Mazda 323F BJ ZL '99 lpg by misiek1
nyguz napisał(a):Szkoda auta, ale dobrze ze tylko w taki sposób sie to skończyło
Dokładnie jak mówisz mogło być gorzej.
Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, bo jak już będę demontował zderzak to zamontuję sobie czujnik poziomu płynu spryskiwacza i prawdopodobnie zmienię skraplacz klimy bo będzie łatwiejszy dostęp
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
misiek1 napisał(a):Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, bo jak już będę demontował zderzak to zamontuję sobie czujnik poziomu płynu spryskiwacza i prawdopodobnie zmienię skraplacz klimy bo będzie łatwiejszy dostęp
Jak to sie mówi było bum będzie tiun

- Od: 7 paź 2012, 17:44
- Posty: 149
- Skąd: MW/Płock/Sochaczew
- Auto: BMW E46
I w końcu po przygodzie z sarenką autko dostało nową twarz:)
Nowe halogeny, przy okazji w zbiorniczku wylądował czujnik poziomu płynu spryskiwacza, nowy skraplacz klimy, nowy filtr kabinowy. Nowa lampa i zderzak.
Troszkę inaczej wygląda z halogenami z wersji Sport:)
Nowe halogeny, przy okazji w zbiorniczku wylądował czujnik poziomu płynu spryskiwacza, nowy skraplacz klimy, nowy filtr kabinowy. Nowa lampa i zderzak.
Troszkę inaczej wygląda z halogenami z wersji Sport:)
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
Zdjęcie robione kalkulatorem i jest kiepskiej jakości, ale coś tam widać
Co do skraplacza, to nie wiem czy czegoś nie pokręciłem bo wymieniłem taki jak by aluminiowy pojemnik a nie chłodnicę klimy
Co do skraplacza, to nie wiem czy czegoś nie pokręciłem bo wymieniłem taki jak by aluminiowy pojemnik a nie chłodnicę klimy
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
Dzisiaj udało mi się odpalić patent nad, którym kilka tygodni myślałem
Wszystko ładnie piękni działa, poprawić estetycznie i będzie jak z fabryki.
A chodzi o tempomat
Mechanizm zaadoptowany z Opla Omegi B, przycisk przerobiony z Mazdy Premacy w oryginale służący do sterowania komputerem pokładowym i customowe mocowanie linki gazu.
Działa jak każdy fabryczny tempomat, czyli przyciskając przycisk SET ustawiamy prędkość i podnosimy ją przy każdorazowym naciśnięciu o +5km, przycisk INFO służy do obniżania prędkości o -5km.
Po naciśnięciu hamulca i/lub sprzęgła tempomat się wyłącza. Naciskając INFO rozpędza się do zadanej wcześniej prędkości. Super sprawa w trasie.
A oprócz tego na tablicy rozdzielczej od jakiegoś czasu świecą się "nowe" kontrolki
Kilka fotek:
A chodzi o tempomat
Mechanizm zaadoptowany z Opla Omegi B, przycisk przerobiony z Mazdy Premacy w oryginale służący do sterowania komputerem pokładowym i customowe mocowanie linki gazu.
Działa jak każdy fabryczny tempomat, czyli przyciskając przycisk SET ustawiamy prędkość i podnosimy ją przy każdorazowym naciśnięciu o +5km, przycisk INFO służy do obniżania prędkości o -5km.
Po naciśnięciu hamulca i/lub sprzęgła tempomat się wyłącza. Naciskając INFO rozpędza się do zadanej wcześniej prędkości. Super sprawa w trasie.
A oprócz tego na tablicy rozdzielczej od jakiegoś czasu świecą się "nowe" kontrolki
Kilka fotek:
- Załączniki
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
Koszt wszystkiego to 80-90zł, jeśli chodzi o montaż to największy problem miałem z mocowaniem linki, reszta to łatwizna 
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
chudyy96 napisał(a):Jakbyś miał taką przepustnicę jak moja to byś miał lepiej zamontować bo mam 2 miejsca na końcówkępomysł fajny
A widzisz, tego nie wiedziałem.
Pstryknij foto samego motylka przepustnicy, może uda się przełożyć do mojej
Wyglądało by to bardziej fabrycznie
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
alex90 napisał(a):Przyjedz jutro z bratem po audice to zobaczysz u mnie mocowanie linki prawdopodobnie od BG podejdzie
Przyjedziemy i zobaczę jak to wygląda
Dopisano 25 mar 2015, 23:16:
benq323 napisał(a):Misiek a powiedz jak podłączyłeś się pod hamulec i sprzęgło?
Wykorzystałem czujniki, które są zamontowane
Ze sprzęgłem był delikatny problem bo czujnik po naciśnięciu zwiera do masy, a ja potrzebowałem do sterownika przy wciśniętym sprzęgle 0V, a przy puszczonym 12V, ale przekaźnik załatwił sprawę
Do czujnika hamulca wpiołem się w przewód gdzie po naciśnięciu pojawia się 12V i wsio
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
Dzisiaj była pierwsza trasa autostradą z tempomatem
Urządzenie zdało egzamin w 100%, bardzo uprzyjemnia jazdę i daje odpocząć stopom
Urządzenie zdało egzamin w 100%, bardzo uprzyjemnia jazdę i daje odpocząć stopom
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
benq323 napisał(a):Czy poza zasilaniem i czujnikami hamulca i sprzęgła oraz guzikami coś jeszcze jest do podłączenia?
Najważniejsze do działanie jest podanie sygnału z czujnika ABS, ja użyłem sygnału z wiązki obok kielicha amortyzatora przedniego (strona pasażera) kolor fioletowy.
Po właściwym podłączeniu ma działać, a przynajmniej mi zadziałał
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
benq323 napisał(a):Kolega by założył wątek w którym by opisał to wszystko w sposób łopatologiczny bo fajna sprawa z tym tempomatem w dodatku w śmiesznych kosztach
Jak będę miał chwilę, żeby porobić fotki i wszystko dokładnie opisać na pewno tak zrobię
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości