
Wygłuszenie nadwozia – instrukcja demontażu tapicerki, podsufitki, bagaznika itd.
te by były ok? zbrojeniowe pewnie odpadają kusi mnie aby zrobić jedne drzwi 6tką a drugie 4rką na początek i potem zdecydować..
http://allegro.pl/waz-przewod-igielitow ... 84554.html
http://allegro.pl/waz-przewod-igielitow ... 61809.html


- Od: 22 paź 2013, 21:24
- Posty: 90
- Auto: mazda 6 / Benzyna 2.0 / 2004
bieski napisał(a):Wiesz co się dzieje z PCV zimą ?
No zimą po zastosowaniu takiego wężyka to albo kolega nie zamknie drzwi, albo po nocy przy zamkniętych drzwiach to dopiero powstaną nieszczelności

macałem wąż PCV w castoramie. Nawet przy temp. jaka tam panowała był strasznie sztywny, że praktycznie nie dało się go palcami spłaszczyć. Więc i w lato byłby mega problem z takim wężem.
moja pomyłka cały czas myślałem o silikonowym
tak to jest jak się ogarnia kilka tematów jednocześnie... w każdym bądź razie zamówiłem te dwa wężyki
http://allegro.pl/waz-przewod-silikonow ... 28805.html
http://allegro.pl/waz-przewod-silikonow ... 29620.html
Pozdrawiam



Pozdrawiam
- Od: 22 paź 2013, 21:24
- Posty: 90
- Auto: mazda 6 / Benzyna 2.0 / 2004
Panowie odebrałem już wężyki silikonowe 5 litrów noxudola oraz masę uszczelniającą pora więc zacząć działać
a więc aby się upewnić... czy przed nakładaniem noxudolu należy odtłuścić powierzchnię? czy noxudol można nakładać na łączenia blach (na masę uszczelniająco klejącą) i jeszcze jedno pytanie jednocześnie przy wygłuszania auta jako iż będzie rozebrane będę walczył z przeciekiem w bagażniku lokalizacja itd zakładając że nie uda mi się go zlikwidować za pierwszym podejściem i woda nadal będzie się dostawać do bagażnika to jak zachowuje się noxudol 3100 w kontakcie z wodą? wolę się upewnić aby praca nie poszła w las...
Pozdrawiam.

Pozdrawiam.
- Od: 22 paź 2013, 21:24
- Posty: 90
- Auto: mazda 6 / Benzyna 2.0 / 2004
dzisiaj zdążyłem wyjąc tylną kanapę zdjąłem listwy progowe i boczne plastiki i np. o nich pomyślałem na 1 stronie widać że mają fabryczne wygłuszenie ten filc czy co to tam jest może by tak zdjąć ten filc psiknąć noxem i włożyć ponownie filc. lub może samego filcu więcej bądź zastąpić go matą wygłuszającą? nie wiem czy się zgodzicie ale według mnie trochu mało tego tam jest 
- Od: 22 paź 2013, 21:24
- Posty: 90
- Auto: mazda 6 / Benzyna 2.0 / 2004
- Od: 22 paź 2013, 21:24
- Posty: 90
- Auto: mazda 6 / Benzyna 2.0 / 2004
Ja również jestem po tej modyfikacji z wężykiem w uszczelach. Ja nabyłem drogą kupna wężyk silikonowy w rozmiarze 4,7/7mm. Wężyk oczywiście nie wszczedł z łatwością. Nie ściągałem uszelki, tylko pomagałem sobie grubą igłą przez otworki w uszelkach (nie miałem pod ręką silikonu w sprayu).
Zrobiłem zarówno przód, jak i tył. Efektów spektakularnych nie zanotowałem. Może z tyłu trochę huczenie ucichło, ale z przodu nie czuje zbytnio różnicy. Może przy dużych prędkościahc (jechałem max 120km/h) będzie odczuwalna poprawa.
Przy grubości 7mm efekt uboczny w postaci trudności z zamykaniem również występuje. Trzeba walnąć jak w Polonezie
Najgorzej jest w drzwiach kierowcy, pozostałe da się wytrzymać. Poza tym z czasem się to dopasuje do siebie i ułoży.
Bagażnik ma jednolitą uszczelkę, to póki co jej nie ruszałem. Trzeba ciąć i zgrzać.
Zrobiłem zarówno przód, jak i tył. Efektów spektakularnych nie zanotowałem. Może z tyłu trochę huczenie ucichło, ale z przodu nie czuje zbytnio różnicy. Może przy dużych prędkościahc (jechałem max 120km/h) będzie odczuwalna poprawa.
Przy grubości 7mm efekt uboczny w postaci trudności z zamykaniem również występuje. Trzeba walnąć jak w Polonezie
Bagażnik ma jednolitą uszczelkę, to póki co jej nie ruszałem. Trzeba ciąć i zgrzać.
Marine_4000 zobaczysz jak polecisz gdzieś na ekspresówkę albo autostradę tam dopiero odczujesz jak cicho w aucie jest bo ten mod jest właśnie na zmniejszenie hałasu przy większej prędkości kiedy gwiżdże przez uszczelki . a tylną klapę koniecznie zrób bo moim zdaniem to najgłośniej jest właśnie przez tył .
A co do ułożenia to poczekaj z tydzień dwa i zobaczysz różnice ja wsadziłem do siebie 9mm i to dopiero był problem z zamykaniem drzwi
ale po czasie ładnie się ułożył i teraz jest GITTTT
.
gracx02 jak wygłuszasz wnętrze auta noxudolem to aby odczuć choćby najmniejszą różnice musisz dużo tego nałożyć , ja robiłem tak w poprzednim aucie napryskałem tego ile sie dało a i tak byłem nie zadowolony z wyciszenia
teraz do mazdy użyłem mat wygłuszających bitumicznych grubych przyklejanych i formowanych na gorąco ( opalarką) dałem je we wszystkie drzwi i cały tył , podłoga jeszcze na sufit dam i zobaczymy jak to się spisze .
A co do ułożenia to poczekaj z tydzień dwa i zobaczysz różnice ja wsadziłem do siebie 9mm i to dopiero był problem z zamykaniem drzwi

gracx02 jak wygłuszasz wnętrze auta noxudolem to aby odczuć choćby najmniejszą różnice musisz dużo tego nałożyć , ja robiłem tak w poprzednim aucie napryskałem tego ile sie dało a i tak byłem nie zadowolony z wyciszenia
wujek ja chce polecieć po całości najpierw grubo noxa potem maty wygłuszenie/wyciszenie auta to dla mnie priorytet! zgadzam się z Tobą iż największy hałas generuje tylna klapa gwizda tam nie miłosiernie
jakie maty są najlepsze bo trochę tych rodzai jest.. tak jak mówiłem na tym modzie nie będę oszczędzał.
a tak jakby kogoś interesowało to znalazłem nowe uszczelki do naszych M.
Za komplet uszczelek drzwiowych do H/becka
uszczelki przednie 180 zł – dwie sztuki
uszczelki tylnych drzwi 240 zł – dwie sztuki
+ uszczelka bagażnika 500 zł
razem 920 zł –
edit: na allegro zainteresowało mnie
http://allegro.pl/maty-wygluszajace-stp ... 38618.html
http://allegro.pl/profesjonalne-maty-wy ... 31346.html
http://allegro.pl/zestaw-4xgms-05-2xgms ... 22002.html
te maty po pare złoty do mnie nie przemawiają..

jakie maty są najlepsze bo trochę tych rodzai jest.. tak jak mówiłem na tym modzie nie będę oszczędzał.
a tak jakby kogoś interesowało to znalazłem nowe uszczelki do naszych M.
Za komplet uszczelek drzwiowych do H/becka
uszczelki przednie 180 zł – dwie sztuki
uszczelki tylnych drzwi 240 zł – dwie sztuki
+ uszczelka bagażnika 500 zł
razem 920 zł –
edit: na allegro zainteresowało mnie



te maty po pare złoty do mnie nie przemawiają..
- Od: 22 paź 2013, 21:24
- Posty: 90
- Auto: mazda 6 / Benzyna 2.0 / 2004
Maty same w sobie nie mają ŻADNYCH właściwości wyciszających. Jedynie usztywniają blachy, żeby zapobiec niepożądanym rezonansom.
Jeśli przykleicie maty np na całej powierzchni np bagażnika, nadkoli i klapy, to niewiele to pomoże na hałas. Na tą matę trzeba jeszcze przykaleić piankę np GMS-01 (zamknięto-komorowa) która ma właściwości dźwiękochłonne.
Dobrym rozwiązaniem jest również nasmarowanie podwozia i nadkoli od zewnątrz farbą typy "baranek", czy grubo gumą na pędzel. Takia warstwa wchłonie sporo hałasu pochodzącego z kół i odbić od asfaltu.
Dużo hałasu wpada przy dużych prędkościach przec cienki dach. Tutaj aż się prosi przyklejenie maty i pianki
Stopniowo do celu panowie
Jeśli przykleicie maty np na całej powierzchni np bagażnika, nadkoli i klapy, to niewiele to pomoże na hałas. Na tą matę trzeba jeszcze przykaleić piankę np GMS-01 (zamknięto-komorowa) która ma właściwości dźwiękochłonne.
Dobrym rozwiązaniem jest również nasmarowanie podwozia i nadkoli od zewnątrz farbą typy "baranek", czy grubo gumą na pędzel. Takia warstwa wchłonie sporo hałasu pochodzącego z kół i odbić od asfaltu.
Dużo hałasu wpada przy dużych prędkościach przec cienki dach. Tutaj aż się prosi przyklejenie maty i pianki
Stopniowo do celu panowie

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6