Piotr89 napisał(a):To co zobaczyłeś to nie rdza tylko redukcja masy
I tak mi to przeszkadza, szczególnie od dołu i z zewnątrz... Tylne nadkola zaatakowane mocno, szczególnie widać spustoszenie przy dziurce po stronie kierowcy. Klapa tylna też jest mocno nadgryziona w dolnej części. Ogólnie maska i tylna klapa są potraktowane jakąś benzyną czy czymś tłustym. Nie idzie tego zmyć

Poeksperymentuje jak auto będzie w Krk, w końcu porządny zapas chemii leży
DARO MAZDA 323 napisał(a):I te 2 pompy paliwa

Auto już ma Polskie blachy ?
a te dziury nag głośnikami z tyłu ( boczki ) dobrze jest wygłuszyć matą – dużo ciszej wtedy jest w kabinie
zwłaszcza ze tył też ciągnie

Ładnie wyglądają 2 sztuki, ale do ich tematu wrócimy na dniach. Nie chce wrzucać za dużo info w jednym poście, kto by to czytał
PL blach jeszcze nie ma. I pewnie jeszcze chwila z tym zejdzie. Chce mieć w dowodzie prawdziwą datę produkcji, a nie rejestracji w CHF
Boczków raczej nie będę wygłuszał, z założenia auto ma być czysto weekendową zabawką.
Dowiedziałem się skąd w aucie zapach stęchlizny... Jest przeciek przy przedniej szybie, prawy górny róg. Rdzy tam trochę jest, także dokładnie nie wiem jeszcze czy to tylko uszczelka czy dziura w dachu. Poprzedni właściciel zakleił cały początek dachu czarną taśmą, przynajmniej wiem dlaczego.
Cukierek napisał(a):Widzę że masz MBC, ile obecnie ładuje boosta?

Michał88 napisał(a):Dużo nie zdążyłem pojeździć biorąc pod uwagę brak tablic, także z tego co mi się kojarzy jakieś 0,3-0,5.
Sprawdzone dokładnie ładuje 0,6
