Mazda6 GG RF '02 150 PS Grace Green Mica :) 18" The End :(

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez rafałmazda » 28 paź 2014, 22:13

dzięki za info <spoko> jak to wygląda to wiem, bo zdążyłem sobie obejrzeć :D ale nie jest przypięte, bo jak mi zmieniali maty grzewcze to powypinali te spinki i nie wpięli <glupek2> teraz ciemno, zimno, auto w garażu... hahaha jutro na spokojnie ogarnę :D
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez makmarc » 28 paź 2014, 22:26

Nie dyskutuj, tylko już na jednej nodze do garażu, chwila i zrobione, ja bym nie wytrzymał :D no weź idź :) i pamiętaj o 11tym listopadzie, będę Cię nękał :)
makmarc
 

Postprzez rafałmazda » 28 paź 2014, 22:36

jeszcze film chciałbym zrobić dla potomnych, w razie gdyby ktoś miał ten sam problem i nie wiedział co to, a teraz już za ciemno :P o listopadzie pamiętam i cały czas poważnie myślę :D

Dopisano 29 paź 2014, 22:15:

tak jak wczoraj pisałem, film został dziś zrobiony :D więcej czasu mi to zajęło niż zabawa z emulatorem (nie odłączałem akumulatora) + uporządkowanie kabli pod fotelem <lol> tak więc dla potomnych i dla tych, którzy zastanawiali się "o czym on ku*wa mówi?" hahaha
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez makmarc » 29 paź 2014, 22:45

Dobry chłopczyk :) mówiłem, że to szybka piłka :) i już nie męczy oka
makmarc
 

Postprzez rafałmazda » 29 paź 2014, 22:47

makmarc napisał(a):Dobry chłopczyk

hahaha hahaha hahaha
makmarc napisał(a):i już nie męczy oka

oj nieźle wkurzało, to fakt :P
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Koci@k » 29 paź 2014, 23:15

rafalmazda6 napisał(a):oj nieźle wkurzało, to fakt


W takim razie gratuluję nerwów jak postronki :P Fajnie,że problem rozwiązany <spoko>
Aśka
Avatar użytkownika
Koordynator ds. Klubowiczów
 
Od: 15 wrz 2011, 11:04
Posty: 5501 (436/229)
Skąd: Poznań
Auto: Grey Fūjin

Postprzez Therios » 30 paź 2014, 00:40

U mnie też się ten szatan odzywa :P z tym że mam jak na chwilę obecną lepszą sytuację, wyłączę i włączę samochód na nowo i już nie widzi komputer problemu :) no to mam kolejną rzecz do odhaczenia na wiosnę, skorzystam z tego co Tobie się przytrafiło :> dzięki!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2014, 19:40
Posty: 45
Skąd: Pszczyna/Olsztyn
Auto: Jest Audi S4 B5 195 kW '98
Był. Mazda 6 2.0 CiTD 100kW GY '05 Sport Exclusive

Postprzez rafałmazda » 30 paź 2014, 00:48

polecam się :D montaż emulatora jest dziecinnie prosty (tyle tylko, że niewygodny bo fotel przeszkadza) <oczko> odpięcie wtyczki od maty i wpięcie takiej samej od emulatora <ok> dlatego nawet o tym nie wspomniałem w relacji :P
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez andryjan » 31 paź 2014, 13:22

rafalmazda6 napisał(a):no dobrze, korozja zaczyna się na rantach, a one w dużym stopniu będą schowane pod tymi plastikowymi nadkolami (mają taki odlew, że zakrywają rant, od którego wszystko się zaczyna). Dobrze to widać u kolegi kciuku88, który włożył plastikowe nadkola download/file.php?id=18388&mode=view.


Wracając do tematu: czy montaż tych nadkoli z PCV dokonywaliście śmiało przykrywając te szmaciane czy trzeba je ściągnąć i wtedy założyć PCV?.

Każde tego typu wynalazki http://allegro.pl/nadkole-nadkola-mazda ... 28593.html będą pasować i będą miały ten odlew przykrywający częściowo wspomniany rant?.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2013, 18:59
Posty: 299 (2/2)
Auto: Mazda 6 SportWagon benzyna + LPG 2.3l 166 KM 2006r.

Postprzez rafałmazda » 31 paź 2014, 13:32

nie mam pojęcia :| mechanik mi to robił przy okazji wstawiania reperaturek i nie wiem czy zdejmował tamte szmaciane. Gdybym sam montował, na pewno zdjąłbym te szmaciane i usunął wilgoć. W zasadzie później można je ponownie założyć, chociaż z drugiej strony powietrze jest wilgotne i w szmaciankach zawsze trochę tej wilgoci będzie <oczy> nie pamiętam dokładnie jak to tam wygląda, bo pcv mi przykrywa, ale może jednak lepiej wyjąć te stare i włożyć sam plastik <co?> może ktoś samemu robił to napisze jak to u niego wyglądało <oczko> nadkola powinny pasować wszystkie (ewentualnie trzeba będzie je trochę rozgrzać np. opalarką żeby lepiej weszły) i rant też powinny mieć <oczko> swoje zamawiałem w inter cars :)
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez andryjan » 31 paź 2014, 14:06

Dzięki za info.
Pytam o te szmaciane gdyż intuicja mi podpowiada żeby je jednak zostawić i przykryć tymi z PCV choćby z powodu lepszego wygłuszenia. Liczyłbym na to, że wilgoć, która oczywiście zawsze będzie ma dużą szansę na parowanie gdyż chyba nie jest tak, że to PCV zablokuje kompletnie przewiew.
I jednocześnie gdyby przykryć szmaciane tymi z PCV nie będą one w bezpośredni sposób chłonąć wodę spod kół, bo właśnie będą przykryte.
Dobrze kombinuję? :).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2013, 18:59
Posty: 299 (2/2)
Auto: Mazda 6 SportWagon benzyna + LPG 2.3l 166 KM 2006r.

Postprzez Danmazda » 31 paź 2014, 14:09

Ja u siebie mam szmaciane i plastyki. Tyle że plastiki są nie na całą wnękę koła tylko na rantach nadkoli. Takie założył poprzedni właściciel. Puki co nic tam się złego nie dzieję.
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez rafałmazda » 31 paź 2014, 14:12

andryjan napisał(a):Dobrze kombinuję?

dobrze <spoko> w zasadzie jak teraz myślę to może i lepiej je zostawić <oczko> tylko tak jak pisałem – zdejmij szmacianki, wyczyść (bo pewnie będzie pełno mokrego syfu) i może dobrze byłoby jakąś antykorozję pod nie nałożyć :) wtedy byłby spokój na dłużej <oczko>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez MAYKI » 31 paź 2014, 23:53

A nie lepiej założyć najpierw plastiki a potem szmaciane ? W ten sposób żeby szmaciane były od strony kola będziesz miał wygłuszenie i na pewno było by ciszej z tego względu że woda która pryska z koła obijała by się o te szmaciane.Jak zrobisz tak jak piszesz to woda będzie pryskać w plastik i zapewne będzie to bardziej słyszalne we wnętrzu auta. Dodam ze nie wiem jak to tam wygląda i nie wiem czy taki montaż o jakim piszę jest możliwy. Wiem jedno że jak jadę przez kałuże to bez tych plastików słyszę jak woda wali mi o te szmaciane nadkola a co dopiero jak by były plastikowe. Dwa nadkola na pewno wyciszą a jeśli zrobisz tak jak pisze to plastikowe nadkole odizoluje wilgotne szmaciane nadkole od reszty karoserii.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2014, 17:43
Posty: 608 (3/11)
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mazda6 GY LF-DE '06 by MAYKI

Postprzez rafałmazda » 31 paź 2014, 23:58

MAYKI napisał(a):i na pewno było by ciszej z tego względu że woda która pryska z koła obijała by się o te szmaciane

przed założeniem pcv właśnie z tego powodu się wahałem nad ich montażem :) ale szczerze mówiąc – różnicy nie słyszę :P a raczej jestem wyczulony na wszelkiego rodzaju dźwięki :D może jedynie jadąc po jakiejś luźnej nawierzchni drobne kamyczki trochę bardziej słychać, ale trzeba się wsłuchać <oczko>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez xRafalx » 1 lis 2014, 00:46

A ja u siebie szmaciane mam zapryskane konserwacją i barankiem, ciekawe co z tego będzie :)
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez Gib » 1 lis 2014, 01:18

Ruda będzie.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez xRafalx » 1 lis 2014, 01:20

jak w każdej z mazd.
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez Danmazda » 1 lis 2014, 01:24

xRafalx napisał(a):jak w każdej z mazd.

Nie dotyczy się to tylko Mazd, spora część aut dziś ma z tym problemy. Dwu letnie Mercedesy mają już problem z rdzą, vw i itp. :P
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Koci@k » 1 lis 2014, 01:30

Nie w każdej,nie w każdej...nie wszystkie egzemplarze gniły-wiem po.swoich :P
Aśka
Avatar użytkownika
Koordynator ds. Klubowiczów
 
Od: 15 wrz 2011, 11:04
Posty: 5501 (436/229)
Skąd: Poznań
Auto: Grey Fūjin

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy