★ Mazda6 Tamura GG LF-DE '07 by Mr_Bartek ★
Mam taki zamiar. Zobaczymy jak wyjdzie.
Muszę tylko zakupić papier ścierny i trochę farby, bo przy ciemnych lampach jedna rzecz mi nie pasuje. 
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Że odbłyśniki świateł długich są nadal chromowane. A do biksenonów nie będę potrzebował już tych odbłyśników, więc pójdą w czarny mat. 
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Ładnie jej z tymi lampami. Zimowe zdjęcia 


-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Dziękuję panowie. Jedno z wielu wysłane na konkurs. Może coś z tego będzie. 
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
zemoj napisał(a):Kurna, lampy z MS6 robią jednak robotę
A gdzie takie widzisz lampy z mazdyspeed????? Bo chyba nie tu u Bartka??
-
WisniaUs
Te w MazdaSpeed 6 są takie same, co nie zmienia faktu, że moje pochodzą z Mazda 6. 2.3 AT,USA.2007 r. 
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Mr_Bartek napisał(a):MazdaSpeed 6 są takie same
NIe nie sa takie same

Dopisano 28 sty 2015, 20:01:
speed6 rear tail lamp
-
WisniaUs
To jest akurat MPS w obu przypadkach. Pierwszy na 100% bo ma brytyjską rejestrację i MPS na klapie, a drugi też ma jakiś napis w tym miejscu. Światła takie jak u mnie są w MS6 ze względu na wymogi DOT w US. 
Tu masz Mazdaspeed6:


Tu masz Mazdaspeed6:


- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Mr_Bartek napisał(a):To jest akurat MPS w obu przypadkach
Exactly!
To jest właśnie różnica między 6 MPS a MS 6.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3198 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Tak wiem ale to dalej nie sa takie same lampy jak u mnie byly a teraz u Bartka sa!! chodzi mi o te srebrne ringi ktorych w moich nie ma.A speed od mpsa rozni sie ze speed ma obrysowki
-
WisniaUs
Już widzę o co chodzi. Jest troszkę różnicy. 
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
WisniaUs napisał(a):A speed od mpsa rozni sie ze speed ma obrysowki
To wiem.
WisniaUs napisał(a):chodzi mi o te srebrne ringi ktorych w moich nie ma
Dopiero teraz po dokładniejszym przyjrzeniu się widzę, że w tych lampach nie ma tych chromowanych obwódek. Nie widziałem, że był trzeci rodzaj czarnych lamp. Dokładając do tego jeszcze akcesoryjne przyciemniane – takie jak ma matthies, wychodzi, że był tego całkiem spory wachlarz...
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3198 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Yhh... nieprzewidywane wydatki. Wracając na uczelnię usłyszałem dźwięk przy hamowaniu. Niestety, było to tarcie metalu. Hamulec lewy tył się "zawiesił". Klocek zjechany i tarcza już przerysowana. W środę oddaję auto do mechanika by naprawił hamulec, a w sobotę wymienię tarcze i klocki.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Mr_Bartek napisał(a):Yhh... nieprzewidywane wydatki. Wracając na uczelnię usłyszałem dźwięk przy hamowaniu. Niestety, było to tarcie metalu. Hamulec lewy tył się "zawiesił". Klocek zjechany i tarcza już przerysowana. W środę oddaję auto do mechanika by naprawił hamulec, a w sobotę wymienię tarcze i klocki.
No to witaj w klubie zużytych klocków na lewym tyle. Zobacz u mnie na jednej z ostatnich stron foto klocków. Masz tak samo ? Ja wczoraj wymieniłem na nowe ale zacisk na jarzmie chodzi gładko a i tłoczek wkręciłem w zacisk prawie palcami. Morał wywnioskowałem jeden z tego wszystkiego-miałem tylko po jednej sprężynie rozpierającej klocki a to jest za mało i dokupiłem zestaw naprawczy (sprężyny + blaszki do jarzma) i tym sposobem teraz mam po 2 sprężyny na stronie (góra+dół) i od tej pory klocki powinny równo się rozchodzić od tarczy po zwolnieniu pedału hamulca. Nie obyło się oczywiście bez idealnego dopasowania pilnikiem klocków do jarzma żeby luźno chodziły na nowych blaszkach i nie blokowały się podczas odbijania od tarczy.

Z tego co widzę to wygląda to dokładnie tak samo. Nie mam niestety tutaj narzędzi ani miejsca by rozebrać i sprawdzić w czym dokładnie jest problem.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości