Mazda6 Sport Wagon GY LF-DE 2007r.

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez Maniekvip » 19 lut 2014, 20:46

rafalmazda6

Te pierwsze za drogie, te drugie brzydkie ale w sumie to i tak je ledwo widać w lampie.
Nasuwa mi się jeszcze pytanie czy odporność na temp. dotyczy obudowy czy całej diody bo moje mrugają a wyglądają na nowe (nie są stopione, nadpalone itp.)
Ostatnio edytowano 19 lut 2014, 21:09 przez Maniekvip, łącznie edytowano 1 raz
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."

Stirling Moss
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 20:01
Posty: 752 (17/11)
Auto: Mazda6
Mazda3

Postprzez rafałmazda » 19 lut 2014, 20:54

http://sklep.motohid.pl/pl/i/Zarowki-LED-i-CANBUS/18 tak myślałem, że trochę trzeba komputer oszukać. Tu akurat chodzi o canbus, ale ledy ogólnie są niestety wrażliwe na napięcie <oczy>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Maniekvip » 19 lut 2014, 21:13

rafalmazda6 napisał(a):http://sklep.motohid.pl/pl/i/Zarowki-LED-i-CANBUS/18 tak myślałem, że trochę trzeba komputer oszukać. Tu akurat chodzi o canbus, ale ledy ogólnie są niestety wrażliwe na napięcie <oczy>


Ja się za bardzo nie znam na tej całej elektronice ale Mazda nie wywala błędu spalonej żarówki nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale pozostałe ledy świecą ok (wnętrze, rejestracja) więc pozycje chyba siadają od temp. i tak jak napisałem wyżej czy te odporne na temp. się sprawdzą ?
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."

Stirling Moss
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 20:01
Posty: 752 (17/11)
Auto: Mazda6
Mazda3

Postprzez rafałmazda » 19 lut 2014, 21:18

temperatura na pewno im nie pomaga. Ale napięcie też gra jakąś rolę, bo u mnie w podświetleniu rejestracji zdarzał się efekt dyskoteki. We wnętrzu się nie przepalają, bo nie świecą tyle co postojówki. Trzeba sprawdzić te z radiatorami. Błędu canbus nie ma, ale chodzi o sam fakt zbyt wysokiego napięcia, choć ekspertem w tym nie jestem :P
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Maniekvip » 13 mar 2014, 19:13

Witam postanowiłem wymienić dzisiaj filtr kabinowy bo po zakupie auta jeszcze tego nie zrobiłem.
Aby wymienić filtr należy wyjąć schowek przed pasażerem.
Wyjęcie schowka i wymiana filtra to rzecz banalna i zajmuje może z 5 minut :D chyba że ma się oświetlenie powitalne to 15minut :|
Schowek trzyma się na trzech uchwytach dwa na górze i jeden na dole po prawej stronie.
Najpierw wypiąłem dolny uchwyt delikatnie wysuwając go w lewą stronę (prostopadle do drzwi).
Aby wypiąć górne należy po prostu ścisnąć schowek uchwyty wyskakują z prowadnic i mamy schowek w rękach.
Naszym oczom ukaże się klapka naciskamy na nią z góry i lekko odchylamy i powinna zostać w naszych rękach.
Wyciągamy filtr wkładamy nowy i montujemy w odwrotnej kolejności.
Załączniki
20140313_164830.jpg
Stary i nowy filtr.
20140313_170109.jpg
Dolne mocowanie.
20140313_170134.jpg
Górne mocowanie z zaznaczeniem miejsca w którym ścisnąć schowek.
20140313_170025.jpg
Zaślepka filtra.
20140313_165951.jpg
Nowy włożony czas to teraz poskładać...
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."

Stirling Moss
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 20:01
Posty: 752 (17/11)
Auto: Mazda6
Mazda3

Postprzez Kali2k » 14 mar 2014, 11:51

co do zarówek LED proponuje kupić takie :
Obrazek

mam swoje od września jako postojowe i w kabinie i nic się z nimi nie dzieje a mają fajną białą naturalną barwę :)
MAZDA 6 GY 2.0 l (Pb 95) '06 bo życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
Obrazek
Moja Madzia:http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=331&t=138037&p=2335253#p2335253
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2012, 11:49
Posty: 185
Skąd: Warszawa-Ursus
Auto: Mazda 6 GH 2.0 (155 KM) 2010r.

Postprzez Maniekvip » 14 mar 2014, 13:11

Mam takie ledy w kabinie i jest ok natomiast w rejestracji juz mi jedna padla
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."

Stirling Moss
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 20:01
Posty: 752 (17/11)
Auto: Mazda6
Mazda3

Postprzez Kali2k » 14 mar 2014, 13:17

czasem to zależy od egz. Mnie poprzednie padły z przodu po miesiącu te trzymają się o wiele dłużej
MAZDA 6 GY 2.0 l (Pb 95) '06 bo życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
Obrazek
Moja Madzia:http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=331&t=138037&p=2335253#p2335253
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2012, 11:49
Posty: 185
Skąd: Warszawa-Ursus
Auto: Mazda 6 GH 2.0 (155 KM) 2010r.

Postprzez Lemoniadowy » 14 mar 2014, 16:33

Ja takie same mam u siebie i od stycznia wszystkie działają :D
(:Przed kupnem Mazdy zapoznaj się z instrukcja obsługi dołączona do każdego modelu, bądź skonsultuj się z lekarzem lub mazdowiczem, gdyż każda Mazda niewłaściwie stosowana zagraża Twojemu życiu,psychice lub zdrowiu. :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2013, 19:17
Posty: 215 (10/3)
Skąd: Kraśnik/Antwerpia
Auto: Była
viewtopic.php?f=331&t=157326

Jest BMW 525D F10

Postprzez Kali2k » 18 mar 2014, 09:52

Lemoniadowy napisał(a):Ja takie same mam u siebie i od stycznia wszystkie działają :D
<spoko>
MAZDA 6 GY 2.0 l (Pb 95) '06 bo życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
Obrazek
Moja Madzia:http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=331&t=138037&p=2335253#p2335253
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2012, 11:49
Posty: 185
Skąd: Warszawa-Ursus
Auto: Mazda 6 GH 2.0 (155 KM) 2010r.

Postprzez Maniekvip » 21 mar 2014, 19:57

Hejka!
Dzisiaj z racji ciepłego i słonecznego dnia postanowiłem wypucować swoją M6
Najpierw poodkurzałem potem umyłem, suszyłem, "plakowałem", nawoskowałem woskiem koloryzującym, wymyłem szybki i ogólnie to banan na twarzy się pojawił :D :D :D
Załączniki
20140321_174843.jpg
20140321_172025.jpg
20140321_173545_HDR.jpg
20140321_172040.jpg
Mój pomocnik
20140321_054611.jpg
Sześć jedynek w drodze do pracy
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."

Stirling Moss
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 20:01
Posty: 752 (17/11)
Auto: Mazda6
Mazda3

Postprzez Maniekvip » 25 kwi 2014, 21:14

Mały spocik u mmarcis4 <piwo>
Załączniki
20140425_174656.jpg
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."

Stirling Moss
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 20:01
Posty: 752 (17/11)
Auto: Mazda6
Mazda3

Postprzez mmarcis4 » 26 kwi 2014, 11:12

Maniekvip napisał(a):Mały spocik u mmarcis4

Ooo tak,fajnie było by zorganizować jakiś większy spot w naszym rejonie,tym bardziej że jest kilka szczególnie M6 w naszym rejonie :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2013, 16:12
Posty: 624 (0/1)
Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)

Postprzez Maniekvip » 26 kwi 2014, 11:18

Zaproponowałem kiedyś jednemu userowi z naszego powiatu spot ale zero odzewu z jego strony.
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."

Stirling Moss
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 20:01
Posty: 752 (17/11)
Auto: Mazda6
Mazda3

Postprzez Maniekvip » 30 kwi 2014, 22:25

Hejka miesiąc temu zmieniłem klocki hamulcowe. Masakra pylica nie ziemska.
Nigdy więcej tej firmy.
Załączniki
20140428_185141.jpg
Było znacznie gorzej ale jazda w deszczu troszke opłukała felgi
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."

Stirling Moss
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 20:01
Posty: 752 (17/11)
Auto: Mazda6
Mazda3

Postprzez rafałmazda » 30 kwi 2014, 22:28

Maniekvip napisał(a):miesiąc temu zmieniłem klocki hamulcowe. Masakra pylica nie ziemska.
Nigdy więcej tej firmy.

przynajmniej firmę klocków możesz na felgach napisać (tak, jak to zrobiłeś) <glupek2> może z czasem jak się dojadą, przestaną pylić <oczko>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Mr_Bartek » 30 kwi 2014, 23:10

Moje też strasznie pylą. Mam zamiar zmienić na EBC Green Stuff. Z tego co czytałem to pylą one o wiele mniej od standardowych. Nie wiem i le w Poslce takie kosztują, ale w UK to koszt £52 za przód.
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez Socyopatic » 1 maja 2014, 02:32

ta fota z mini spota pokazuje jak duza jest jednak róznica w wyglądzie M6 na plus miedzy 16-tkami a 17-tkami. Niestety (stety) jest to dosc duże auto i jeśli ma dobrze wygladac to 16 mogą ujsc tylko jako zimowki.. szczególnie jeśli zawias jest seryjny. Co do klockow sprawdz oem-owe następnym razem, z założenia powinny mniej pylic od tańszych zamiennikow ;) Chociaz według mnie klocek ma przede wszystkim dobrze hamować – jak to zadanie spełnia jak należy to moim zdaniem można przymknąć oko na pylenie (częściej myc felgi), gorzej jak mocno piszcza, bo to już mocniej denerwuje :P p.s Graty za dokładne wypucowanie Madzi :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez Maniekvip » 1 maja 2014, 08:31

Socyopatic napisał(a):ta fota z mini spota pokazuje jak duza jest jednak róznica w wyglądzie M6 na plus miedzy 16-tkami a 17-tkami. Niestety (stety) jest to dosc duże auto i jeśli ma dobrze wygladac to 16 mogą ujsc tylko jako zimowki.. szczególnie jeśli zawias jest seryjny. Co do klockow sprawdz oem-owe następnym razem, z założenia powinny mniej pylic od tańszych zamiennikow ;) Chociaz według mnie klocek ma przede wszystkim dobrze hamować – jak to zadanie spełnia jak należy to moim zdaniem można przymknąć oko na pylenie (częściej myc felgi), gorzej jak mocno piszcza, bo to już mocniej denerwuje :P p.s Graty za dokładne wypucowanie Madzi :)


No no 17" wyglądają lepiej w dodatku czarna jest na glebie.
Zobacz wcześniejsze foty jak wygląda na zimowych 15"
Następnym razem na pewno nie kupie TRW chyba że się ustatkują.
Nie piszczą hamują tak jak stare
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."

Stirling Moss
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 20:01
Posty: 752 (17/11)
Auto: Mazda6
Mazda3

Postprzez mmarcis4 » 1 maja 2014, 09:12

Socyopatic napisał(a):Chociaz według mnie klocek ma przede wszystkim dobrze hamować – jak to zadanie spełnia jak należy to moim zdaniem można przymknąć oko na pylenie (częściej myc felgi), gorzej jak mocno piszcza, bo to już mocniej denerwuje

Zgadza się,piszczenie było by znacznie gorsze,tylko TRW to dobra firma i dlaczego nie robi klocków dobrze hamujących i nie pylących tak dla estetyki jak na porządną firmę przystało? (dla 100% zadowolenia).
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2013, 16:12
Posty: 624 (0/1)
Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy