Mazda6 GY L3 '06 by NIEBO!™ 2,3l 166KM SportWagon 220V LPG

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez rafałmazda » 9 mar 2014, 23:29

NIEBO! napisał(a):Dzięki Rafał! <piwo> Hiiuuuuu :D

ale przecież taka prawda <oczko> mi na wiele Twoich modyfikacji odwagi nie starcza :P trzeba mieć sporo "oleju w głowie", żeby własne układy elektryczne robić <ok> chociaż też powoli zacznę się tym zajmować <czarodziej>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez NIEBO! » 9 mar 2014, 23:33

rafalmazda6 napisał(a): trzeba mieć sporo "oleju w głowie", żeby własne układy elektryczne robić
... taaa ... oleju transformatorowego :P <lol> <lol> <glupek2>

Jak znajdę więcej czasu pokażę w końcu jakieś porządne foty z przeróbki zegarów. Może się komuś przyda, bo na PW ostatnio miałem na ten temat oberwanie chmury :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 687 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :)
Jest.. Das Auto :)

Postprzez rafałmazda » 9 mar 2014, 23:38

NIEBO! napisał(a):... taaa ... oleju transformatorowego :P <lol> <lol> <glupek2>

hahaha
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Mandey » 9 mar 2014, 23:48

NIEBO! napisał(a):Za jakieś 4kkm będzie [...] wymiana [...] oleju ... jeśli się sprawdzi – fajnie – jeśli nie następny będzie MOTUL <ok>

Jeździłem na Motulu, strasznie mi go piła. Dexelii jeszcze nie dolewałem od wymiany podkładek, tj. 5.690 km.
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]

Obrazek Mazda 6 [2.5 MZR]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2012, 02:09
Posty: 1811 (21/23)
Skąd: Żory, PL
Auto: Mazda 6 [GH], 155 KM, 2.0 DISI, Rok prod.: 2011

Mazda 6 [GH], 170 KM, 2.5 MZR, Rok prod.: 2008

Mitsubishi Lancer [CY3A], 143KM, 1.8 MIVEC, Rok prod.: 2008

Postprzez Socyopatic » 10 mar 2014, 01:59

rafalmazda6 napisał(a):
Socyopatic napisał(a):"Uwielbiam" takie podejscie w stylu "po mnie to i potop"..

z tego wynika, że kolega NIEBO! nie dba o Mazdę...
z tego wynika dokladnie to co napisal, czyli ze ma gdzies w jakim stanie bedzie ten silnik za 100 tys km bo auto bedzie juz i tak stare i nie w jego posiadaniu..
A ze ogolnie modzi i dba to ok, chociaz stan przepustnicy troche temu przeczyl, bo takie sprawy ogarnia sie w pierwszych miesiacach po zakupie uzywanego auta :P Niemniej lepiej pozno niz wcale ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez NIEBO! » 10 mar 2014, 23:53

No bardzo się cieszę Socyopatic, że w pierwszych miesiącach rozebrałeś swoje auto na części składowe i zawzięcie wyczyściłeś na połysk "każdą śrubkę" ... może nawet wymieniłeś :) Nie wiem czy tak jak piszesz tak się robi, ale ja tak nie robię i robić nie będę. Jak spojrzysz w wątek o czyszczeniu przepustnic to moja nie wyglądała jakoś nadzwyczajnie z prostego powodu: nikt tego od wyjazdu z fabryki nie robił i właśnie dochodzimy do sedna... nikt przede mną w tym aucie nie robił, a ja zrobiłem, więc naprawdę Twoje przemyślenia nie mają większych podstaw. Nie słyszałem, żeby po zakupie auta czyścić przepustnicę, ale może masz rację, większą wiedzę ode mnie w mechanice itd. Wymieniłem w niej po zakupie płyny ustrojowe i doposażyłem. Ponaprawiałem też to o co nie dbał poprzednik czyli klimę i hamulce itp itd ... nie będę się powtarzał bo jest o tym wiele w tym wątku.
Dla mnie to nie jest jakieś mega dziwne, żeby po 5 latach zmienić auto na młodsze*. Już na sam koniec powiem Ci jedno. Bardzo bym sobie życzył, żebym trafił następne auto od właściciela, który tak nie dbał o auto jak ja :) I zakończmy może ten temat, bo jeszcze dostanę okres jak Wisniaus w Twoim wątku <lol>

Mandey napisał(a):Jeździłem na Motulu, strasznie mi go piła.
Hmmm skoro MOTUL jest "lubiany", to mam nadzieję, że ELF się sprawdzi :)

*ciekawe po ile będą chodziły GJ <serduszka> za 5-7 lat :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 687 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :)
Jest.. Das Auto :)

Postprzez rafałmazda » 11 mar 2014, 00:02

NIEBO! napisał(a):I zakończmy może ten temat, bo jeszcze dostanę okres jak Wisniaus w Twoim wątku <lol>
hahaha dobrze, że każdy ma swoje zdanie, ale po co od razu jakieś bezpodstawne zarzuty? :P poza tym moja przepustnica też pewnie od nowości nie była czyszczona, więc po zdjęciu kolegi NIEBO! postanowiłem to zmienić przy najbliższej okazji :D
NIEBO! napisał(a):Hmmm skoro MOTUL jest "lubiany", to mam nadzieję, że ELF się sprawdzi :)

Najpierw miałem elfa, później dexelię, teraz znów wleję elfa (bo podobno to samo co dexelia, tylko tańszy) <oczko> i odpukać, jeszcze nigdy moja zielona kaca olejem nie leczyła <lol>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Arkadius 73 » 11 mar 2014, 19:17

Nie chcę cię martwić ale ten nagar na tb to może być niedomykający egr albo pcv wypluła
Arkadius 73
 

Postprzez Socyopatic » 11 mar 2014, 20:26

dobra, to dla złagodzenia napietej miesiaczkowej atmosfery masz tu fotke, że da sie wsadzic kolorowe srubki w dwa z czterech miejsc ktorych potrzebujesz ;) Moge też podesłać Ci gratisowo swoje dwie ori wyjete dzis z auta :) tych zaznaczonych na czarno niestety nie wymienisz na żadne śrubki bo to sa plastikowe spinki z kołkiem – tylko na wcisk. Ale na allegro lub w jakimkolwiek sklepie moto ze spinkami powiniennes takie dostac bez problemu.
Załączniki
s.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez NIEBO! » 11 mar 2014, 23:39

Arkadius 73 napisał(a):Nie chcę cię martwić ale ten nagar na tb to może być niedomykający egr albo pcv wypluła
No a byłyby jeszcze jakieś objawy poza tym nagarem gdyby nie działał prawidłowo EGR lub PCV? Jak to sprawdzić? :)

Socyopatic napisał(a):Moge też podesłać Ci gratisowo swoje dwie ori wyjete dzis z auta :)
Zaczynam Cię lubić <glupek2> A tak na serio to wiem, że czarna to spinka, przecież zdejmowałem zderzak <cisza> I nie potrzebuję na wszystkie cztery dziury – zgubiłem jedną stronę, czyli 1 śrubka i 1 spinka :) Póki co wpadła tam inna śrubka z dużą podkładką ALU i jak nie znajdę to się może do Ciebie odezwę :) Nie koniecznie gratis :) Coś Ci może odpalę <lol> Spinkę olałem póki co :)

P.S. Załagodziłeś skutecznie, bo już Ci chciałem pisać, że nie dbasz o auto jeżdżąc na takich zoranych felgach... ale nie będę już tego pisał <nie powiem> hahaha

PEACE <uklon>

A dzisiaj Magda wymusiła ;P zakup nowej bateryjki. Także regeneracja się nie powiodła :(

DSC_3309_small.jpg

DSC_3308_small.jpg

Swoją drogą czy ktoś z obecnych na forum ma M6 z salonu ... bo jestem ciekawy czy ten akumulator mógł w niej być od początku czy jest to już któryś z kolei tzn czego mogę się po nim spodziewać. Czy ktoś wie jaki AKU szedł do L3 na pierwszy montaż? I czy mogła to być VARTA BLUE Dynamic E23 70Ah 630A 12V ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 687 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :)
Jest.. Das Auto :)

Postprzez Przemysław » 11 mar 2014, 23:54

Ja mam auto z secondhandu, ale akumulator, który wymieniłem w zeszłym roku na pewno był od nowości. Aku Panasonic z jakimiś nabitym emblematem Mazdy
Yo, mr. White!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 13:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez thing » 12 mar 2014, 08:49

Arkadius 73 napisał(a):Nie chcę cię martwić ale ten nagar na tb to może być niedomykający egr albo pcv wypluła


coś w tym może być bo niedawno też czyściłem przepustnice... tzn opłukałem bo nie było co czyścić, był tylko mały nalot. W miejscu mocowania przepustnicy tylko szmatą przejechałem i coś tam zebrałem. Możliwe że ktoś wcześniej czyścił, ale w to wątpie. Mam przejechane 166 tys. z czego jakieś 120 tys. na gazie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2007, 23:11
Posty: 396 (10/4)
Skąd: Kraków
Auto: Śliwka 2.0 M6 ;)

Postprzez Roman8 » 12 mar 2014, 15:01

Przemysław napisał(a):Ja mam auto z secondhandu, ale akumulator, który wymieniłem w zeszłym roku na pewno był od nowości. Aku Panasonic z jakimiś nabitym emblematem Mazdy


True. Dodatkowo jeszcze jakimś czarnym kołnierzu z plastiku.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2012, 13:08
Posty: 221 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY – Pb+LPG 2.0 – 2005 FL

Postprzez Arkadius 73 » 12 mar 2014, 19:31

NIEBO! napisał(a):No a byłyby jeszcze jakieś objawy poza tym nagarem gdyby nie działał prawidłowo EGR lub PCV? Jak to sprawdzić?


kurczę musiałbym zobaczyć jak to u was jest ulokowane ale taki nagar świadczy o albo niedomykającym egr albo o wadliwie działającej pcv – ja głównie siedzę w silnikach v6

można to sprawdzić jedynie demontując te części co ciekawe przez żle działający zawór pcv możesz mieć problemy z ubytkiem oleum ,
Arkadius 73
 

Postprzez NIEBO! » 31 mar 2014, 23:45

Arkadius 73 napisał(a): co ciekawe przez żle działający zawór pcv możesz mieć problemy z ubytkiem oleum ,
No to by nawet pasowało do obecnego stanu rzeczy. Czy dużo trzeba rozebrać żeby dostać się do tego PCV? Aaaa Ty siedzisz w V6 to możesz nie wiedzieć... ale może w L3 jest podobnie? Jakaś wskazówka gdzie tego szukać i jak wygląda poziom trudności ... jak czyszczenie przepustnicy czy wymiana ksenonu bez demontowania lampy <lol> czy może jak wymiana sprzęgła? ;P



Witajcie ponownie na ... KOLEJNEJ FOTORELACJI <cfaniak> pt.:

ZMIANA KOLORU PODŚWIETLANIA ZEGARÓW I KONTROLEK

mądry znów mnie zmotywował do działania <spoko> ( P.S. dobrze, że nie sprzedałeś swojej 6 <spoko> ), dlatego pokazuję dzisiaj bardziej foto niż relację z mojej zmiany podświetlenia zegarów. Relację bardzo dobrą zrobił kolega varick w wątku Podświetlenie zegarów, przycisków kierownicy i wyświetlacza (M5, M6) za co serdecznie mu dziękuję! Podziękowania także za wsparcie na PW dla niego i dla Wojtka <piwo>

Jedynym może się podobać innym nie. Ja ostatnio jednak się utwierdziłem w przekonaniu, że ta zmiana jest na + gdy wieczorem dojeżdżałem na krzyżówce do innej M6 i popatrzyłem na zegary... białe są <faja> . Wyglądają teraz podobnie jak w innych nowych modelach samochodów i o to mi chodziło. :>

Następne co chciałem zmienić to kolor kontrolek kierunkowskazów. Jak kiedyś jechałem z Kolegą przedliftową M6 zwróciłem uwagę, że Kolega ma bardzo zielone kontrolki, więc zaraz gdy wsiadłem do mojej zweryfikowałem te odczucia i potwierdziło się –> wiedziałem, że przy zmianie zegarów również to poprawię.

No i chyba najbardziej denerwująca kontrolka (zaraz po tej od rezerwy <lol> ), zwłaszcza po tym gdy goście wsiadali do mojej Mazdy:
– Co to za błąd tam Ci się świeci? :P
– To nie jest błąd :P To tempomat :P <cisza>

Dla mnie to największy bezsens, że można od takiego czegoś zrobić kontrolkę w barwie ostrzegawczej... bo tak chyba się przyjęło, nie? Żółte uważaj, czerwone mega uważaj... wręcz stój! Mowa oczywiście o CRUISE MAIN. Poszło zatem w kolor JEDŹ, czyli w soczysty zielony! :> Idąc za ciosem CRUISE nie mogło pozostać zielono-żółte, zatem zrobiło się niebieskie <cfaniak>

P.S. Jak dla mnie to nie wiem wogóle po co przycisk ON/OFF, bo wystarczający dla mnie jest CANCEL i sprzęgło/hamulec. Wystarczyłoby mi, że domyślnie jest załączony na stałe i tyle ;P Ale ktoś tak wymyślił więc ... ja muszę poprawiać <lol>

1_zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!_przed_small.JPG
Przed operacją
2_zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!_po_szybce_small.JPG
Po demontażu szybki
3__zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!_po_tarczach_small.JPG
Po demontażu tarcz ozdobnych
4_zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!_po_wskazówkach_small.JPG
Po demontażu wskazówek (UWAGA!)
5__zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!_zegary_small.JPG
Zegary
6_zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!__lokalizacja_small.JPG
Gdy nie wiemy, która dioda jest od czego to lokalizacja okazuje się banalnie prosta ... ujawniła się też opcja nie występująca u mnie czyli KEY ... czyżby od systemu bezkluczykowego?!?
7__zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!_silniczki_small.JPG
Widok silniczków krokowych
8_zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!_MB_small.JPG
Płyta główna
9_zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!_MB_lewa_small.JPG
Płyta główna zbliżenie na lewą część
10__zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!_prawa_small.JPG
Płyta główna zbliżenie na prawą część
11_zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!_wylutowana_LED11_small.JPG
Pierwsza dioda LED11 poleciała :)
12__zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!_wylutowana_LED11_small.JPG
13__zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!_wylutowana_LED12_small.JPG
Zaraz za nią LED12
13b_zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!_LED11_LED12_small.JPG
Tak to wygląda przed lutowaniem
13c_zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!_wlutowane_small.JPG
Już po mało estetycznym montażu :P
14_zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!_po_czyszczeniu_small.JPG
Po czyszczeniu jednak nie widać na pierwszy rzut oka ingerencji
15_zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!__small.JPG
17_zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!__small.JPG
18_zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!__small.JPG
19_zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!__small.JPG
20_zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!__small.JPG
21_zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!__small.JPG
22_zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!__small.JPG
23_zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!_TEST_W_AUCIE_small.JPG
Zanim złożyłem wszystko w całość przyłożyłem tylko wskazówki i powędrowałem do auta sprawdzić czy w ogóle licznik jeszcze działa – jakiego przyjąłem zonka gdy po podłaczeniu poza migającym immo świeciła się jeszcze jedna czerwona dioda .... mówię sobie o kurrrr .... coś spartoliłem ... cały w stresie idę do domu, a okazało się, że zapomniałem, że jest kotrolka od drzwi, a podpinałem zegary na otwartych drzwiach :) Hiu – kamień z serca bo cała reszta GIT! :)
24_zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!_MAZDA_small.JPG
Cieszę się, że mam w tym aucie jednak coś produkcji MAZDY, a nie tylko FoMoCO :P
24a_zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!__small.JPG
W końcu Made in Japan <jupi>
25_zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!_PO_small.JPG
Parę ujęć różnych kontrolek
26_zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!__small.JPG
27_zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!_small.JPG
IMMO bije po oczach! Tak ma być! Zwłaszcza nocą! :)
28_zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!_small.JPG
W końcu zielone CRUISE MAIN :>
29_zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!_small.JPG
i niebieskie CRUISE <cfaniak>
30_zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!__small.JPG
Soczyście ZIEEEEELONE kierunkowskazy
31_zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!__small.JPG
32_zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!_small.JPG
33_zmiana_podświetlania_zegarów_MAZDA6_by_NIEBO!_THE_END.jpg
EFEKT KOŃCOWY


Podsumowując co zmieniłem:
LED10 – zielono-żółty –> niebieski
LED11 – żółto-pomarańczowy –> soczyście-trawiasty-zielony
LED19 – czerwony –> niebieski
LED110 – zielono-żółty-> soczyście-trawiasty-zielony
LED112 – zielono-żółty-> soczyście-trawiasty-zielony
LED100 – czerwony –> biały 6500K
LED101 – czerwony –> biały 6500K
LED103 – czerwony –> biały 6500K
LED104 – czerwony –> biały 6500K
LED106 – czerwony –> biały 6500K
LED108 – czerwony –> biały 6500K

Od razu powiem potomnym, że nie zmieniałem żadnych rezystorów choć powinienem! Właśnie we wspomnianych CRUISE MAIN i CRUISE , które w nocy za bardzo "raziły". Nie chciało mi się ponownie ściągać wskazówek, więc podłożyłem tylko między cyferblatem, a diodami kawałek białego polichlorku winylu, który dodatkowo przytłumił i rozproszył światło i jest bajka <serduszka>. Kontrolka od Immobilisera została bez "kołderki", czyli świeci aż miło nocą :)

Niestety nie podam też linków do diod jakich użyłem, bo wszystkie odzyskałem z domowego magazynu :D

Powodzenia! :) papa <spoko>

P.S. Wyprzedzając malkontentów, którzy pewnie już zauważyli za wysoko ustawioną wskazówkę obrotomierza uspokajam, że następnego dnia po zrobieniu zdjęć dokonałem korekty, ponieważ ustawienie prawidłowego położenia jest możliwe jedynie siedząc w fotelu kierowcy i gdy zegary są ustawione pod docelowym kątem. Zatem nici z marudzenia <lol>
Ostatnio edytowano 1 kwi 2014, 00:23 przez NIEBO!, łącznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 687 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :)
Jest.. Das Auto :)

Postprzez rafałmazda » 31 mar 2014, 23:55

niby nic, a cieszy :D ale walnięty to jesteś (oczywiście w jak najbardziej pozytywnym tego słowa znaczeniu) <lol> zacne podświetlenie <spoko>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez darocz » 1 kwi 2014, 00:06

Piękna Magdalena teraz jest!!!!! :) :) :)

Dopisano 1 kwi 2014, 00:08:

Piękna Magdalena teraz jest!!!!! :) :) :)
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2012, 19:03
Posty: 59
Auto: Mazda 6 1.8 120KM 2002r.

Postprzez Socyopatic » 1 kwi 2014, 00:53

duzo pracy włozone i za to szacunek, ale efekt podswietlenia zupełnie mi nie lezy, wyglada jak w toyocie albo innym dziadkowozie.. Wiem, że wiele osob sie tym białym podswietleniem tutaj jara ale zupełnie nie rozumiem czemu :P tylko dlatego że tak robia w kilku nowszych autach? równie dobrze można podac przykład nowej/aktualnej bmki serii 5 ktora jest jednak autem z "troche" wyższej połki i do klasycznego wygladu zegarow (ktory jak widac sprawdza sie cały czas zamiast wizualnych wodotryskow jakie zaczeto stosowac w nowszych japoncach) a podświetlenie ma pomaranczowe ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez Mandey » 1 kwi 2014, 01:03

Muszę Ci przyznać, że pojechałeś po bandzie :D niebieskie immo i cruise, a do tego zielone cruise main (co powinno być w standardzie zielone, bo to przecież funkcja, a nie błąd :|) i kierunki oczywiście :D
Co prawda biały kolor zegarów do mnie nie przemawia, ale powyższe zmiany jak najbardziej wg mnie na tak <spoko>
Gratuluje zaparcia i cierpliwości :)
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]

Obrazek Mazda 6 [2.5 MZR]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2012, 02:09
Posty: 1811 (21/23)
Skąd: Żory, PL
Auto: Mazda 6 [GH], 155 KM, 2.0 DISI, Rok prod.: 2011

Mazda 6 [GH], 170 KM, 2.5 MZR, Rok prod.: 2008

Mitsubishi Lancer [CY3A], 143KM, 1.8 MIVEC, Rok prod.: 2008

Postprzez Lemoniadowy » 1 kwi 2014, 01:16

Jak dla mnie bomba ;D ja bym sie nie odwazyl na taka modyfikacje
Gratulacje!!!
(:Przed kupnem Mazdy zapoznaj się z instrukcja obsługi dołączona do każdego modelu, bądź skonsultuj się z lekarzem lub mazdowiczem, gdyż każda Mazda niewłaściwie stosowana zagraża Twojemu życiu,psychice lub zdrowiu. :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2013, 19:17
Posty: 215 (10/3)
Skąd: Kraśnik/Antwerpia
Auto: Była
viewtopic.php?f=331&t=157326

Jest BMW 525D F10

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy