Malowanie zacisków
oglądałem zaciski swoje (auto z 2007roku) i samochodów typu Audi A4 z 2001 roku i jestem w szoku. Co prawda rdza nie odpadała płatami z zacisku i jarzma ale widać było lekką korozję. Mazdy już tak maja to wiemy... Przy okazji konserwacji podwozia i zaciskom się oberwało.
Czytałem wiele opinii, w tym tez tych zagranicznych i zdecydowałem się na..... Hamerrite ale w efekcie młotkowym. Wygląd w mojej ocenie super, uwydatnia fakturę. przykład zdjęcia.
a to inne kolory Hamerrite Koniecznie" Efek tMłotkowy"
Puszka 0.7 L (zostało jej połowa po 2 malowaniach 4 zacisków i jarzma) kosztuje 41zł
Nie tak jak w lśniących i błyszczących sprejach. przy tym nie rzuca się mocno w oczy jak czerwone żarówy w aucie raptem 150 konnym.
u mnie efekt. Po użytkowaniu od marca zero odprysków, zapachu gorącej farby czy zacieków. Felgi myję środkiem do felg więc tego nie rozpuszcza. Kolejny raz gwarantuję że wygląda lepiej na żywo niż na zdjęciach – szczególnie że brudne auto
Czytałem wiele opinii, w tym tez tych zagranicznych i zdecydowałem się na..... Hamerrite ale w efekcie młotkowym. Wygląd w mojej ocenie super, uwydatnia fakturę. przykład zdjęcia.
a to inne kolory Hamerrite Koniecznie" Efek tMłotkowy"
Puszka 0.7 L (zostało jej połowa po 2 malowaniach 4 zacisków i jarzma) kosztuje 41zł
Nie tak jak w lśniących i błyszczących sprejach. przy tym nie rzuca się mocno w oczy jak czerwone żarówy w aucie raptem 150 konnym.
u mnie efekt. Po użytkowaniu od marca zero odprysków, zapachu gorącej farby czy zacieków. Felgi myję środkiem do felg więc tego nie rozpuszcza. Kolejny raz gwarantuję że wygląda lepiej na żywo niż na zdjęciach – szczególnie że brudne auto
slisman napisał(a):Zdejmowałeś zaciski czy wszystko było robione na aucie?
Bo efekt fajnyJa na wiosnę o tym pomyślę, a do mojego 101 konnego bolidu też nie chcę żarówiastych czerwonych
nie zdejmowałem. Wyznaję zasadę że jak coś działa to nie rozbieram, bo po co uszkodzić gumki, ukręcić śrubę, uszkodzić przewód czy zatkać kanał z płynem hamulcowym.
malowanie zacisków oprócz ochrony przed korozją (te bardzo brzydko wyglądają w mazdach) ma też efekt wizualny. Wybrałem kolor stonowany a nie świecące czerwone i żółte.
Wyjęte klocki i blaszki. Potem wiertarka z szczotką drucianą (uwaga żeby nie poniszczyć gumowych elementów. Potem pędzelki o średnicy 5mm i 15mm. W porównaniu ze sprejem pędzlem nakładamy grubsza warstwę więc powłoka trwalsza. Hammerite z efektem młotkowym daje super wrażenie. Teraz umyłem auto i jest jeszcze lepiej, bo tamte zdjęcia były robione na przybrudzonych zaciskach.
zapodaj foto...
uszol90 napisał(a):koledzy, gdzie można kupić naklejki na zaciski
Napisz do tomek-waw miał kiedyś takie naklejki na sprzedaż

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
uszol90 napisał(a):koledzy, gdzie można kupić naklejki na zaciski ? nie chce mi się przekopywać całego tematu
Ja mam zamowione w drukarni do 2tyg beda u mnie , odezwij sie i bedziesz mial.Hejka
-
WisniaUs
pociech napisał(a):Witam, mam pytanie odnośnie malowania bębnów hamulcowych. Jakiś czas temu pomalowałem je cynkiem w sprayu. Nie wygląda to źle, ale niedawno dostałem za darmo puszkę niebieskiej farby do zacisków (w sprayu). Mam ochotę pomalować te bębny na niebiesko, ale zastanawiam się czy nowa farba utrzyma się na wcześniejszej powłoce czy lepiej ją zdjąć drucianą szczotką. Co o tym myślicie?
Ja bym to pierdyknął tą niebieską farbą. Jeśli Ci się nie łuszczy, nie masz ubytków tzn. że trzyma dobrze. Tylko przed malowaniem ja lekko bym tą powierzchnię zmatowił i dobrze odtłuścił. Nie jestem "szpecem" w tym temacie ale wg mnie powinno w takiej konfiguracji się trzymać.
krakus_krk napisał(a):Tylko przed malowaniem ja lekko bym tą powierzchnię zmatowił i dobrze odtłuścił. Nie jestem "szpecem" w tym temacie ale wg mnie powinno w takiej konfiguracji się trzymać.
tak przecież robi każdy "malarz/lakiernik" nawet ten amator przed nakładaniem bazy
To i ja się pochwalę :–)
Przy wielkiej pomocy Risto zaciski pomalowane i zamontowane :–)
1. przód rozebrany na części pierwsze, wypiaskowany, wymalowany, poskładany do kupy + reperaturki
2. z tyłem troszku zachodu było; śruby tak zapieczone że nie dało się ich odkręcić i dlatego :
– jarzma poszły do tokarza by rozwiercił śruby
– zaciski kupione nowe zamienniki (NTY) bo ze starych nie dało się odkręcić śruby od ręcznego co wykluczało wypalanie w piecu
wszystko rozebrane na części pierwsze, wypiaskowane, wymalowane i poskładane do kupy.
Kolor mimo że nie czerwony (nie lubię się rzucać w oczy) robi naprawdę wrażenie.
Zwie się stare srebro (w rzeczywistości ciemniejszy niż na fotkach)
Fotki niestety nie z auta bo zakładają się od razu zimówki na stalówkach (aż żal
) i nic nie widać.
Relacja z auta na wiosnę.
Teraz porównanie przed malowaniem i po
A więcej fotek w linku poniżej
https://www.dropbox.com/sh/h5bv1q7a2l8a ... UJn0a?dl=0
Przy wielkiej pomocy Risto zaciski pomalowane i zamontowane :–)
1. przód rozebrany na części pierwsze, wypiaskowany, wymalowany, poskładany do kupy + reperaturki
2. z tyłem troszku zachodu było; śruby tak zapieczone że nie dało się ich odkręcić i dlatego :
– jarzma poszły do tokarza by rozwiercił śruby
– zaciski kupione nowe zamienniki (NTY) bo ze starych nie dało się odkręcić śruby od ręcznego co wykluczało wypalanie w piecu
wszystko rozebrane na części pierwsze, wypiaskowane, wymalowane i poskładane do kupy.
Kolor mimo że nie czerwony (nie lubię się rzucać w oczy) robi naprawdę wrażenie.
Zwie się stare srebro (w rzeczywistości ciemniejszy niż na fotkach)
Fotki niestety nie z auta bo zakładają się od razu zimówki na stalówkach (aż żal
Relacja z auta na wiosnę.
Teraz porównanie przed malowaniem i po
A więcej fotek w linku poniżej
https://www.dropbox.com/sh/h5bv1q7a2l8a ... UJn0a?dl=0
- Od: 16 sie 2009, 20:52
- Posty: 189
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest:
6 GH gorzka czekolada
Była:
6 GH 2,2 D
6 GY 2,0 D
6 GY 2,3 Pb
No robi wrażenie ta regeneracja zacisków:) Teraz jeszcze oporządź piasty z rdzy 
-
Axela!
- Od: 5 maja 2014, 22:14
- Posty: 613 (15/10)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda3 BK Z6 2004r, HB. Winning Blue 27B <-- Było.
Jest Mazda 3 BP SKYACTIV G 2019 HIKARI. https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 2&t=212463
czerwony to juz chyba wieki nie modnyMI$ napisał(a):Kolor mimo że nie czerwony (nie lubię się rzucać w oczy) robi naprawdę wrażenie.


-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8676 (86/81)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
U mnie piaskowane, na to podkład epoxydowy i na podkład złota perła baza i na nią bezbarwny trzyma lux, można by zaszaleć i dać lakier bezbarwny poliuretanowy.
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje