A co do spalania: najniższy rekord 6,8 L/100km(95 Pb) – mierzone na zasadzie "pod korek", 150 km w trasie z prędkością ok 90 – 100 km/h i znowu "pod korek".
Najwięcej: stolica/korki wg kompa 18 L/100km.
Ale po pierwsze katalizator został wycięty, a w to miejsce wstawiłem rurę o tym samym przekroju, zaślepiłem EGR i wsadziłem wkładkę K&N. Przy oryginalnym przebiegu 297 tyś. km odwiedziłem hamownię(wynik powtarzalny 167 KM, 212 Nm).
Dopisano 29 mar 2014 9:44:
Ja swoim X9 KL w manualu jeździłem 3 lata, gdyby nie wkurzała mnie ruda i słabiutki dół to może zostałaby dłużej.
A co do spalania: najniższy rekord 6,8 L/100km(95 Pb) – mierzone na zasadzie "pod korek", 150 km w trasie z prędkością ok 90 – 100 km/h i znowu "pod korek".
Najwięcej: stolica/korki wg kompa 18 L/100km.
Ale po pierwsze katalizator został wycięty, a w to miejsce wstawiłem rurę o tym samym przekroju, zaślepiłem EGR i wsadziłem wkładkę K&N. Przy oryginalnym przebiegu 297 tyś. km odwiedziłem hamownię(wynik powtarzalny 167 KM, 212 Nm).