Spryskiwacze Mgłowe do M6

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Siw-y » 12 sty 2014, 20:18

O, to bardzo fajnie :D bo te co mam [od Tribute] pryskają trochę za wysoko.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez bieski » 12 sty 2014, 20:25

Siwy ale ty wiesz ze te od tribute są mniejsze i jak ci pasują idealnie na masce to te od cx5 ci nie wejdą :(
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez matthies » 12 sty 2014, 20:26

czekamy na film, czekamy na film, czekamy na film \o/
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Siw-y » 12 sty 2014, 20:29

bieski, z tego co pamiętam to nie wchodziły jakoś strasznie ciasno.
Najwyżej się podpiłuje ;)
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez wujek116 » 12 sty 2014, 21:03

Film zrobię jak będę miał chwile na razie walczę z terkotaniem napinacza paska alternatora :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2011, 16:38
Posty: 353 (5/7)
Skąd: Nederlande
Auto: MAZDA 6 2.0 Diesel oryg.136km 2004r KOMBI

Postprzez bieski » 12 sty 2014, 21:08

Wymień sprzęgiełko alternatora :P
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez Marine_4000 » 17 sty 2014, 19:14

Wujek, a jak ze zużyciem płynu? Jest lepiej na mgłowych?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 maja 2013, 08:49
Posty: 441 (3/11)
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Mazda 6 GG '05 FL
2.0 147KM + LPG
oraz
Ford Mondeo MK4 '07
2.5T + LPG

Postprzez wujek116 » 17 sty 2014, 19:33

znacznie mniej płynu idzie . na oryginalnych spryskach to musiałem trochę polać aby wyczyściło szybę teraz psiknę raz i cała szyba jest mokra :D . nie długo jak poskładam auto do kupy to zrobię filmik jak psikają ..... cierpliwości :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2011, 16:38
Posty: 353 (5/7)
Skąd: Nederlande
Auto: MAZDA 6 2.0 Diesel oryg.136km 2004r KOMBI

Postprzez Marine_4000 » 17 sty 2014, 19:38

Ja u siebie też kupiłem pakiet "zimowy": Wycieraczki hybrydowe Denso + spryski mgłowe. Spryski od CX5 ze sklepu forumowego są w drodze, także jeszcze nie wiem co i jak :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 maja 2013, 08:49
Posty: 441 (3/11)
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Mazda 6 GG '05 FL
2.0 147KM + LPG
oraz
Ford Mondeo MK4 '07
2.5T + LPG

Postprzez Przemysław » 17 sty 2014, 19:54

Ja dzisiaj odebrałem z serwisu chwalone spryskiwacze od CX5. Niestety fabryczne wężyki doprowadzające płyn są za krótkie i będę musiał sobie dokupić z metra cięte :D. Co zauważyłem to nowe dysze troszkę luźno siedzą w masce. Może trzeba dołożyć uszczelki ze starych dysz?
Wujku, a mógłbyś napisać jak te dysze się reguluje?
Yo, mr. White!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 13:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez wujek116 » 17 sty 2014, 20:30

Uszczelki ze starych sprysków koniecznie musisz wsadzić do nowych inaczej dysza jest luźno zamocowana i rusza się . pisałem kilka postów wyżej żeby te uszczelki przełożyć i że pasują idealnie .
a co do ustawiania to cienkim śrubokręcikiem z boku dyszy przesuwasz sobie na boki i góra dół , tylko nie wsadzaj nic w otwór z którego leci płyn .(ta dysza w środku rusza się góra dół i na boki )
Ostatnio edytowano 18 sty 2014, 18:01 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: ortografia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2011, 16:38
Posty: 353 (5/7)
Skąd: Nederlande
Auto: MAZDA 6 2.0 Diesel oryg.136km 2004r KOMBI

Postprzez siemek55 » 18 sty 2014, 23:48

posadzi ktoś ten film ?? :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2011, 10:18
Posty: 1315 (63/18)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 GJ'15 2.5 AT Skypassion
M3 BK'03 1.6

M6 GY'05 2.0/pojechała do szwagra ;)

Postprzez Przemysław » 19 sty 2014, 15:34

Właśnie jestem po operacji wymiany dysz. Na szybę psikają jak trzeba, ale na maskę też płyn leci i to całkiem sporo... Myślicie, że po zamontowaniu zaworków zwrotnych nie będzie tego problemu?
Yo, mr. White!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 13:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez matthies » 19 sty 2014, 15:57

wszyscy wcześniej pisali że to właśnie pomogło.
Które założyłeś, od Toyoty czy od CX-5 ?
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Przemysław » 19 sty 2014, 16:09

matthies napisał(a):wszyscy wcześniej pisali że to właśnie pomogło.

Mój błąd, nie doczytałem. <glupek2>
matthies napisał(a):Które założyłeś, od Toyoty czy od CX-5 ?

Pisałem wcześniej, że od CX5 :P <oczko>
Koniecznym jest założenie po jednym zaworku na każdy z przewodów dysz, czy może wystarczy tylko jeden na przewód przed trójnikiem?
Yo, mr. White!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 13:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez matthies » 19 sty 2014, 17:26

raczej 2 szt, wujek zakładał ok 10 cm od dysz, ale poczekaj niech wypowie się ktoś, kto to fizycznie dokonał, a nie jest na etapie rozważania, tak jak ja ;)
Przemysław napisał(a):Pisałem wcześniej, że od CX5 :P <oczko>

wybacz umknęło mi.
Zatem od ciebie też oczekujemy na film :>
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez siemek55 » 19 sty 2014, 17:29

zrób tak jak pisze matthies i będziesz zadowolony. I posadź film jak siusiają, będzie porównanie do "naszych"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2011, 10:18
Posty: 1315 (63/18)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 GJ'15 2.5 AT Skypassion
M3 BK'03 1.6

M6 GY'05 2.0/pojechała do szwagra ;)

Postprzez wujek116 » 19 sty 2014, 18:33

Musisz dać dwa zaworki po jednym na dysze i to jak najbliżej dyszy spryskiwacza , ja na początku dałem dosyć daleko od dyszy i nie było dobrze pluło na maskę może też dla tego że te dysze miałem z alledrogo po 5 zł za sztukę <rotfl> . Może jak bym kupił jakieś droższe lepsze jakościowo to nie miało by wpływu jak daleko od dysz są . Może może może <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2011, 16:38
Posty: 353 (5/7)
Skąd: Nederlande
Auto: MAZDA 6 2.0 Diesel oryg.136km 2004r KOMBI

Postprzez bieski » 19 sty 2014, 20:05

wujek116 napisał(a): Może może może <co?>

Dobrze piszesz. Muszą być jak najbliżej dysz. Lepsze zaworki nic nie dadzą w takim przypadku.
Wyrzygiwane jest to co zostaje pomiędzy dyszą a zaworkiem.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez matthies » 19 sty 2014, 21:03

dlaczego nie mogli ogarnąc takiego zaworku wbudowanego w dyszę ??
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6