No to dziwne, jakby z paliwem bylo cos nie tak to silnik krztusilby sie przy wyzszych obrotach. 
Ale sprawdz uklad tak czy inaczej.
			
			Długa reakcja po wciśnięciu pedału gazu
		
				1, 2
			
	
	gdzieś w tygodniu sprawdze ale faktycznie jeśli była by to wina paliwa to raczej zanim zaślepiłem egr i zawór bimetaliczny to nie zalewało by mi jej tak szybko
			
			
		
- Od: 17 gru 2014, 21:33
 - Posty: 34
 - Skąd: Przemyśl
 - Auto: Mazda 323f BA 1.5 95r
 
Cos czuje ze bedziesz musial cala listwe rozberac i kazdy wttrsykiwac czyscic/przedmuchiwac.. I lepiej zebys to zrobil, jest to moze i przykra robota, ale mysle ze warto:) Sam czyscielem kazdy wtryskiwac, wlewalem rozpusczalnik albo nafte przedmuchuwiwalem, a pozniej wlewalem i cyaklem nimi o aku , 2 kabelki jakis przelacznik tak czyscilem no i auto odzwyskalo wigor:)
			
			
		
- Od: 8 mar 2010, 19:20
 - Posty: 7406 (216/46)
 - Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
 - Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium 
a możesz mi powiedzieć jak dokładnie to robiłeś ?
			
			
		
- Od: 17 gru 2014, 21:33
 - Posty: 34
 - Skąd: Przemyśl
 - Auto: Mazda 323f BA 1.5 95r
 
W zasadzie warto też byłoby sprawdzić ciśnienie paliwa w listwie i zarazem działanie regulatora ciśnienia.
			
			Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99 
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
		Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
A w jaki sposób to sprawdzic?
			
			
		
- Od: 17 gru 2014, 21:33
 - Posty: 34
 - Skąd: Przemyśl
 - Auto: Mazda 323f BA 1.5 95r
 
Hmm w sumie cisnienie mozna sprawdzic, ale jak ciagnie do odcinki dobrze to cisnienie moze byc ok. Do mechaniiora jakiego musisz podjechac ,zeby Ci sie wpial w uklad i sprawdzil cisnienie.
			
			
		
- Od: 8 mar 2010, 19:20
 - Posty: 7406 (216/46)
 - Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
 - Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium 
Ciśnienie sprawdzić to żaden kłopot – wpinamy się trójnikiem w przewód idący od pompy paliwa do listwy wtryskowej.
Przy okazji sprawdzić trzeba działanie regulatora ciśnienia paliwa. W manualu mamy podane, że przy zapiętym podciśnieniu powinno być ok 2.3 – 2.7 bara.
Jeśli odłączymy od regulatora podciśnienie wartość ciśnienia paliwa powinna skoczyć na poziom 2.8 – 3.2 bara.
Praca regulatora ciśnienia ma znaczenie szczególnie w momentach jak naciśniemy na pedał gazu czyli w momencie przyśpieszania.
Podczas kręcenia silnika na postoju nawet do przysłowiowej "odcinki" wtryskiwacze nie dają aż tak wiele paliwa co podczas pracy pod obciążeniem (np. w czasie jazdy).
			
			Przy okazji sprawdzić trzeba działanie regulatora ciśnienia paliwa. W manualu mamy podane, że przy zapiętym podciśnieniu powinno być ok 2.3 – 2.7 bara.
Jeśli odłączymy od regulatora podciśnienie wartość ciśnienia paliwa powinna skoczyć na poziom 2.8 – 3.2 bara.
Praca regulatora ciśnienia ma znaczenie szczególnie w momentach jak naciśniemy na pedał gazu czyli w momencie przyśpieszania.
Podczas kręcenia silnika na postoju nawet do przysłowiowej "odcinki" wtryskiwacze nie dają aż tak wiele paliwa co podczas pracy pod obciążeniem (np. w czasie jazdy).
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99 
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
		Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
		
				1, 2
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
