Mazda6 Sport Wagon GY LF-DE 2007r.
rafalmazda6
Te pierwsze za drogie, te drugie brzydkie ale w sumie to i tak je ledwo widać w lampie.
Nasuwa mi się jeszcze pytanie czy odporność na temp. dotyczy obudowy czy całej diody bo moje mrugają a wyglądają na nowe (nie są stopione, nadpalone itp.)
Te pierwsze za drogie, te drugie brzydkie ale w sumie to i tak je ledwo widać w lampie.
Nasuwa mi się jeszcze pytanie czy odporność na temp. dotyczy obudowy czy całej diody bo moje mrugają a wyglądają na nowe (nie są stopione, nadpalone itp.)
Ostatnio edytowano 19 lut 2014, 21:09 przez Maniekvip, łącznie edytowano 1 raz
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."
Stirling Moss
Stirling Moss
http://sklep.motohid.pl/pl/i/Zarowki-LED-i-CANBUS/18 tak myślałem, że trochę trzeba komputer oszukać. Tu akurat chodzi o canbus, ale ledy ogólnie są niestety wrażliwe na napięcie 

rafalmazda6 napisał(a):http://sklep.motohid.pl/pl/i/Zarowki-LED-i-CANBUS/18 tak myślałem, że trochę trzeba komputer oszukać. Tu akurat chodzi o canbus, ale ledy ogólnie są niestety wrażliwe na napięcie
Ja się za bardzo nie znam na tej całej elektronice ale Mazda nie wywala błędu spalonej żarówki nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale pozostałe ledy świecą ok (wnętrze, rejestracja) więc pozycje chyba siadają od temp. i tak jak napisałem wyżej czy te odporne na temp. się sprawdzą ?
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."
Stirling Moss
Stirling Moss
temperatura na pewno im nie pomaga. Ale napięcie też gra jakąś rolę, bo u mnie w podświetleniu rejestracji zdarzał się efekt dyskoteki. We wnętrzu się nie przepalają, bo nie świecą tyle co postojówki. Trzeba sprawdzić te z radiatorami. Błędu canbus nie ma, ale chodzi o sam fakt zbyt wysokiego napięcia, choć ekspertem w tym nie jestem 
Witam postanowiłem wymienić dzisiaj filtr kabinowy bo po zakupie auta jeszcze tego nie zrobiłem.
Aby wymienić filtr należy wyjąć schowek przed pasażerem.
Wyjęcie schowka i wymiana filtra to rzecz banalna i zajmuje może z 5 minut
chyba że ma się oświetlenie powitalne to 15minut 
Schowek trzyma się na trzech uchwytach dwa na górze i jeden na dole po prawej stronie.
Najpierw wypiąłem dolny uchwyt delikatnie wysuwając go w lewą stronę (prostopadle do drzwi).
Aby wypiąć górne należy po prostu ścisnąć schowek uchwyty wyskakują z prowadnic i mamy schowek w rękach.
Naszym oczom ukaże się klapka naciskamy na nią z góry i lekko odchylamy i powinna zostać w naszych rękach.
Wyciągamy filtr wkładamy nowy i montujemy w odwrotnej kolejności.
Aby wymienić filtr należy wyjąć schowek przed pasażerem.
Wyjęcie schowka i wymiana filtra to rzecz banalna i zajmuje może z 5 minut
Schowek trzyma się na trzech uchwytach dwa na górze i jeden na dole po prawej stronie.
Najpierw wypiąłem dolny uchwyt delikatnie wysuwając go w lewą stronę (prostopadle do drzwi).
Aby wypiąć górne należy po prostu ścisnąć schowek uchwyty wyskakują z prowadnic i mamy schowek w rękach.
Naszym oczom ukaże się klapka naciskamy na nią z góry i lekko odchylamy i powinna zostać w naszych rękach.
Wyciągamy filtr wkładamy nowy i montujemy w odwrotnej kolejności.
- Załączniki
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."
Stirling Moss
Stirling Moss
co do zarówek LED proponuje kupić takie :

mam swoje od września jako postojowe i w kabinie i nic się z nimi nie dzieje a mają fajną białą naturalną barwę

mam swoje od września jako postojowe i w kabinie i nic się z nimi nie dzieje a mają fajną białą naturalną barwę
MAZDA 6 GY 2.0 l (Pb 95) '06 bo życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem

Moja Madzia:http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=331&t=138037&p=2335253#p2335253

Moja Madzia:http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=331&t=138037&p=2335253#p2335253
- Od: 15 lut 2012, 11:49
- Posty: 185
- Skąd: Warszawa-Ursus
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 (155 KM) 2010r.
czasem to zależy od egz. Mnie poprzednie padły z przodu po miesiącu te trzymają się o wiele dłużej
MAZDA 6 GY 2.0 l (Pb 95) '06 bo życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem

Moja Madzia:http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=331&t=138037&p=2335253#p2335253

Moja Madzia:http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=331&t=138037&p=2335253#p2335253
- Od: 15 lut 2012, 11:49
- Posty: 185
- Skąd: Warszawa-Ursus
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 (155 KM) 2010r.
Ja takie same mam u siebie i od stycznia wszystkie działają 
- Od: 17 cze 2013, 19:17
- Posty: 215 (10/3)
- Skąd: Kraśnik/Antwerpia
- Auto: Była
viewtopic.php?f=331&t=157326
Jest BMW 525D F10
Lemoniadowy napisał(a):Ja takie same mam u siebie i od stycznia wszystkie działają

MAZDA 6 GY 2.0 l (Pb 95) '06 bo życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem

Moja Madzia:http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=331&t=138037&p=2335253#p2335253

Moja Madzia:http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=331&t=138037&p=2335253#p2335253
- Od: 15 lut 2012, 11:49
- Posty: 185
- Skąd: Warszawa-Ursus
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 (155 KM) 2010r.
Hejka!
Dzisiaj z racji ciepłego i słonecznego dnia postanowiłem wypucować swoją M6
Najpierw poodkurzałem potem umyłem, suszyłem, "plakowałem", nawoskowałem woskiem koloryzującym, wymyłem szybki i ogólnie to banan na twarzy się pojawił

Dzisiaj z racji ciepłego i słonecznego dnia postanowiłem wypucować swoją M6
Najpierw poodkurzałem potem umyłem, suszyłem, "plakowałem", nawoskowałem woskiem koloryzującym, wymyłem szybki i ogólnie to banan na twarzy się pojawił
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."
Stirling Moss
Stirling Moss
Maniekvip napisał(a):Mały spocik u mmarcis4
Ooo tak,fajnie było by zorganizować jakiś większy spot w naszym rejonie,tym bardziej że jest kilka szczególnie M6 w naszym rejonie
- Od: 9 lut 2013, 16:12
- Posty: 624 (0/1)
- Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)
Hejka miesiąc temu zmieniłem klocki hamulcowe. Masakra pylica nie ziemska.
Nigdy więcej tej firmy.
Nigdy więcej tej firmy.
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."
Stirling Moss
Stirling Moss
Maniekvip napisał(a):miesiąc temu zmieniłem klocki hamulcowe. Masakra pylica nie ziemska.
Nigdy więcej tej firmy.
przynajmniej firmę klocków możesz na felgach napisać (tak, jak to zrobiłeś)

Moje też strasznie pylą. Mam zamiar zmienić na EBC Green Stuff. Z tego co czytałem to pylą one o wiele mniej od standardowych. Nie wiem i le w Poslce takie kosztują, ale w UK to koszt £52 za przód.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
ta fota z mini spota pokazuje jak duza jest jednak róznica w wyglądzie M6 na plus miedzy 16-tkami a 17-tkami. Niestety (stety) jest to dosc duże auto i jeśli ma dobrze wygladac to 16 mogą ujsc tylko jako zimowki.. szczególnie jeśli zawias jest seryjny. Co do klockow sprawdz oem-owe następnym razem, z założenia powinny mniej pylic od tańszych zamiennikow
Chociaz według mnie klocek ma przede wszystkim dobrze hamować – jak to zadanie spełnia jak należy to moim zdaniem można przymknąć oko na pylenie (częściej myc felgi), gorzej jak mocno piszcza, bo to już mocniej denerwuje
p.s Graty za dokładne wypucowanie Madzi 
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Socyopatic napisał(a):ta fota z mini spota pokazuje jak duza jest jednak róznica w wyglądzie M6 na plus miedzy 16-tkami a 17-tkami. Niestety (stety) jest to dosc duże auto i jeśli ma dobrze wygladac to 16 mogą ujsc tylko jako zimowki.. szczególnie jeśli zawias jest seryjny. Co do klockow sprawdz oem-owe następnym razem, z założenia powinny mniej pylic od tańszych zamiennikowChociaz według mnie klocek ma przede wszystkim dobrze hamować – jak to zadanie spełnia jak należy to moim zdaniem można przymknąć oko na pylenie (częściej myc felgi), gorzej jak mocno piszcza, bo to już mocniej denerwuje
p.s Graty za dokładne wypucowanie Madzi
No no 17" wyglądają lepiej w dodatku czarna jest na glebie.
Zobacz wcześniejsze foty jak wygląda na zimowych 15"
Następnym razem na pewno nie kupie TRW chyba że się ustatkują.
Nie piszczą hamują tak jak stare
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."
Stirling Moss
Stirling Moss
Socyopatic napisał(a):Chociaz według mnie klocek ma przede wszystkim dobrze hamować – jak to zadanie spełnia jak należy to moim zdaniem można przymknąć oko na pylenie (częściej myc felgi), gorzej jak mocno piszcza, bo to już mocniej denerwuje
Zgadza się,piszczenie było by znacznie gorsze,tylko TRW to dobra firma i dlaczego nie robi klocków dobrze hamujących i nie pylących tak dla estetyki jak na porządną firmę przystało? (dla 100% zadowolenia).
- Od: 9 lut 2013, 16:12
- Posty: 624 (0/1)
- Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości