Mazda6 GY L3 '04 2,3l Top Sport Wagon
czerwona obrysówka w kierunku?
chyba słabo się spasowała lampa ze zderzakiem albo tylko na zdjęciu tak wygląda 
Czarne logo Mazda widzę.
Spisałeś numery ze starych żarników? Oryginalnie montowane były 4300k. 6000k ma leciutko niebieską otoczkę. Jeśli chodzi o oświetlenie drogi to 4300k najlepiej oświetlają.
Spisałeś numery ze starych żarników? Oryginalnie montowane były 4300k. 6000k ma leciutko niebieską otoczkę. Jeśli chodzi o oświetlenie drogi to 4300k najlepiej oświetlają.
Ostatnio edytowano 18 paź 2014, 17:08 przez Mr_Bartek, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Mr_Bartek napisał(a):Czarne logo Mazda widzę.
a nie było go już wcześniej?
co do temperatury to raczej 4300K, bo jest bardziej biała niż niebieska
rafalmazda6 napisał(a):Mr_Bartek napisał(a):Czarne logo Mazda widzę.
a nie było go już wcześniej?![]()
Ostatnie zdjęcie przodu przed tym ze strony 36, jest na stronie 28, a tam jeszcze nie ma czarnego logo.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
rafalmazda6 napisał(a):czerwona obrysówka w kierunku?
nie, to seryjny pomarancz. Lampa tylko tak wygląda na zdjęciu, ale jeszcze się temu przyjżę.
Numery żarników widać na zdjęciach Osram D2S 66040. Nie chodzi mi o dobór co fajniejsze, tylko co ja faktycznie mam, bo dobrać chcę taki sam.
Zgadliście, logo poszło w carbon
Teraz jeszcze felgi okleję carbonem i jesteśmy w domu!
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Tak, OSRAM D2S Xenarc 66240 / 66040 ma temperaturę rzędu 4300k. Jeśli chcesz kupić takie same, to pamiętaj, że jeden żarnik kosztuje minimum 150zł. Jeśli będzie kosztował mniej, to będzie Cię to kosztowało więcej. 
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
66240 jest ulepszoną wersją 66040. Różnica polega w modernizacji podstawki żarnika. Reszta specyfikacji jest taka sama. Osram już nie podaje 66040 na swojej stronie.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Tomek76m napisał(a):tam założyłem 8000
Na pozycje

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Podoba mi się ta hala, do sesji zdjęciowej rewelacyjna sprawa
a Mazda ... eeee tam
jak to Mazda, ładniutka 
-
makmarc
ostatecznie nie kupowałem xenona lokalnie, tylko dogadałem się na zamianę z Xenon serwis, że za moje stare odbłyśniki przyślą mi Osram D2S 66240. Podobno ten jest 4300, a 66040 był 4100. Zobaczymy jak założę.
» 2014.10.21 @ 178600
wymiana filtrów i oleju, a także chyba w końcu skuteczna diagnoza drobnego hałasu spod maski. Do wymiany napinacz paska osprzętu, wymiana niebawem.
Olej tym razem zakupiłem ELF Evolution 900 SXR 5W30 5L – zobaczymy jak będzie wyglądać ubytek na tym wynalazku. Co mogę dodać, to że ma ciemniejszą barwę niż Valvo czy LM.
Filtr powietrza Blue Print ADM52235
Filtr oleju Blue Print ADM52114
Filtr kabinowy z węglem Blue Print ADM52503
Filtr powietrza wyglądał po roku całkiem spoko, więc go sobie zostawiłem na wypadek, gdybym nie był zadowolony z Blue Print.
Po lewej stary KNECHT, po prawej nowy Blue Print
Dużo gorzej z filtrem kabinowym, wg mnie nawet tragedia. Knecht bez węgla wygląda ciemniej, niż BP z węglem
Po lewej stary KNECHT, po prawej nowy Blue Print
» 2014.10.21 @ 178600
wymiana filtrów i oleju, a także chyba w końcu skuteczna diagnoza drobnego hałasu spod maski. Do wymiany napinacz paska osprzętu, wymiana niebawem.
Olej tym razem zakupiłem ELF Evolution 900 SXR 5W30 5L – zobaczymy jak będzie wyglądać ubytek na tym wynalazku. Co mogę dodać, to że ma ciemniejszą barwę niż Valvo czy LM.
Filtr powietrza Blue Print ADM52235
Filtr oleju Blue Print ADM52114
Filtr kabinowy z węglem Blue Print ADM52503
Filtr powietrza wyglądał po roku całkiem spoko, więc go sobie zostawiłem na wypadek, gdybym nie był zadowolony z Blue Print.
Po lewej stary KNECHT, po prawej nowy Blue Print
Dużo gorzej z filtrem kabinowym, wg mnie nawet tragedia. Knecht bez węgla wygląda ciemniej, niż BP z węglem
Po lewej stary KNECHT, po prawej nowy Blue Print
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
» 2014.10.28 @ 178673
Wymiana napinacza paska klinowego INA 534 0326 10
Hałasy spod maski ucichły
DD
Oraz wymiana lewego palnika ksenonu, OSRAM Xenarc D2S 66240.
Nie wiem kto to wymyślił, ale potwierdzam, że do wymiany trzeba mieć mega małe rączki, albo znaleźć kogoś leworęcznego do pomocy, tak jak ja to zrobiłem
Wymiana napinacza paska klinowego INA 534 0326 10
Hałasy spod maski ucichły
Oraz wymiana lewego palnika ksenonu, OSRAM Xenarc D2S 66240.
Nie wiem kto to wymyślił, ale potwierdzam, że do wymiany trzeba mieć mega małe rączki, albo znaleźć kogoś leworęcznego do pomocy, tak jak ja to zrobiłem
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
matthies napisał(a):wymiana lewego palnika ksenonu
a nie powinno się ich wymieniać parami?

rafalmazda6 napisał(a):a nie powinno się ich wymieniać parami?
Ano powinno bo będzie różnica w barwie światła,no chyba że ten drugi był wymieniany nie dawno
- Od: 9 lut 2013, 16:12
- Posty: 624 (0/1)
- Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość