Mazda MX-6 GE FS '93 Szumki44

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez noxes » 14 lut 2014, 23:39

Wracając do lakierów, powinieneś je przykryć warstwami na wierzchnimi inaczej będzie ass. Epoxyd kładziesz tylko na wypiaskowaną blachę lub zupełnie zdrową bo wraz będzie żarło.

Co do przegubu. Zakładasz klucz naciskasz co bu odkręcić i walisz młotem w łeb klucza- wzdłużnie do śruby, zawsze pójdzie :D
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez szumki44 » 15 lut 2014, 01:42

2m pred ze spawana nasadka tez dal rade...

Ok noxes opinia na temat 3spawow na sworzniu wahacza ? bo za lekko wszedl :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez noxes » 15 lut 2014, 09:40

Jeśli się nie trzyma to Jak najbardziej przyspawać.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez szumki44 » 15 lut 2014, 10:38

Ale 3 profesionalne spawki wystarcza ? czy wiecej ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez noxes » 15 lut 2014, 11:48

profesionalne nie wystarczą. Za to profesjonalne powinny wystarczyć.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez szumki44 » 15 lut 2014, 12:01

Obraz 048 (Kopiowanie).jpg
Obraz 049 (Kopiowanie).jpg
Obraz 050 (Kopiowanie).jpg
Obraz 051 (Kopiowanie).jpg
Obraz 052 (Kopiowanie).jpg
Obraz 047 (Kopiowanie).jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez kamilspider » 15 lut 2014, 12:04

noxes napisał(a):profesionalne nie wystarczą. Za to profesjonalne powinny wystarczyć.

hahaha
Miłość w Waszym przypadku to za mało powiedziane hahaha
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez szumki44 » 16 lut 2014, 11:26

Zrobione autko prowadzi się tak jak powinno :) <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez szumki44 » 2 mar 2014, 00:49

test amorkow przod 88 i 87 % tyl 79% na 195/65/15 ^_^
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez MX6-CZARNY » 2 mar 2014, 12:53

Niestety ale jak podjedziesz na inną stacje to będzie całkiem inny wynik :P
Buuu... Mazdy już nie ma...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 21:44
Posty: 216 (0/5)
Auto: Cupra 1M

Postprzez kamilspider » 2 mar 2014, 14:35

Jak założysz swoje 17" na niskim profilu to też będzie inaczej :P
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez cichy_86 » 2 mar 2014, 21:09

szumki44 napisał(a): 195/65/15 ^_^

szczególnie na tym balonie,wynik nie będzie prawdziwy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2008, 15:01
Posty: 1569 (2/3)
Skąd: GND-NE
Auto: Lexus LS600H
Audi A6 C6 3.0
BMW z3 2.8

Postprzez noxes » 2 mar 2014, 22:10

W zasadzie to nie sprawdzasz amortyzatora tylko zdolność tłumienia drgań zawieszenia koła. Co by sprawdzić amortyzator, powinieneś go zdemontować i udać się z nim do wyspecjalizowanego warsztatu.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez szumki44 » 3 mar 2014, 00:09

to tak z ciekawości zapodałem.. Po co mam sprawdzać nowe amorki o przebiegu 100km ? ^_^

Noxes wiem o tym :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez szumki44 » 7 mar 2014, 19:59

Zdjęcie1564.jpg
Zdjęcie1565.jpg
Zdjęcie1566.jpg
Zdjęcie1567.jpg
Zdjęcie1568.jpg
Zdjęcie1569.jpg
Zdjęcie1570.jpg
Zdjęcie1571.jpg
Zdjęcie1572.jpg
Zdjęcie1573.jpg
Zdjęcie1574.jpg
No to weekend i czas na zajęcie się uszczelkami drzwi.
Stary sposób .
Przeciągniecie gumowej uszczelki przez naszą :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez sylwo » 7 mar 2014, 20:04

Lepiej? :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez szumki44 » 7 mar 2014, 20:06

Lepiej :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez sylwo » 7 mar 2014, 20:50

szumki44 napisał(a):Po co mam sprawdzać nowe amorki o przebiegu 100km ?

Po wymianie amorów trzeba sprawdzić zbieżność i przy okazji sprawność amorów też zrobią nawet nie pytając. Ale sugerować się tymi wskazaniami nie ma co...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez szumki44 » 8 mar 2014, 01:49

po wymianie zawieszenia zrobiłem pełną geometrię :) za wiele nie było co ustawić w mx-6 ale sprawdziłem. Ogólnie auto beton :) aż za bardzo . Teraz muszę rozpórki wsadzić
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez kamilspider » 8 mar 2014, 11:09

Jak wstawisz te wszystkie rozpórki o których pisałeś to będzie żelbeton zbrojony :D
A z tym stabem z tyłu nie masz problemu, że tyłek lubi driftować? Może po zrobieniu zawieszenia jest lepiej?
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy