Mazda6 GG RF '02 Blue Pacific Eibach. A-Spec, Ledy
Ja do tej pory wymieniłem tylko jeden prawy górny i całego banana po prawej ale sworzeń mam też 555 i nie narzekam.
taka druga sprawa. Naprawiał ktoś maty grzewcze foteli? bo wysiadło mi grzanie ;( i nie wiem jak się zabrać za to, a zima niedługo się zbliży

- Od: 13 mar 2012, 15:40
- Posty: 663 (0/9)
- Skąd: Strzelce Opolskie
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 MZR-CD 150KM 2002 rok
viewtopic.php?f=331&t=169015
Mazda 6 GH 2.5 L5-VE 170 KM 2008
viewtopic.php?f=331&t=200456&view=unread#unread
przerabiałem to rok temu, ale nie robiłem samemu tylko zleciłem tapicerowi – mata 200 zł, robota 100 zł (za fotel)
przynajmniej u mnie tak było 
a matę kupiłeś nową gdzieś całą czy używka i naprawiana była?

- Od: 13 mar 2012, 15:40
- Posty: 663 (0/9)
- Skąd: Strzelce Opolskie
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 MZR-CD 150KM 2002 rok
viewtopic.php?f=331&t=169015
Mazda 6 GH 2.5 L5-VE 170 KM 2008
viewtopic.php?f=331&t=200456&view=unread#unread
Marek sprawdzałeś miernikiem obie maty (oparcie i siedzisko) ? U mnie po wyjęciu włącznika kierowcy znalazłem brązowy przewód odłączony od niego ale wcześniej sprawdziłem maty czy zamykają obwód i okazało się że maty są ok a też 1 rok mój fotel nie grzał a tu taki banał 

Nie ruszalem nic jeszcze. A same podświetlanie przełącznika działało Ci? Jak łatwo sprawdzić obwód, bo nie pamiętam nawet która kostka z czego była

- Od: 13 mar 2012, 15:40
- Posty: 663 (0/9)
- Skąd: Strzelce Opolskie
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 MZR-CD 150KM 2002 rok
viewtopic.php?f=331&t=169015
Mazda 6 GH 2.5 L5-VE 170 KM 2008
viewtopic.php?f=331&t=200456&view=unread#unread
marek219 napisał(a):a matę kupiłeś nową gdzieś całą czy używka i naprawiana była?
maty załatwiał tapicer, bo w tym też się specjalizują
Podświetlenie przełącznika działało i dlatego też sądziłem na tej podstawie że padły obie maty u kierowcy.Wyciągnąłem cały fotel (oczywiście zaczęło padać i porysowałem tym sposobem sobie osłonę słupka środkowego szynami fotela) ale wsadziłem fotel na naczepę chłodnię zapaliłem światło i rozebrałem go na tyle ile można było bo całkowity demontaż u mnie półskóry był nie lada wyzwaniem w moich warunkach na obczyźnie.Ale dotarłem do przewodów obu mat i miernikiem wziąłem na przestrzał obwód każdej maty osobno czy zapika miernik sygnalizując zamknięcie obwodu a tym samym sprawność maty.Każdy miernik ma taką funkcję sprawdzenia.Ku mojemu zdziwieniu obie maty zamykają obwód i wq....ny do łez (bo wyjęcie fotela to nie takie 10 min) zacząłem kopać kable zasilające maty od włącznika i tu dokopałem się do upalonego brązowego przewodu zaraz za włącznikiem ogrzewania i po wyjęciu włącznika było to od razu widać.Kostka pod fotelem to na pewno nie żółta tylko ta druga ale sprawdź może najpierw to co ja bo to byłby czysty przypadek u Ciebie żeby padły 2 maty w tym samym czasie (oparcie+siedzisko).
u mnie pierw padł fotel pasażera później kierowcy, teraz i tak nie mam jak tego sprawdzać, o we Wrocławiu nie posiadam kluczy, ani miernika żadnego kompletnie, a nie chce mi się kupować specjalnie ;p jak będę w domu to najwyżej się pobawię tym
dzięki bardzo 

- Od: 13 mar 2012, 15:40
- Posty: 663 (0/9)
- Skąd: Strzelce Opolskie
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 MZR-CD 150KM 2002 rok
viewtopic.php?f=331&t=169015
Mazda 6 GH 2.5 L5-VE 170 KM 2008
viewtopic.php?f=331&t=200456&view=unread#unread
Witam
Powrócił mi problem grzania. Dziś podczas powrotu z Wrocławia do domu zauważyłem wzrost grzania do 3/4 skali. Prędkości wynosiły od 120 i na koniec 140-160 gdzie grzanie wystąpiło na sam koniec trasy i przy tych 160. Zauważyłem tez pogorszenie się grzania wnętrza auta jakby. Wymieniałem juz wcześniej termostat korek chłodnicy i chlodniczke oleju. Po tym ostatnim nastąpił definitywnie koniec problemów wcześniejszych do teraz. Dziś podczas wzrostu zatrzymałem auto i odkrecilem korek z zbiornika wyrównawczego i nakręcił filmik
Ktoś ma pomysł co jest z autem??
https://www.youtube.com/watch?v=mIO3Tkq ... e=youtu.be
Powrócił mi problem grzania. Dziś podczas powrotu z Wrocławia do domu zauważyłem wzrost grzania do 3/4 skali. Prędkości wynosiły od 120 i na koniec 140-160 gdzie grzanie wystąpiło na sam koniec trasy i przy tych 160. Zauważyłem tez pogorszenie się grzania wnętrza auta jakby. Wymieniałem juz wcześniej termostat korek chłodnicy i chlodniczke oleju. Po tym ostatnim nastąpił definitywnie koniec problemów wcześniejszych do teraz. Dziś podczas wzrostu zatrzymałem auto i odkrecilem korek z zbiornika wyrównawczego i nakręcił filmik
Ktoś ma pomysł co jest z autem??
https://www.youtube.com/watch?v=mIO3Tkq ... e=youtu.be

- Od: 13 mar 2012, 15:40
- Posty: 663 (0/9)
- Skąd: Strzelce Opolskie
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 MZR-CD 150KM 2002 rok
viewtopic.php?f=331&t=169015
Mazda 6 GH 2.5 L5-VE 170 KM 2008
viewtopic.php?f=331&t=200456&view=unread#unread
Korek masz szczelny??


- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Powinien być. Wymieniony pół roku temu na nowy i zgodny z parametrami

- Od: 13 mar 2012, 15:40
- Posty: 663 (0/9)
- Skąd: Strzelce Opolskie
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 MZR-CD 150KM 2002 rok
viewtopic.php?f=331&t=169015
Mazda 6 GH 2.5 L5-VE 170 KM 2008
viewtopic.php?f=331&t=200456&view=unread#unread
Marek czy ja dobrze widziałem na tym filmie bulgotanie płynu w zbiorniku wyrównawczym
?
Jeżeli tak to musisz przywitać się z nową uszczelką pod głowicą.
Jeżeli tak to musisz przywitać się z nową uszczelką pod głowicą.
No dobrze widziałeś
stoi już auto u mechnika i jeszcze będzie sprawdzał czy może jednak nie, ale test na co2 pokazał, że to ona niestety 

- Od: 13 mar 2012, 15:40
- Posty: 663 (0/9)
- Skąd: Strzelce Opolskie
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 MZR-CD 150KM 2002 rok
viewtopic.php?f=331&t=169015
Mazda 6 GH 2.5 L5-VE 170 KM 2008
viewtopic.php?f=331&t=200456&view=unread#unread
Auto ogarnięte już przez przez warsztat czy jeszcze się naprawia ? Jakie koszty całkowite i co masz zrobione ?
się robi jeszcze, musi poczekać trochę, bo weszło w kolejkę, ale już ma zacząć je robić w tym tygodniu 

- Od: 13 mar 2012, 15:40
- Posty: 663 (0/9)
- Skąd: Strzelce Opolskie
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 MZR-CD 150KM 2002 rok
viewtopic.php?f=331&t=169015
Mazda 6 GH 2.5 L5-VE 170 KM 2008
viewtopic.php?f=331&t=200456&view=unread#unread
Jak Marek auto
Ogarnięte już 
Będę miał pod koniec tygodnia
głowica w końcu przyszła ze sprawdzenia i się okazało, że były mikro pęknięcia i męczyli się ze spawaniem. Także teraz złożyć auto i wymienić jeszcze parę pierdul przy okazji 

- Od: 13 mar 2012, 15:40
- Posty: 663 (0/9)
- Skąd: Strzelce Opolskie
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 MZR-CD 150KM 2002 rok
viewtopic.php?f=331&t=169015
Mazda 6 GH 2.5 L5-VE 170 KM 2008
viewtopic.php?f=331&t=200456&view=unread#unread
Qrde to ból tyle czasu bez auta
Nie zapomnij o sprawdzeniu wtrysków .
Nie zapomnij o sprawdzeniu wtrysków .No niestety, ale lepiej było czekać, żeby zrobili dobrze niż na odwal
testy przeszła także jest już gotowa do montażu
we Wrocławiu nie jest auto jakoś potrzebne, ale smutek jest z braku jej 
a tak znalazłem coś w starych zdjęciach. Ktoś wie gdzie auto?
a tak znalazłem coś w starych zdjęciach. Ktoś wie gdzie auto?

- Od: 13 mar 2012, 15:40
- Posty: 663 (0/9)
- Skąd: Strzelce Opolskie
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 MZR-CD 150KM 2002 rok
viewtopic.php?f=331&t=169015
Mazda 6 GH 2.5 L5-VE 170 KM 2008
viewtopic.php?f=331&t=200456&view=unread#unread
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
