Jak spuścić PB ze zbiornika?
Strona 1 z 1
Wyssać paliwo używając pompę paliwa pojazdu. Jak się nie mylę, to wygląda to tak:
– Zredukowac ciśnienie paliwa (odczekać kilka minut po wyłączeniu silnika i odkręcić korek)
– Zdjąć dolny przewód z filtra paliwa i wyprowadzić do kanistra lub innego naczynia
– Zmostkować styki zacisku "F/P" i "GND" we wtyczce diagnostycznej.
– Włączyć zapłon a pompa sama opróżni zbiornik paliwa.
– Po opróżnieniu baku wyłączyć zapłon, rozłączyć mostek, założyć wężyk i zakręcić korek paliwa.
Powodzenia.
PS. Mam nadzieję, że nie zapomniałem o czymś
.
– Zredukowac ciśnienie paliwa (odczekać kilka minut po wyłączeniu silnika i odkręcić korek)
– Zdjąć dolny przewód z filtra paliwa i wyprowadzić do kanistra lub innego naczynia
– Zmostkować styki zacisku "F/P" i "GND" we wtyczce diagnostycznej.
– Włączyć zapłon a pompa sama opróżni zbiornik paliwa.
– Po opróżnieniu baku wyłączyć zapłon, rozłączyć mostek, założyć wężyk i zakręcić korek paliwa.
Powodzenia.
PS. Mam nadzieję, że nie zapomniałem o czymś
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
GofNet napisał(a):Zredukowac ciśnienie paliwa (odczekać kilka minut po wyłączeniu silnika i odkręcić korek)
Hmmm u mnie nawet po godzinie paliwo nadal jest w niemałym ciśnieniu
Ewentualnie kanał. W centralnym miejscu pod zbiornikiem jest korek spustowy. Odkręcamy, podstawiamy naczynie i leci
Z ciekawości spytam – dużo paliwa spuszczałeś i długo to trwało?
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Tak się dziś trochę przyjrzałęm z tym paliwkiem i mam kilka pytań:
– Na jaki klucz jest korek spoustowy w zbiorniku?
– Jak się go odkręci to jest szansa że zbyt dużo paliwa nie ucieknie na boki a nie do naczynia?
– Szybko leci paliwko przez korek spustowy?
– Czy znajduje się filtr paliwa? Przy zbiorniku?
Dzięki zgóry za odpowiedzi
– Na jaki klucz jest korek spoustowy w zbiorniku?
– Jak się go odkręci to jest szansa że zbyt dużo paliwa nie ucieknie na boki a nie do naczynia?
– Szybko leci paliwko przez korek spustowy?
– Czy znajduje się filtr paliwa? Przy zbiorniku?
Dzięki zgóry za odpowiedzi
- Od: 1 lip 2005, 17:27
- Posty: 46
- Skąd: Pilawa
- Auto: 626 1.8 Capella
trzeci2 napisał(a):Na jaki klucz jest korek spoustowy w zbiorniku
u mnie 14
trzeci2 napisał(a):Jak się go odkręci to jest szansa że zbyt dużo paliwa nie ucieknie na boki a nie do naczynia
hmmm dużo nie ucieknie,ale troszkę po ręcach pewnie poleci
trzeci2 napisał(a):Szybko leci paliwko przez korek spustowy
tak jak to przez dziurkę o średnicy 8 mm

trzeci2 napisał(a):Czy znajduje się filtr paliwa? Przy zbiorniku
u mnie jest pod maską
nie trzeba kanału, przez filtr będzie leciało wolniej
Buuu... Mazdy już nie ma...
Nie kombinuj tylko spuszczaj tą śrubą pod zbiornikiem, a później paliwo przefiltrujesz przez jakąś szmatę i będzie ok.
Można też odpiąć przewód od listwy wtryskowej i włączyć pompę paliwa, ale nie wiem czy się jej coś nie stanie jak tak na krótko wypompujesz cały bak paliwa.
Można też odpiąć przewód od listwy wtryskowej i włączyć pompę paliwa, ale nie wiem czy się jej coś nie stanie jak tak na krótko wypompujesz cały bak paliwa.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
a jak spuścisz przez śrubkę, to później będziesz miał czyściej w baku 
Buuu... Mazdy już nie ma...
Spuscisz to bez kanalu bo dostep jest bardzo dobry,
a jesli chcesz spuszczac przez silnik i narobic sobie klopotow, spalic pompke i zapchac filtr i nie tylko syfem z baku to kombinuj dalej, tylko zebys potem sie nie zdziwil kolego jak pompka czy cos innego bedzie do wymiany,
a jesli chcesz spuszczac przez silnik i narobic sobie klopotow, spalic pompke i zapchac filtr i nie tylko syfem z baku to kombinuj dalej, tylko zebys potem sie nie zdziwil kolego jak pompka czy cos innego bedzie do wymiany,
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6