
modyfikacja dolotu silnik L3
1, 2
To przy filtrze to jest vacum solenoid i można go zaślepić ale nie odłączyć , a co nie masz go??
http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=& ... 0JYsD-nGMQ
jak będziesz kiedyś w wa-wie to zrobię ci prawilny dolot bez tych popierdułek idących w dolot i będziesz miał ponad 180 hp
co do kolektorów to przedliftowy a-spec był wkładany do poliftowych eu , chodzi o kolektor wydechowy
http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=& ... 0JYsD-nGMQ
jak będziesz kiedyś w wa-wie to zrobię ci prawilny dolot bez tych popierdułek idących w dolot i będziesz miał ponad 180 hp
co do kolektorów to przedliftowy a-spec był wkładany do poliftowych eu , chodzi o kolektor wydechowy
-
leonidsas
na serio , z tym nie ma problemu po drugie mam interfejs do zmian parametrów
działa z każdą mazdą na obd-
ja mam open ecu z programem i łączem pod obd
zabrało mi to parę lat życia i dużo nerwów
mam interfejs piassini i k-tag połączone szeregowo jak u kol;egi zzza oceanu
działa z każdą mazdą na obd-
ja mam open ecu z programem i łączem pod obd
zabrało mi to parę lat życia i dużo nerwów
mam interfejs piassini i k-tag połączone szeregowo jak u kol;egi zzza oceanu
-
leonidsas
Ja w swoim a-specu niem tych pierdółek
przy filtrze ,dodatkowo pozbyłem sie grzanek Tb + dodatkowe zero na Tb , jak będę miał czas to wywale pcv i klapki vis,to nic nie kosztuje.
To pewnie kaganiec żaden problem
To pewnie kaganiec żaden problem
ja tam się na tym nie znam kompletnie. Napisałem jednak do leonidasa PW, bo nakręcił mi apetyt tym 180 km z samego dolotu
Jeśli wynagrodzenie jest znośne, to wolę to oddać komuś do zrobienia.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Sory że nie odpisuję ale mam pracę która obejmuje 17 godzin i mało kto tak pracuje , odpowiem wam że solenoid jest potrzebny do prawidłowych obrotów na idle , co do modów dolotu to trzeba weekend zarezerwować o który u mnie teraz ciężko ale się postaram , co do modów dolotu to trzeba zmienić tps od jednostki której nie wymienię i zemulować sygnał z seryjnym sterownikiem , po tym trzeba zmienić jeszcze jedną rzecz w tb i dajemy dolot pozbawiając go pewnuch seryjnych niedociągnieć , zmieniamy średnicę maf na większą z ekranem lub bez -to zależy od średnicy przy maf i robimy remap to tak po krótce ale roboty dużo , więc jak się ogarnę ze swoją pracą to dam znać
-
leonidsas
Nie mam firmy tuningowej więc wykresy to można robić na hamowni panie Clau , ja wolę jednak aby moc była na kołach nie na silniku więc wykorzystuję do tego program który mam , jeżeli cię to aż tak ciekawi to zrób coś sam i pokaż , bo dla mnie mechanika to podstawa a dla innych doczepiony spojler
-
leonidsas
co do wykresów, Ja jestem bardzo nastawiony "na tak" na modyfikacje leonidasa.
Planowałem zhamować mazdę więc i tak to zrobię, a drugi raz zrobię jak kolega ogarnie się ze swoją pracą i bedzie miał chwile i po wszystkim będzie pomiar. Zadowolony?
Planowałem zhamować mazdę więc i tak to zrobię, a drugi raz zrobię jak kolega ogarnie się ze swoją pracą i bedzie miał chwile i po wszystkim będzie pomiar. Zadowolony?
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje