Co do przegubu. Zakładasz klucz naciskasz co bu odkręcić i walisz młotem w łeb klucza- wzdłużnie do śruby, zawsze pójdzie
Mazda MX-6 GE FS '93 Szumki44
Wracając do lakierów, powinieneś je przykryć warstwami na wierzchnimi inaczej będzie ass. Epoxyd kładziesz tylko na wypiaskowaną blachę lub zupełnie zdrową bo wraz będzie żarło.
Co do przegubu. Zakładasz klucz naciskasz co bu odkręcić i walisz młotem w łeb klucza- wzdłużnie do śruby, zawsze pójdzie
Co do przegubu. Zakładasz klucz naciskasz co bu odkręcić i walisz młotem w łeb klucza- wzdłużnie do śruby, zawsze pójdzie
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
noxes napisał(a):profesionalne nie wystarczą. Za to profesjonalne powinny wystarczyć.

Miłość w Waszym przypadku to za mało powiedziane

"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Niestety ale jak podjedziesz na inną stacje to będzie całkiem inny wynik 
Buuu... Mazdy już nie ma...
Jak założysz swoje 17" na niskim profilu to też będzie inaczej 
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
szumki44 napisał(a): 195/65/15 ^_^
szczególnie na tym balonie,wynik nie będzie prawdziwy
W zasadzie to nie sprawdzasz amortyzatora tylko zdolność tłumienia drgań zawieszenia koła. Co by sprawdzić amortyzator, powinieneś go zdemontować i udać się z nim do wyspecjalizowanego warsztatu.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Lepiej? 
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
szumki44 napisał(a):Po co mam sprawdzać nowe amorki o przebiegu 100km ?
Po wymianie amorów trzeba sprawdzić zbieżność i przy okazji sprawność amorów też zrobią nawet nie pytając. Ale sugerować się tymi wskazaniami nie ma co...
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
po wymianie zawieszenia zrobiłem pełną geometrię
za wiele nie było co ustawić w mx-6 ale sprawdziłem. Ogólnie auto beton
aż za bardzo . Teraz muszę rozpórki wsadzić
Jak wstawisz te wszystkie rozpórki o których pisałeś to będzie żelbeton zbrojony
A z tym stabem z tyłu nie masz problemu, że tyłek lubi driftować? Może po zrobieniu zawieszenia jest lepiej?
A z tym stabem z tyłu nie masz problemu, że tyłek lubi driftować? Może po zrobieniu zawieszenia jest lepiej?
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości