hej,
niedawno zakupiłem Mazdę 1.6 benzyna z 2005 roku. Na niskich biegach i zwłaszcza na nie rozgrzanym silniku słyszę dźwięk przelewania się płynu dochodzący mniej więcej zza schowka przed przednim pasażerem.
Podejrzewam że ma to związek z dziwną naprawą jaka jest w silniku, w jednym miejscu jeden z węży jest dosztukowany. Może coś istotnego powinno być w tym miejscu. Załączam zdjęcia o który przewód mi chodzi. Może miał ktoś podobny problem? Może ktoś wie co powinno być w tym miejscu?
PS nigdzie na forum nie znalazłem podobnego problemu więc to chyba coś nietypowego :/
Z góry dzięki za wszelką pomoc,
Krzysiek
dźwięk przelewania, brakujący element?
Strona 1 z 1
Samo sztukowanie przewodu nie ma nic do rzeczy, jeżeli jest podobna średnica sztukowanego przewodu. Nie wiem jaki tam jest przepływ cieczy, ale jeżeli poziom płynu się nie zmienia, nie kapie z tych miejsc, to nie ma się czym przejmować.
hej,
dzięki za odpowiedź.
O ten wąż się pytam trochę w kontekście tego że mam podejrzenie że auto było po stłuczce i może w tym miejscu na wężu było coś zamontowane co się zepsuło/pękło i łatwiej było to usunąć (nie wiem jakaś blokada przeciw cofaniu sie płynu na przykład).
Byłbym wdzięczny jakby ktoś mógł kiedyś przy okazji zrobić fotke jak to u niego wygląda w silniku.
pozdrawiam,
Krzysiek
dzięki za odpowiedź.
O ten wąż się pytam trochę w kontekście tego że mam podejrzenie że auto było po stłuczce i może w tym miejscu na wężu było coś zamontowane co się zepsuło/pękło i łatwiej było to usunąć (nie wiem jakaś blokada przeciw cofaniu sie płynu na przykład).
Byłbym wdzięczny jakby ktoś mógł kiedyś przy okazji zrobić fotke jak to u niego wygląda w silniku.
pozdrawiam,
Krzysiek
- Od: 5 wrz 2013, 10:02
- Posty: 5
koralgol napisał(a): i może w tym miejscu na wężu było coś zamontowane co się zepsuło/pękło i łatwiej było to usunąć (nie wiem jakaś blokada przeciw cofaniu sie płynu na przykład).
Nic w tym miejscu więcej nie ma, sam wąż.
Może zasysa powietrze na połączeniu ?
Spróbuj odpowietrzyć układ chłodzenia.
Odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego, uruchom silnik i pozwól aż na wolnych obrotach dojdzie do temperatury otwarcia termostatu. Jak włączy się wentylator chłodnicy układ powinien być już ok.
Odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego, uruchom silnik i pozwól aż na wolnych obrotach dojdzie do temperatury otwarcia termostatu. Jak włączy się wentylator chłodnicy układ powinien być już ok.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość