Dzięki jutro zerknę
Dopisano 20 gru 2014, 11:11:
Coś nie widzę
Gdzie tego szukać
Problem rozwiązany ,przyczyną zaistniałej sytuacji była padnięta pompa paliwa.
Po wymianie wszystko gra.
Silnik kręci, nie odpala
1, 2
U mnie też problem rozwiązany. Napiszę dokładnie może komuś się przyda. Tak jak pisałem – świece były ok, iskra była, bezpieczniki ok tylko paliwo nie było podawane do listwy wtryskowej. Powodem tego była nie nieumiejętna wymiana pompy pompy paliwowej przez Panów mechaników w warsztacie. Dokładniej mówiąc przy wymianie pompy nie potrafili wyjąć starej i urwali cybant na który nachodził wężyk doprowadzający paliwo do silnika. Dorobili własny cybant który był za wąski i podczas jazdy wężyk spadał. Wystarczyło dorobić szerszy cybant. Czyli problem nie było zapowietrzenie układu paliwowego tak jak myślałem. W mojej maździe układ odpowietrza się sam.
- Od: 18 maja 2014, 10:10
- Posty: 9
- Auto: Mazda 6 GY 1.8 benzyna 2004 r
arascov napisał(a):
...
odnosnie iskry – sa moduly na kazdej swiecy – nie jestem pewien czy mozna po staremu wyciagnac swiece wlozyc w modul i przylozyc do bloku i sprawdzic iskre...
wczoraj umyłem karcherem auto,troszkę przy okazji myjąc nadkola ,podwozie i ...nie odpaliłem
Jakby nie było iskry,pompe słychać.
Czy można sprawdzic co z tą iskrą jak w cytowanym poście?
A moze jakieś inne rady co robić...
Odkopie tematy gdyż mam podobny problem z tym , że Mazda czasami odpali pojeździ i znowu zgaśnie bez ostrzeżenia. Pompa niby podaje paliwo, błędów nie pokazuje od czego zacząć szukanie ?
- Od: 21 wrz 2020, 21:01
- Posty: 1
- Auto: Mazda 6 1.8 PB 2005
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6