Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau III miejsce na 1/4 mili Ryki`15

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez Yoki » 9 kwi 2015, 22:18

Troszkę twardawo ale na równej drodze idzie jak przecinak.
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez Nightfall » 9 kwi 2015, 22:20

Wygląda bajecznie <serduszka> <spoko>
Gleba to gleba :D
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez em_dzej » 9 kwi 2015, 22:23

Yoki napisał(a):A 18 czekają


Tylko ja zakładam 17 :(

Yoki napisał(a):Troszkę twardawo


Jak dojdzie 18" , dentysta co tydzień hahaha
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez matthies » 9 kwi 2015, 22:29

a ja bym coś w zaciskach zmienił, aby jednak klocki obejmowały całe tarcze. To też wpłynie na ich wydajność.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Yoki » 11 kwi 2015, 13:02

Dziś pierwszy raz w życiu malowałem zaciski, użyłem Hamerite prosto na rdzę, kolor niebieski młotkowy.
Poniżej efekt mojej pracy:

Jeszcze w przyszłym tygodniu zrobię wahacz, później geometria i wpadają letnie 18 z śrubami TPI w kolorze jak zaciski oby się to zgrało i nie było przesady.
Załączniki
20150411_095814 (Copy).jpg
20150411_123035 (Copy).jpg
20150411_123100 (Copy).jpg
20150411_123129 (Copy).jpg
20150411_123147 (Copy).jpg
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez em_dzej » 11 kwi 2015, 13:28

AloHa

No efekt cacany , farba jest super.
Pendzlowałeś ?? , ja mam zakupioną szarą ;)
Kurde super wygląda jak tarcza wypełnia tak dużo koła , nawet jeśli to 16 "
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez MIRAS M6 » 11 kwi 2015, 14:01

matthies napisał(a):a ja bym coś w zaciskach zmienił, aby jednak klocki obejmowały całe tarcze. To też wpłynie na ich wydajność.

Potwierdzam.Wizualnie już jest mega <spoko> <spoko> <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 22:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez Yoki » 11 kwi 2015, 14:24

Pendzlowałeś ??

Tak potrzebne są 2 pędzle ja użyłem malarskiego 3/4 i drugi im mniejszy tym lepszy taki jak do szkoły ale musi być twardy i żeby włosie nie wypadało do domalowania szczegółów
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez WisniaUs » 11 kwi 2015, 19:59

Powiedz lepiej jak te tarcze bo tez myślę kupic jakies dziurawce ;)
WisniaUs
 

Postprzez Mr_Bartek » 11 kwi 2015, 20:11

Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez Yoki » 11 kwi 2015, 20:21

Powiedz lepiej jak te tarcze bo tez myślę kupic jakies dziurawce ;)

Na razie nawet 200 km nie przejechałem więc ciężko powiedzieć.

Niedługo pewnie tak:


Oby nie bo będę reklamował.
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez Mr_Bartek » 11 kwi 2015, 21:16

Tak będzie. Przecież to goły metal. Już widać początki tutaj: download/file.php?id=67392&t=1
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez Yoki » 16 kwi 2015, 21:35

Przez 2 dni Madzia była u mechanika (nowego) wymieniony wahacz prawy przód dolny prosty Ruville, 2 wahacze dolne z tyłu Febi oraz amortyzatory tył Kayaby. Ponieważ miałem już ponad 9 tysięcy przejechane więc zleciłem wymianę oleju na Elf 900 sxr, filtr oleju Mann bo Knechta w Łodzi ponoć nie mieli.
Do tego dorobiłem sobie przycisk do czujników parkowania aby włączać przód bez wrzucania wstecznego biegu.
Po przyjeździe do mechanika okazało się, że olej zalany ale 5W40 <killer> To teraz mam całą kolekcję Niemiec zalewał 10W40 ja po kupnie zalałem 5W30 a teraz mam 5W40. Na plus całej historii, że idzie naprawdę do przodu i jak przyklejona, hamulce jak mocniej przycisnę i się rozgrzeją dają popis :) siły. Także po wszystkim mam mieszane uczucia
Ostatnio edytowano 16 kwi 2015, 21:40 przez Yoki, łącznie edytowano 1 raz
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez em_dzej » 16 kwi 2015, 21:40

AloHa

Yoki napisał(a):olej zalany ale 5W40


To jak nie wiedzieli co lali czy zalali co mieli .

Ja sie mało co znam ale takie pirdoły to robię sam i o ile kupię Ory to mam Ory :|
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez Yoki » 16 kwi 2015, 21:43

To jak nie wiedzieli co lali czy zalali co mieli .


Mam takie przyzwyczajenie, że piszę na kartce co ma być zrobione i ewentualnie nazwy tych rzeczy. Zapomniałem co prawda dopisać, że 5W30 ale rozmawialiśmy 3 razy przez telefon to mógł zapytać.
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez em_dzej » 16 kwi 2015, 21:47

YYYY No więc zalał co miał na stanie :|
Mechanicy i cała branża to papudroki jak nie przypilnujesz ,( ba nawet jak przypilnujesz) to coś spie...lą na bankowo. Lepiej dłubać samemu jak sie ma możłiwości , jasne że nie wszystko można <głaszcze> .
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez swirek » 16 kwi 2015, 22:10

em_dzej napisał(a):Mechanicy i cała branża to papudroki jak nie przypilnujesz
A tu Cię zaskoczę i powiem że to nie jest prawda. Nie ma co wrzucać wszystkich do jednego worka :) . Na Podlasiu mamy mechanika, u którego prawie wszyscy z klubu serwisują swoje Mazdy i każdy jest zadowolony :)
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 20:45
Posty: 687 (77/16)
Skąd: Białystok

Postprzez Yoki » 20 kwi 2015, 19:38

W końcu przyszedł czas na letni setup. Po naprawie zawieszenia alufelgi 18" to nie jest samo zło, jeszcze trzeba pojeździć aby to jednoznacznie potwierdzić. Wpadły przy okazji kute stalowe śruby firmy TPI, mogły by mieć obwód 1-2 mm większy to byłoby idealnie a tak muszę się przyjrzeć jak będą trzymać. Niestety przy pełnym baku i rozbujaniu się samochodu na nierównościach potrafi coś tam przytrzeć, nie jest to norma i nie każdej dziurze tak jest, przy 16 było tak samo.

Brakuje mi jeszcze pomysłu na dekielki jak je zrobić oraz 1 dekielka 57 mm, pomimo malowania alu są trochę luźne ale większe to dopiero 62 mm a to już chyba za dużo.

Zdjęcia z bliska są bez K2 na oponach.

PS. Bartek miałeś rację nie polecam tarcz Rotinger
Załączniki
20150420_183947.jpg
20150420_183959.jpg
20150420_184601.jpg
20141228_0933523.jpg
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez Pablosz » 20 kwi 2015, 19:47

<spoko> <spoko> <spoko> <spoko> <spoko> <spoko> <spoko>
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2010, 15:50
Posty: 120
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2007 121KM DPF->(to już historia)

Postprzez Michu_M6 » 20 kwi 2015, 19:48

Podoba bi się ta felga w tym kolorze i niebieskie zaciski..... <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2014, 20:17
Posty: 575 (8/32)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 GY, LF, 2007

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy