
Mazda6 GG L3-VDT MPS '06 by Protoculture A-SPEC
drobiazg
ale i tak zdjęcie jest dobre 

Jak by mnie nie było widać to by było jeszcze lepsze
nie jestem fotografem ani nie mam takich zainteresowań ale będąc z wami na forum konkurs mnie zaciekawił chciałem spróbować... fajna nauka na przyszłość 

- Od: 24 wrz 2014, 09:44
- Posty: 173
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo
Protoculture napisał(a):Jak by mnie nie było widać to by było jeszcze lepsze
musisz kombinować z kadrem , "chować" się w kółku , albo w innym miejscu gdzie się tak wyrażnie nie odbijasz

Kombinuj rób dużo ujęć coś wybierzesz
No i zawsze zostaje jeszcze PS

albo statyw , statyw jest OK dobrze wygląda

-
MACIEK
- Od: 26 paź 2013, 11:27
- Posty: 2259 (88/29)
- Skąd: SZY
- Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej
Wymieniłem dzisiaj hamulce z przodu. Nie było za dużo roboty ale doszedł jeszcze wahacz dolny i tuleja drugiego zaczęły się schody... zapieczone śruby, rozcinanie tulei gumowych ale 4h męczarni i daliśmy radę. Miałem malować na nowo zaciski ale po bliższych oględzinach stwierdziłem, że wystarczy je wyczyścić więc jutro do dzieła, były malowane proszkowo więc nie będę tam żadnym pędzlem mazał
Swoją drogą hamulce chyba nadawały się do wymiany patrząc na te listki co wypadły zwane kiedyś klockami
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Swoją drogą hamulce chyba nadawały się do wymiany patrząc na te listki co wypadły zwane kiedyś klockami
- Od: 24 wrz 2014, 09:44
- Posty: 173
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo
No faktycznie hamować już nie było czym, napisz potem jak wrażenia i pamiętaj, żeby ich nie spalić na dzień dobry.
-
makmarc
Żeby nie spalić to już wiem
, na pewno napiszę porównując do wcześniejszych OM ale prawdziwy test będzie jak zmienię też tył 
- Od: 24 wrz 2014, 09:44
- Posty: 173
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo
makmarc napisał(a):No faktycznie hamować już nie było czym, napisz potem jak wrażenia i pamiętaj, żeby ich nie spalić na dzień dobry.
Właśnie, bo tyle kucy to kusi to przyciśnięcia

-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
To jak juz nabrales wprawy to moze podjedziesz do Wroclawia i pomozesz mi poje wymienic?
Tarcze i klocki nie ma problemu
- Od: 24 wrz 2014, 09:44
- Posty: 173
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo
Mam pytanie na 3 zdjęciu z wymiany hamulców odkręcona jest taka plastikowa osłona za kołem, powie mi ktoś jak to się nazywa żeby to znaleźć na allegro bo niestety jest pęknięta a chyba takiego cienkiego plastiku nie spawają??
- Od: 24 wrz 2014, 09:44
- Posty: 173
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo
Protoculture napisał(a):Mam pytanie na 3 zdjęciu z wymiany hamulców odkręcona jest taka plastikowa osłona za kołem, powie mi ktoś jak to się nazywa żeby to znaleźć na allegro bo niestety jest pęknięta a chyba takiego cienkiego plastiku nie spawają??
Szukaj pod hasłem "osłona silnika", "element nadkola"
Szybciej może dopasujesz z innej wersji silnikowe M6 bo MPS'y nie są za popularne
Możesz zapytać w ASO jak co mamy małe wtyki ostatecznie zespawać też można, żaden problem
Btw
Bardzo ładna Mazda, aż dziw że jeszcze jej nie spotkałem gdyż nie raz bywałem w Żarach.
- Od: 24 wrz 2014, 09:44
- Posty: 173
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo
dzięki misiak89-89 już znalazłem całe 40 zł i będzie nowa używana nie pęknięta 
- Od: 24 wrz 2014, 09:44
- Posty: 173
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo
Ale po co pełna regeneracja kiedy zaciski nie stoją ?
kolor da się odratować bez problemu. Tarcze mają 320mm, więc na pewno większa. W 2.3 pewnie jest 300mm 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
W sumie fakt, po prostu ja jestem takim pedantem, że ciężko mi coś zrobić przy aucie ale jak się za to biorę to już totalnie kompleksowo...
Czasem bywa, że mimo większej tarczy i innego jarzma sam zacisk jest taki sam, stąd moje pytanie
Ale zaraz porównam zdjęcie z jednym z zacisków co u mnie leżą i sam podam odpowiedź
Czasem bywa, że mimo większej tarczy i innego jarzma sam zacisk jest taki sam, stąd moje pytanie
Ale zaraz porównam zdjęcie z jednym z zacisków co u mnie leżą i sam podam odpowiedź
Quattro napisał(a): Swoją drogą to nie są takie same zaciski jak w zwykłym 2.3?
Nie, zaciski z 2.3 podobnie jak w 3.0 sa pod tarcze 299 mm ( o ile w ogole przedlifty 2.3 nie miały tarcze 283 jak 1.8 i 2.0 – sprawdz jak mozesz bo jestem ciekawy), maja inny wyglad i jarzma. Gdyby były takie same to juz dawno siedziałyby u mnie tarcze 320 mm
Na focie ponizej widac ze nawet klocki w mps maja inny kształt
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
I tu ciekawostka, w 2.3 tarcze były 282 czy 283mm, a dzięki podpowiedzi WiśniaUS sprawdziłem swoje i co się okazuje, że zarówno jego, jak i moja mają już tarcze z GH czyli 300mm 
-
makmarc
tak, bo nawet w katalogach USA jak szukano mi tarcz do mojej widac ze w rocznikach poliftowych (od 2005) w 2.3 były tez juz 300, tylko nie wiem czy w europie też. Bo 2.0 chyba nawet w polifcie zostało przy 283? W sumie moi zdaniem jak ktos ma 283 i lubi sie czuc pewnie to obowiazkowo powinien szukac zestawu przynajmniej tego na 300 co my mamy bo na dobrych klockach i tarczach to juz hamuje sensownie mase tego auta.
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Socyopatic napisał(a):Bo 2.0 chyba nawet w polifcie zostało przy 283? W sumie moi zdaniem jak ktos ma 283 i lubi sie czuc pewnie to obowiazkowo powinien szukac zestawu przynajmniej tego na 300 co my mamy bo na dobrych klockach i tarczach to juz hamuje sensownie mase tego auta.
Przy tarczach 300 wchodzi na nie fela 15" czy min 16"??
- Od: 9 lut 2013, 16:12
- Posty: 624 (0/1)
- Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości