Wymiana rozrządu – specyfikacja
a czytałeś wątek (5 stron)? chyba nie.
http://www.mazparts.pl/
http://www.mazparts.pl/
- Od: 6 lis 2011, 10:05
- Posty: 315 (1/2)
- Skąd: WLKP/LUB
- Auto: S40 || R-DES. || 2.0D || '04
Mazda 3 || 1.6 || Y6 || '04
MX-5 || 1.6 || '03 krótko.
bjorm napisał(a):a czytałeś wątek (5 stron)? chyba nie.
http://www.mazparts.pl/
czytałem- padła tylko nazwa uzytkownika allegro Fox-Rzeszow. Reszta to wymieniane części i producenci od których użytkownicy brali cześci.
- Od: 18 lut 2010, 17:57
- Posty: 35
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 3 BK Y6 '05 HB
Zrobiłem rozrząd (tzn. mechanik zrobił naturalnie
) przy 189 tys. km. Pasek rozrządu dawał jeszcze rady, ale pompa zaczynała puszczać wodę. Przy okazji okazało się, że pasek wieloklinowy był cały spękany, więc także poszedł do wymiany.
Części kupiłem w mazparts.pl – cały komplet + filtr oleju, powietrza i paliwa kosztowały 802 zł, robocizna w zaprzyjaźnionym warsztacie wraz z diagnostyką, wymianą paska i oleju: 645 zł.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Części kupiłem w mazparts.pl – cały komplet + filtr oleju, powietrza i paliwa kosztowały 802 zł, robocizna w zaprzyjaźnionym warsztacie wraz z diagnostyką, wymianą paska i oleju: 645 zł.
Witam wszystkich. Sam przymierzam się do wymiany paska i pompy. Jak czytam wasze posty , że zmieniacie rozrząd po 105 tyś , to aż się boję co u mnie się dzieje , i że moja madzia jeszcze jeździ hehe. Ja mam przejechane 190 tyś. I nic się nie działo i nie dzieje, ale czas najwyższy zaprowadzić ją na wymianę tak dla własnego spokoju . Pozdrawiam
- Od: 7 wrz 2009, 12:42
- Posty: 9
- Skąd: Okuniew
- Auto: Mazda 3 (BK14)-1.6DI Turbo
Jak widać w poprzednim poście, miałem niemal ten sam przebieg przy wymianie rozrządu. I to był ostatni moment na zrobienie rozrządu.
Nie ma co się napalać, że jeszcze się polata, szkoda się pchać samemu na lawetę. I tak to musisz zrobić i tak...
Nie ma co się napalać, że jeszcze się polata, szkoda się pchać samemu na lawetę. I tak to musisz zrobić i tak...
Ja w obecnej chwili myślę o wymianie rozrządu i znalazłem chyba dość dobrą cenę w 2 zestawach pytanie do was która waszym zdaniem lepsza z poniżej o może jeszcze jakiś inny zestaw czym tak naprawdę różnią się te wybrane przeze mnie zestawy (firmy) albo inne..
1. Zestaw rozrządu INA + pompa wody Valeo Mazda 3
(Pasek INA + Napinacz i rolka prowadząca INA + Pompa wody Valeo)
2. Zestaw rozrządu SKF + pompa wody SKF Mazda 3
(Pasek SKF + Napinacz i rolka prowadząca SKF + Pompa wody SKF)
z góry dzięki za wszystkie cenne uwagi i komentarze, głupoty proszę zostawić dla siebie
1. Zestaw rozrządu INA + pompa wody Valeo Mazda 3
(Pasek INA + Napinacz i rolka prowadząca INA + Pompa wody Valeo)
2. Zestaw rozrządu SKF + pompa wody SKF Mazda 3
(Pasek SKF + Napinacz i rolka prowadząca SKF + Pompa wody SKF)
z góry dzięki za wszystkie cenne uwagi i komentarze, głupoty proszę zostawić dla siebie
równorzędne firmy, ja jednak wolałbym INA, Ruville lub Pierburg (chyba już niedostępny, pompa wody z elementami metalowymi, nie plastikowymi).
- Od: 6 lis 2011, 10:05
- Posty: 315 (1/2)
- Skąd: WLKP/LUB
- Auto: S40 || R-DES. || 2.0D || '04
Mazda 3 || 1.6 || Y6 || '04
MX-5 || 1.6 || '03 krótko.
Witam, nigdzie nie docztałem jakiej firmy sa paski i pompa wody w 1.6 CD na pierwszym montażu w JPN
Tutaj jest dla Fordka komplet z czesciami DAYCO i pompą wody Motorcraft.
Zastanawiam sie czy nie lepiej zostawić oryginalnych pasków fabrycznych przy np 120kk i wymienić samą pompe wody
Taka Motorcraft wyglada solidnie, ma ktoś namiary na samą pompe?

Tutaj jest dla Fordka komplet z czesciami DAYCO i pompą wody Motorcraft.
Zastanawiam sie czy nie lepiej zostawić oryginalnych pasków fabrycznych przy np 120kk i wymienić samą pompe wody

Taka Motorcraft wyglada solidnie, ma ktoś namiary na samą pompe?

Pasek Dayco, a pompa Pierburg. W drugim poście tego wątku jest opisane 
Jestem dziś właśnie po wymianie rozrządu przy 165 kkm.
Częsci kupiłem w mazdaparts.pl
Pasek Dayco
Rolka i napinacz INA w pudełkach Ruville
Pompa Ruville
PS
W wolnej chwili napiszę dlaczego zostałem "zmuszony" do wymiany, ponieważ sam jestem zaskoczony przebiegiem całej sytuacji
Jestem dziś właśnie po wymianie rozrządu przy 165 kkm.
Częsci kupiłem w mazdaparts.pl
Pasek Dayco
Rolka i napinacz INA w pudełkach Ruville
Pompa Ruville
PS
W wolnej chwili napiszę dlaczego zostałem "zmuszony" do wymiany, ponieważ sam jestem zaskoczony przebiegiem całej sytuacji
No własnie widze
1. Y6Y1-12-205 PASEK ROZRZĄDU (DAYCO)
2. Y401-12-730 ROLKA ZWROTNA PASKA ROZRZĄDU (INA)
3. Y401-12-770D NAPINACZ PASKA ROZRZĄDU (INA)
ale nie jestem przekonany do tego czy ASO podaje tylko oryginalne czesci zamienne i czy to jest to samo co wyjeżdza z fabryki w Hofu
ale pewnie tak , drązył nie bede 
Bardziej zależy mi na pytaniu ostatnim dotyczacym pompy Motorcraft
PS Ja do wymiany mam jeszcze jakies 60-80 tys
1. Y6Y1-12-205 PASEK ROZRZĄDU (DAYCO)
2. Y401-12-730 ROLKA ZWROTNA PASKA ROZRZĄDU (INA)
3. Y401-12-770D NAPINACZ PASKA ROZRZĄDU (INA)
ale nie jestem przekonany do tego czy ASO podaje tylko oryginalne czesci zamienne i czy to jest to samo co wyjeżdza z fabryki w Hofu

Bardziej zależy mi na pytaniu ostatnim dotyczacym pompy Motorcraft
PS Ja do wymiany mam jeszcze jakies 60-80 tys
To jest silnik PSA, więc bardziej u nich szukałbym części na pierwszy montaż.
Kiepski pomysł. Nowy pasek kosztuje grosze w stosunku do kosztów robocizny i samej pompy, a jeśli nie zaszkodziłoby mu zdjęcie i założenie na nową pompę, to i tak musiałbyś go zmienić za 40-80 kkm.
CezaR83 napisał(a):Zastanawiam sie czy nie lepiej zostawić oryginalnych pasków fabrycznych przy np 120kk i wymienić samą pompe wody
Kiepski pomysł. Nowy pasek kosztuje grosze w stosunku do kosztów robocizny i samej pompy, a jeśli nie zaszkodziłoby mu zdjęcie i założenie na nową pompę, to i tak musiałbyś go zmienić za 40-80 kkm.
the right man in the wrong place...
Domino to co cie zmusiło do wymiany? Ja mam swoją za sobą jakieś 50tyś temu ale auto teraz mało jeżdzi i pewnie będę zmieniał za 2 lata nie ze względu na kilometry a starzenie się paska
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Witam, na zegarach mam (podobno orginalny
) przebieg 154k km. Czy taka specyfikacja będzie ok ? Aha, Dwa tygodnie temu wykastrowali mi Madzię z fabrcznego FAP'a. Czy to ma jakiś związek na zakup innych części do rozrządu ? Pozdrawiam
http://allegro.pl/rozrzad-oem-mazda-3-1 ... 20276.html

- Od: 25 maja 2013, 09:27
- Posty: 18
- Skąd: Dęblin
- Auto: Mazda 3 BK 1.6 CiTD 109 KM ACTIVE PLUS
Zanim klikniesz kupuj:
W klubowym sklepie zestaw z paskiem, rolkami i pompą Ruville kosztuje 419 złotych.
Identyczny jak powyżej zestaw – pasek Dayco z rolkami i pompą Ruville – 480 zł.
Musisz tylko doliczyć wysyłkę i pakowanie – 18 zł.
P.
W klubowym sklepie zestaw z paskiem, rolkami i pompą Ruville kosztuje 419 złotych.
Identyczny jak powyżej zestaw – pasek Dayco z rolkami i pompą Ruville – 480 zł.
Musisz tylko doliczyć wysyłkę i pakowanie – 18 zł.
P.
the right man in the wrong place...
Kolego, ale ja zadałem pytanie czy ten zestaw będzie w miarę dobrej klasy
Tak więc może być, czy polecacie coś innego ? Najlepiej by było jakiś link zestawu na alle**o.
- Od: 25 maja 2013, 09:27
- Posty: 18
- Skąd: Dęblin
- Auto: Mazda 3 BK 1.6 CiTD 109 KM ACTIVE PLUS
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości