Ewentualnie czy ktoś może posiada dość dokładne zdjęcia, jak wygląda podłoga z całym układem napędowym w MPS? Czy da się 4x4 z MPS wsadzić do GY
Mazda MPS przełożenie napędu GY
Strona 1 z 1
Ma ktoś z was może pojęcie, czy każda GY ma taką samą podłogę? Mam tutaj na myśli głównie wersje 2,3 4x4 w automacie. Wychodziło ich jak na lekarstwo ale jednak są. Lub też, czy podłoga z 4x4 GY wystarczy aby poprowadzić tam układ napędowy z MPS?
Ewentualnie czy ktoś może posiada dość dokładne zdjęcia, jak wygląda podłoga z całym układem napędowym w MPS? Czy da się 4x4 z MPS wsadzić do GY
? Bo że silnik i reszta wejdzie, to wiem.
Ewentualnie czy ktoś może posiada dość dokładne zdjęcia, jak wygląda podłoga z całym układem napędowym w MPS? Czy da się 4x4 z MPS wsadzić do GY
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Powiem ci ze tez sie na tym kiedys zastanawiałem tylko ja mam skrzynie manuala ,niewiem jak w mazdzie ale dokładałem naped QUATTRO koledze w A4 z 2009 roku i karoserja była taka sama ,trzeba było wymienic skrzynie biegów,dołozyc wał napędowy .tylne sanki z dyfrem i pólosiami i zmienic zbiornik paliwa ma przewezenie w miejsu na wał .Ciekawo jak jest w naszych M6 ale nie sadze zeby płyta podłogowa była inna w MPS ale kto wie .
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
MPS chyba ma inną podłogę, żeby właśnie wał miał miejsce... Że wszystko trzeba przełożyć to się domyslam, ale zakładam, że powinno to mało wiele pasować p n p. Kwestia właśnie podłogi itd.
W przyszłym tygodniu madzia idzie na podnośnik, bo będzie wymieniany napinacz paska, więc dokładnie się temu przyjrzymy z moim mechaniolkiem, bo to w sumie jego pomysł
Dzięki za foto, na pewno pomoże chociaż organoleptycznie coś sobie wyobrazić.
W przyszłym tygodniu madzia idzie na podnośnik, bo będzie wymieniany napinacz paska, więc dokładnie się temu przyjrzymy z moim mechaniolkiem, bo to w sumie jego pomysł
Dzięki za foto, na pewno pomoże chociaż organoleptycznie coś sobie wyobrazić.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
A tutaj parę zdjęć podłogi:










- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Tak. Silnik 2.3 w Japonii i Australii.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
właśnie o te 4x4 mi chodzi od samego początku. Czy taka podłoga też jest w 2WD GY, a jeśli tak to czy zagada to bez rzeźbienia z napędem od MPS'a.
Też nie wiem co to, ale fotki na pewno pomogą. Szkoda tylko że takie małe, ale lepszy rydz niż figa z makiem
tak zupełnie przy okazji, wie ktoś coś więcej na temat specyfiki tego napędu 4x4 od mps i od gy?
Też nie wiem co to, ale fotki na pewno pomogą. Szkoda tylko że takie małe, ale lepszy rydz niż figa z makiem
tak zupełnie przy okazji, wie ktoś coś więcej na temat specyfiki tego napędu 4x4 od mps i od gy?
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Jest to elektronicznie dołączany napęd. W razie potrzeby dołączy do 50% mocy na tylne koła. Jest to napęd na bazie Haldex'a.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Nie warto jak już przełóż tylko napęd na przód ,:
Wartość przenoszonego momentu na tylną oś nie zależy już tylko od różnicy prędkości obrotowych obu osi, a od konkretnej sytuacji na drodze. Sterownik czyta informacje m.in. z czujników ESP, ABS itd. Na podstawie ich analizy decyduje o stopniu otwarcia elektrozaworu i tym samym o wartości momentu napędowego, jaki ma być przeniesiony na tylną oś.
Wartość przenoszonego momentu na tylną oś nie zależy już tylko od różnicy prędkości obrotowych obu osi, a od konkretnej sytuacji na drodze. Sterownik czyta informacje m.in. z czujników ESP, ABS itd. Na podstawie ich analizy decyduje o stopniu otwarcia elektrozaworu i tym samym o wartości momentu napędowego, jaki ma być przeniesiony na tylną oś.
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje