NIEBO! napisał(a):Dzięki Rafał!Hiiuuuuu
ale przecież taka prawda

www.mazdaspeed.pl
NIEBO! napisał(a):Dzięki Rafał!Hiiuuuuu

... taaa ... oleju transformatorowegorafalmazda6 napisał(a): trzeba mieć sporo "oleju w głowie", żeby własne układy elektryczne robić

NIEBO! napisał(a):... taaa ... oleju transformatorowego![]()
![]()
![]()

NIEBO! napisał(a):Za jakieś 4kkm będzie [...] wymiana [...] oleju ... jeśli się sprawdzi – fajnie – jeśli nie następny będzie MOTUL
z tego wynika dokladnie to co napisal, czyli ze ma gdzies w jakim stanie bedzie ten silnik za 100 tys km bo auto bedzie juz i tak stare i nie w jego posiadaniu..rafalmazda6 napisał(a):Socyopatic napisał(a):"Uwielbiam" takie podejscie w stylu "po mnie to i potop"..
z tego wynika, że kolega NIEBO! nie dba o Mazdę...

Hmmm skoro MOTUL jest "lubiany", to mam nadzieję, że ELF się sprawdziMandey napisał(a):Jeździłem na Motulu, strasznie mi go piła.
za 5-7 lat 
NIEBO! napisał(a):I zakończmy może ten temat, bo jeszcze dostanę okres jak Wisniaus w Twoim wątku![]()
dobrze, że każdy ma swoje zdanie, ale po co od razu jakieś bezpodstawne zarzuty? NIEBO! napisał(a):Hmmm skoro MOTUL jest "lubiany", to mam nadzieję, że ELF się sprawdzi


No a byłyby jeszcze jakieś objawy poza tym nagarem gdyby nie działał prawidłowo EGR lub PCV? Jak to sprawdzić?Arkadius 73 napisał(a):Nie chcę cię martwić ale ten nagar na tb to może być niedomykający egr albo pcv wypluła
Zaczynam Cię lubićSocyopatic napisał(a):Moge też podesłać Ci gratisowo swoje dwie ori wyjete dzis z auta
A tak na serio to wiem, że czarna to spinka, przecież zdejmowałem zderzak
I nie potrzebuję na wszystkie cztery dziury – zgubiłem jedną stronę, czyli 1 śrubka i 1 spinka
Spinkę olałem póki co



Arkadius 73 napisał(a):Nie chcę cię martwić ale ten nagar na tb to może być niedomykający egr albo pcv wypluła

Przemysław napisał(a):Ja mam auto z secondhandu, ale akumulator, który wymieniłem w zeszłym roku na pewno był od nowości. Aku Panasonic z jakimiś nabitym emblematem Mazdy
NIEBO! napisał(a):No a byłyby jeszcze jakieś objawy poza tym nagarem gdyby nie działał prawidłowo EGR lub PCV? Jak to sprawdzić?
No to by nawet pasowało do obecnego stanu rzeczy. Czy dużo trzeba rozebrać żeby dostać się do tego PCV? Aaaa Ty siedzisz w V6 to możesz nie wiedzieć... ale może w L3 jest podobnie? Jakaś wskazówka gdzie tego szukać i jak wygląda poziom trudności ... jak czyszczenie przepustnicy czy wymiana ksenonu bez demontowania lampyArkadius 73 napisał(a): co ciekawe przez żle działający zawór pcv możesz mieć problemy z ubytkiem oleum ,
czy może jak wymiana sprzęgła?
pt.:
( P.S. dobrze, że nie sprzedałeś swojej 6
), dlatego pokazuję dzisiaj bardziej foto niż relację z mojej zmiany podświetlenia zegarów. Relację bardzo dobrą zrobił kolega varick w wątku Podświetlenie zegarów, przycisków kierownicy i wyświetlacza (M5, M6) za co serdecznie mu dziękuję! Podziękowania także za wsparcie na PW dla niego i dla Wojtka
), zwłaszcza po tym gdy goście wsiadali do mojej Mazdy:

. Kontrolka od Immobilisera została bez "kołderki", czyli świeci aż miło nocą


zacne podświetlenie 


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości