mam nadzieję, że duzy browar nie ulega przedawnieniu nigdyPioteq25 napisał(a):dopóki za radą kolegi smile dowiedziałem się jak ważny jest czas wciskania gazu do dechy
Ciszej w dieslu Mazdy – Kalibracja wtryskiwaczy silnika
ee. jak próbowałeś wymusić wypalanie DPF?
smile napisał(a):mam nadzieję, że duzy browar nie ulega przedawnieniu nigdyPioteq25 napisał(a):dopóki za radą kolegi smile dowiedziałem się jak ważny jest czas wciskania gazu do dechy
Ja nie zapomniałem, żeby była tylko okazja
dobrzyn22 napisał(a):No i kolejne próby (kilkanaście!!) nie przyniosły żadnego rezultatu.Wymuszenie wypalenia DPF też nie udane![]()
Sprawdzałeś na dobrze rozgrzanym silniku? Tak jeszcze kombinuję, że jak silnik nie ma odpowiedniej temperatury >80C to się nie uruchomi.
Ja przy kalibracji wyłączałem wszystkie odbiorniki prądu jak światła itd.
Kurde, że też o tym nie pomyślałem
Jestem ciekawy czy te dane można zobaczyć przez podłączenie ELMa??...i wtedy po osiągnięciu odpowiednich temperatur dopiero próbować działać 

smile napisał(a):Temp. płynu chłodzacego, temp. paliwa i temp. powietrza na odpowiednim poziomie musza być...
Zarówno do korekt jak i do DPF-u
Czyli dobrze kombinowałem
Kalibracje robiłem dzisiaj drugi raz po przejechaniu 30km, czyli silnik był w pełni rozgrzany.
Temperatura zewnętrzna 10C
Info odnośnie procedury kalibracji w silnikach subaru: http://subdiesel.wordpress.com/tag/calibration/
Pisze jak byk, żeby silnik miał min 80C
Dokładnie...ja sprawdzałem z rana, bez żadnej wcześniejszej jazdy – odpaliłem i próbowałem-nic dziwnego, że się nie udawało
Będę informował o kolejnych podejściach(mam nadzieję, że już skutecznych
)
Ok, ja wiem jak wygląda autokalibracja wtrysków i jakie są jej warunki. Ale przejechałem ponad 20 tysięcy km moim autem, nieraz stało zagrzane z włączonym silnikiem ponad dwie minuty i nic takiego nie zaobserwowałem. W warunkach normalnego użytkowania autokalibracja jest zjawiskiem niezwykle rzadkim. I stąd mój powyższy post.
Witam.Pytanie do kolegów venom200 i pioteq25 ,jak to w końcu jest z tym czasem dotykania do masy,próbowałem na różne sposoby szybko,wolno, przytrzymujac zmasowany dłużej,krócej za kazdym razem mieszczac sie przedziale 5sec. i kicha za żadne skarby nie mogę wymusić kalibracji,dodam że silnik i rocznik mam ten sam co wy,silnik nagrzany(wskazówka dokładnie w połowie),inspekcja olejowa mi się kasuje normalnie.Może ktoś mogłby wrzucić jakis filmik z kalibracji?
ps.Kolego dobrzyn22 ,a u ciebie się udało??
ps.Kolego dobrzyn22 ,a u ciebie się udało??

Niestety ex właściciel M6 A+ ,została skradziona 17.12.2013.
- Od: 1 cze 2011, 19:00
- Posty: 115
- Skąd: Jastrzębie-Zdrój
- Auto: Opel Insignia 2014 ST Cosmo Elite
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6