mam nadzieję, że duzy browar nie ulega przedawnieniu nigdyPioteq25 napisał(a):dopóki za radą kolegi smile dowiedziałem się jak ważny jest czas wciskania gazu do dechy
Ciszej w dieslu Mazdy – Kalibracja wtryskiwaczy silnika
ee. jak próbowałeś wymusić wypalanie DPF?
smile napisał(a):mam nadzieję, że duzy browar nie ulega przedawnieniu nigdyPioteq25 napisał(a):dopóki za radą kolegi smile dowiedziałem się jak ważny jest czas wciskania gazu do dechy
Ja nie zapomniałem, żeby była tylko okazja
dobrzyn22 napisał(a):No i kolejne próby (kilkanaście!!) nie przyniosły żadnego rezultatu.Wymuszenie wypalenia DPF też nie udane![]()
Sprawdzałeś na dobrze rozgrzanym silniku? Tak jeszcze kombinuję, że jak silnik nie ma odpowiedniej temperatury >80C to się nie uruchomi.
Ja przy kalibracji wyłączałem wszystkie odbiorniki prądu jak światła itd.
Kurde, że też o tym nie pomyślałem
Jestem ciekawy czy te dane można zobaczyć przez podłączenie ELMa??...i wtedy po osiągnięciu odpowiednich temperatur dopiero próbować działać 
Jestem ciekawy czy te dane można zobaczyć przez podłączenie ELMa??...i wtedy po osiągnięciu odpowiednich temperatur dopiero próbować działać smile napisał(a):Temp. płynu chłodzacego, temp. paliwa i temp. powietrza na odpowiednim poziomie musza być...
Zarówno do korekt jak i do DPF-u
Czyli dobrze kombinowałem
Kalibracje robiłem dzisiaj drugi raz po przejechaniu 30km, czyli silnik był w pełni rozgrzany.
Temperatura zewnętrzna 10C
Info odnośnie procedury kalibracji w silnikach subaru: http://subdiesel.wordpress.com/tag/calibration/
Pisze jak byk, żeby silnik miał min 80C
Dokładnie...ja sprawdzałem z rana, bez żadnej wcześniejszej jazdy – odpaliłem i próbowałem-nic dziwnego, że się nie udawało
Będę informował o kolejnych podejściach(mam nadzieję, że już skutecznych
)
Ok, ja wiem jak wygląda autokalibracja wtrysków i jakie są jej warunki. Ale przejechałem ponad 20 tysięcy km moim autem, nieraz stało zagrzane z włączonym silnikiem ponad dwie minuty i nic takiego nie zaobserwowałem. W warunkach normalnego użytkowania autokalibracja jest zjawiskiem niezwykle rzadkim. I stąd mój powyższy post.
Witam.Pytanie do kolegów venom200 i pioteq25 ,jak to w końcu jest z tym czasem dotykania do masy,próbowałem na różne sposoby szybko,wolno, przytrzymujac zmasowany dłużej,krócej za kazdym razem mieszczac sie przedziale 5sec. i kicha za żadne skarby nie mogę wymusić kalibracji,dodam że silnik i rocznik mam ten sam co wy,silnik nagrzany(wskazówka dokładnie w połowie),inspekcja olejowa mi się kasuje normalnie.Może ktoś mogłby wrzucić jakis filmik z kalibracji?
ps.Kolego dobrzyn22 ,a u ciebie się udało??
ps.Kolego dobrzyn22 ,a u ciebie się udało??

Niestety ex właściciel M6 A+ ,została skradziona 17.12.2013.

- Od: 1 cze 2011, 19:00
- Posty: 115
- Skąd: Jastrzębie-Zdrój
- Auto: Opel Insignia 2014 ST Cosmo Elite
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6


