brakuje mi jeszcze pomysłu na dekielki jak je zrobić oraz 1 dekielka 57 mm, pomimo malowania alu są trochę luźne ale większe to dopiero 62 mm a to już chyba za dużo.
Zdjęcia z bliska są bez K2 na oponach.
PS. Bartek miałeś rację nie polecam tarcz Rotinger
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości