Spryskiwacze Mgłowe do M6
Wujek, a jak ze zużyciem płynu? Jest lepiej na mgłowych?
znacznie mniej płynu idzie . na oryginalnych spryskach to musiałem trochę polać aby wyczyściło szybę teraz psiknę raz i cała szyba jest mokra
. nie długo jak poskładam auto do kupy to zrobię filmik jak psikają ..... cierpliwości 
Ja u siebie też kupiłem pakiet "zimowy": Wycieraczki hybrydowe Denso + spryski mgłowe. Spryski od CX5 ze sklepu forumowego są w drodze, także jeszcze nie wiem co i jak 
Ja dzisiaj odebrałem z serwisu chwalone spryskiwacze od CX5. Niestety fabryczne wężyki doprowadzające płyn są za krótkie i będę musiał sobie dokupić z metra cięte
. Co zauważyłem to nowe dysze troszkę luźno siedzą w masce. Może trzeba dołożyć uszczelki ze starych dysz?
Wujku, a mógłbyś napisać jak te dysze się reguluje?
Wujku, a mógłbyś napisać jak te dysze się reguluje?
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Uszczelki ze starych sprysków koniecznie musisz wsadzić do nowych inaczej dysza jest luźno zamocowana i rusza się . pisałem kilka postów wyżej żeby te uszczelki przełożyć i że pasują idealnie .
a co do ustawiania to cienkim śrubokręcikiem z boku dyszy przesuwasz sobie na boki i góra dół , tylko nie wsadzaj nic w otwór z którego leci płyn .(ta dysza w środku rusza się góra dół i na boki )
a co do ustawiania to cienkim śrubokręcikiem z boku dyszy przesuwasz sobie na boki i góra dół , tylko nie wsadzaj nic w otwór z którego leci płyn .(ta dysza w środku rusza się góra dół i na boki )
Ostatnio edytowano 18 sty 2014, 18:01 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: ortografia
Powód: ortografia
Właśnie jestem po operacji wymiany dysz. Na szybę psikają jak trzeba, ale na maskę też płyn leci i to całkiem sporo... Myślicie, że po zamontowaniu zaworków zwrotnych nie będzie tego problemu?
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
matthies napisał(a):wszyscy wcześniej pisali że to właśnie pomogło.
Mój błąd, nie doczytałem.

matthies napisał(a):Które założyłeś, od Toyoty czy od CX-5 ?
Pisałem wcześniej, że od CX5
Koniecznym jest założenie po jednym zaworku na każdy z przewodów dysz, czy może wystarczy tylko jeden na przewód przed trójnikiem?
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
raczej 2 szt, wujek zakładał ok 10 cm od dysz, ale poczekaj niech wypowie się ktoś, kto to fizycznie dokonał, a nie jest na etapie rozważania, tak jak ja 
wybacz umknęło mi.
Zatem od ciebie też oczekujemy na film
Przemysław napisał(a):Pisałem wcześniej, że od CX5![]()
wybacz umknęło mi.
Zatem od ciebie też oczekujemy na film
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Musisz dać dwa zaworki po jednym na dysze i to jak najbliżej dyszy spryskiwacza , ja na początku dałem dosyć daleko od dyszy i nie było dobrze pluło na maskę może też dla tego że te dysze miałem z alledrogo po 5 zł za sztukę
. Może jak bym kupił jakieś droższe lepsze jakościowo to nie miało by wpływu jak daleko od dysz są . Może może może 

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: lechcool i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6